Missä olet juuri nyt?

  • 252 506
  • 3 226

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mökillä. Saunan laitoin juuri lämpiämään. Kielot jo kukkii täällä. Meidän tontilla on vasta pienet vihreät nuput. Täytyy kerätä vähän kieloja kotiin mukaan (jos vaan viitsii)...
 

Liitteet

  • IMG_20230521_123219_HDR.jpg
    IMG_20230521_123219_HDR.jpg
    666,8 KB · kertaa luettu: 36
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mökillä. Saunan laitoin juuri lämpiämään. Kielot jo kukkii täällä. Meidän tontilla on vasta pienet vihreät nuput. Täytyy kerätä vähän kieloja kotiin mukaan (jos vaan viitsii)...
Käväisin perjantaina siellä teilläpäin ja onhan se kesä siellä pidemmällä kuin täällä lähes parisataa kilsaa pohjoisempana. Lahdessa kukkivat jo marjaomenapuut ihan komeasti, täällä hätäseen lehdet hiirenkorvalla. No, tuomet kukkivat jo kyllä, mutta kielot vasta hennoilla nupuilla parhaimmissa paikoissa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Istun kelluntarenkaassa keskellä vuoksea. Ei oo vielä siika parvea löytynyt, mutta onhan tässä aikaa etsiä.
Voi, voi... kun ei vain nyt sattuisi sitä tappajahaukea sinne renkaan alle tiirailemaan, että siinäpä herkullinen peba... taidanpa maistaa...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Voi, voi... kun ei vain nyt sattuisi sitä tappajahaukea sinne renkaan alle tiirailemaan, että siinäpä herkullinen peba... taidanpa maistaa...
Ei purrut hauki hanuria, eikä siika perhoa. Muikkuakaan ei noussut lipottavaksi, joten ruokakalat jäi haaveeksi.

Vielä kotona, mutta ihan juuri lähden uuteen yritykseen Vuokselle. Mahtavan näköinen kesäpäivä, ja mikäs sen mielekkäämpää kuin viettää aikaa vesillä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Salmisaaren liikuntakeskuksessa. Megazonessa käytiin työporukan kanssa leikkimässä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Patiolla omalla pihalla Lappeenrannassa. Kyll tää vaa on ehkä paras paikka maailmassa. Syksyllä sitten päivien pimetessä Fuengirola..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Takapihalla. Kylmä olut nyt kun lapset on nukkumassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä epäsalakuuntelen Van Halenin kakkosta. Jos on kaljoittelulevy tehty tähän maailmaan niin tämä on se.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä epäsalakuuntelen Van Halenin kakkosta. Jos on kaljoittelulevy tehty tähän maailmaan niin tämä on se.

Taidan laittaa kuunteluun. Tosin en juo kaljaa. Kiitos vinkistä. Otan toisen kupin kahvia ja nautin musiikista ynnä, niin, kahvista. Pullaa ei ole.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Piti lähteä ex temporé moikkaamaan kaveria Nokkalaan mutta ei, kotona sitä istutaan vain noiden uhkaavien pilvien takia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuusulassa. Vaimon veljen hääjuhlissa. Vielä hieman jähmeä tunnelma, mutta eiköhän tästä vielä lähde.
On vähän outo päivä häille. Onnea joka tapauksessa!

Toisaalta meninhän minä naimisiin räntäsateisena huhtikuun perjantaina keskellä päivää, joten mikä minä olen mitään sanomaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Toisaalta meninhän minä naimisiin räntäsateisena huhtikuun perjantaina keskellä päivää, joten mikä minä olen mitään sanomaan.
Kas... Minäkin menin naimisiin (toisen kerran) maaliskuisena perjantaina ja keskellä päivää, kuinkas muuten... ja räntää se silloinkin nakkeli oikein olan takaa... meinattiin kastua kunnolla...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kas... Minäkin menin naimisiin (toisen kerran) maaliskuisena perjantaina ja keskellä päivää, kuinkas muuten... ja räntää se silloinkin nakkeli oikein olan takaa... meinattiin kastua kunnolla...
Itse menin syyskuisena päivänä. Päivää ennenkuin täytin 20. Kait sekin oli keskellä päivää...

Hiton uusi aviopari, matkivat miuta ja vaimoani. Kävivät tatuoittamassa hääpäivänsä vasempiin nimettömiin. Aivan kuten mekin rouvan kanssa aikoinaan tehtiin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Istun himassa koneen äärellä. Potut on kypsymässä liedellä ja maissivihannekset myös. Kohta poromakkarat uuniin. Äsken istuin pihalla saunan päälle ja ensimmäistä kertaa sitten tänne muuton, juttelin naapurin kanssa enemmän kuin pari sanaa. Minä olen Kotkasta ja hän oli käynyt aikoinaan urheilemassa Karhulassa. Pieni on maailma, tai ainakin nyt ihan kiva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös