Missä olet juuri nyt?

  • 251 645
  • 3 226

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
....
Vielä muutama vuosikymmen sitten ajatus Puolasta matkailukohteena ei tuntunut kovinkaan houkuttelevalta, mutta nykyään tilanne on täysin toinen. Kuten niin moni muukin maa, on Puolakin bucket listallani.
Tää Krakova on ainakin aivan huippu siisti paikka... kaikin puolin... Ja mikä parasta, täällä ovat turistit ja krakovalaiset ihan sikinsokin joka paikassa, ettei tule sellaista turistikohteen tuntua missään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Seison joen rannalla seuraamassa kun vesseli 5v. onkii. Ollaan oltu täällä jo kohta puoli tuntia. Saaliina kaks särkeä ja yksi ahven. Jaa,täytyy kuulemma lähteä minunkin uittamaan matoa... ;-)
Voi olla tuolle pojalle(kin) ikimuistoisia hetkiä...

Nimittäin... Muistan ihan elävästi, kun olin alle kouluikäisenä kesällä Tampereen mummolassa ja lähdettiin maalle mummon serkun luokse. Siellä eka iltana käytiin hakemassa/tekemässä onkivapa läheisestä vitikosta ja seuraavana päivänä pääsin sitten aitini pikkuserkun (aikuinen mies) valvonnan alla ensin matoja kaivamaan ja lopulta onkimaan läheisestä järvestä kaloja.
Kalaa tuli kohtuullisen mukavasti, joskin paljon irtosi noston aikana, kun olin vähän hätäinen, mutta kaikki tietysti kehuivat vuolaasti saalistani ja kalamiestaitojani.

Tuo mukava kalareissu, siis alle kouluikäisenä tapahtunut, on jäänyt lähtemättömästi mieleeni, kun se oli niin hauskaa ja jännittävää, kun en ollut juurikaan aiemmin päässyt "oikeasti" kalalle...
 

Glove

Jäsen
Voi olla tuolle pojalle(kin) ikimuistoisia hetkiä...

Nimittäin... Muistan ihan elävästi, kun olin alle kouluikäisenä kesällä Tampereen mummolassa ja lähdettiin maalle mummon serkun luokse. Siellä eka iltana käytiin hakemassa/tekemässä onkivapa läheisestä vitikosta ja seuraavana päivänä pääsin sitten aitini pikkuserkun (aikuinen mies) valvonnan alla ensin matoja kaivamaan ja lopulta onkimaan läheisestä järvestä kaloja.
Kalaa tuli kohtuullisen mukavasti, joskin paljon irtosi noston aikana, kun olin vähän hätäinen, mutta kaikki tietysti kehuivat vuolaasti saalistani ja kalamiestaitojani.

Tuo mukava kalareissu, siis alle kouluikäisenä tapahtunut, on jäänyt lähtemättömästi mieleeni, kun se oli niin hauskaa ja jännittävää, kun en ollut juurikaan aiemmin päässyt "oikeasti" kalalle...
Minäkin kävin poikasena kalassa. Tuli kiintiö täyteen joskus 12-13 v. Isä kun vei minut aina kesälomalla kotipaikalleen, eikä siellä sitten juuri muuta tehty kuin kalastettiin. Sama talvellakin. Reki kelkan perään ja jonnekin tunturijärvelle pilkkimään. Ei ole kiinnostanut sen jälkeen kalastaminen yhtään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minäkin kävin poikasena kalassa. Tuli kiintiö täyteen joskus 12-13 v. Isä kun vei minut aina kesälomalla kotipaikalleen, eikä siellä sitten juuri muuta tehty kuin kalastettiin. Sama talvellakin. Reki kelkan perään ja jonnekin tunturijärvelle pilkkimään. Ei ole kiinnostanut sen jälkeen kalastaminen yhtään.
Kun olin n. kymmenvuotias, meille rakennettiin mökki tuonne Tampereen seudulle enkä minä enää kesäisin paljoa muuta tehnytkään kuin kalastin ja/tai pulikoin järvessä. Isä hankki pari Abumaticia vapoineen ja venekin oli... ja sehän meille veljeksille riitti pitkään...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Viru hotellissa. Check in klo 15, mutta puolisoni vähän puhui mukavia respan naiselle kun tuolta vesisateesta tänne asti päästiin. "Yes we do have one room free with sea view on the 16th floor".
 

ace

Jäsen
Kerta se on ensimmäinenkin, kun joku kirjoittaa alkoholin vaikutuksen alaisena Jatkikseen.

Vielä muutama vuosikymmen sitten ajatus Puolasta matkailukohteena ei tuntunut kovinkaan houkuttelevalta, mutta nykyään tilanne on täysin toinen. Kuten niin moni muukin maa, on Puolakin bucket listallani.
Suosittelen, Puola on matkailun kannalta hieno maa. Halpa ja paljon nähtävää, riippuen toki mikä kiinnostelee.

Auschwitz, Krakova ja Tatra vuoristo + sen alueen linnat ainakin kannattaa käydä katsastamassa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Joo - viikko sitten Krakovassa, nyt Kuopion Wetterillä.

Niin se maailma heittelee...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahden radio- ja tv-museo Mastolassa.
 

Liitteet

  • IMG_20230706_090624_HDR.jpg
    IMG_20230706_090624_HDR.jpg
    686,2 KB · kertaa luettu: 48

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Opastetulla kiertokävelyllä Lahden Myllysaaressa. Nämä (historia)kierrokset kuuluu minun kesääni.
 

Liitteet

  • IMG_20230707_172932_HDR.jpg
    IMG_20230707_172932_HDR.jpg
    775,7 KB · kertaa luettu: 60

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökillä. Ajattelin viihtyä täällä torstaihin asti etätöissä. Raahasin ison näytön messiin, mikä nyt on mun duunissa edellytys että homma hoituu. On se täällä miellyttävämpi hoitaa viimeiset Q2-raportoinnit kuin kotoa.

Pe olisi oltava kaupungissa, kun yksi toimistopäivä on viikkopakko.
E: sopii tässä ens viikon tehdä duunia
 

Liitteet

  • Sopii_2.jpg
    Sopii_2.jpg
    827 KB · kertaa luettu: 45
Viimeksi muokattu:

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Omalla parvekkeella. Verhot visusti kiinni ja spotify soittaa jotain vanhaa paskaa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kissojen kanssa sohvalla. Harvinaista, että molemmat tulee ihan lähelle, vaan kun on ukkonen.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Yöllä matkalla Porista Ouluun. Lähettiin tunnin myöhässä, mahdetaanko ehtiä...
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mökillä. Ajattelin viihtyä täällä torstaihin asti etätöissä. Raahasin ison näytön messiin, mikä nyt on mun duunissa edellytys että homma hoituu. On se täällä miellyttävämpi hoitaa viimeiset Q2-raportoinnit kuin kotoa.

Pe olisi oltava kaupungissa, kun yksi toimistopäivä on viikkopakko.
E: sopii tässä ens viikon tehdä duunia
Raportit on syvältä, hyvä jos on rauhallinen mesta niitä värkätä. Etätyöt ei kyllä oikein nappaa muuten.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Raportit on syvältä, hyvä jos on rauhallinen mesta niitä värkätä. Etätyöt ei kyllä oikein nappaa muuten.
Odotan vahvaa puhetta mökiltä! Sitä olemme tottuneet näkemään!

Ja itsehän tekisin ihan samoin, mutta kun mökki myytiin. Sen takia joudun itse puhumaan vahvasti täältä Haagan parvekkeelta, grillin lämmöstä. Mutta ei tämä maaseutua korvaa.

Mökiltä puhuin itselleni monet kerrat pelikieltoakin. Ei sitä täältä Haagasta saa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Odotan vahvaa puhetta mökiltä! Sitä olemme tottuneet näkemään!

Ja itsehän tekisin ihan samoin, mutta kun mökki myytiin. Sen takia joudun itse puhumaan vahvasti täältä Haagan parvekkeelta, grillin lämmöstä. Mutta ei tämä maaseutua korvaa.

Mökiltä puhuin itselleni monet kerrat pelikieltoakin. Ei sitä täältä Haagasta saa.
Täältä mökiltä saa, myös pelikieltoa. Nimim. Kokemusta on. Vaan yritetään olla ihmisiksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täältä mökiltä saa, myös pelikieltoa. Nimim. Kokemusta on. Vaan yritetään olla ihmisiksi.
Missäs se möge on? Jossain Merikarvialla? Tullaan kaikki sinne, niin saadaan yhdessä pelikieltoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös