Missä olet juuri nyt?

  • 251 395
  • 3 226
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lopettelemassa aamupalaa oman keittiön pöydän ääressä. Kohta hampaiden pesuun ja sen jälkeen salille rautaa pumppaamaan. Tosin ennen salille menoa saatan tehdä lihapullamassan valmiiksi. Ruuaksi sitten lihapullia, suppilovahverokastiketta ja pottusia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt himassa. Tajusin tänään etten varmaan 15 vuoteen ole käynyt Hämeenlinnassa, jos ei Vanajanlinnaa tai läpiajoa lasketa.

Edellinen reissu olI HPK-Blues, jonka Blues voitti. Se olin minä joka lauloi ”taas hassuttelee vastustajaa Espoon Blues”. Puolustuksekseni sanon, että tuolloin join vielä viinaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Bussissa kotia kohti. 3 vuoteen ekat pikkujoulut ja olivat järjestäjät tajunneet että minimaalinen ohjelma ja sitten juodaan. Ja hyvin juotiin.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Sama täällä. Ristikko meinaa jumittaa mutta nyt aukes.. Merimuikku on pakko olla maiva? Muuten menee vati nurin.
Tästä tuli mieleen hauska tarina, kun kävin aikanaan paskalla kaverin kotona. Siellä oli sen isän ristikko, mitä aloin täyttämään. Siellä oli kahden naisen naamat ja siihen oli alle kirjoitettu "lespot"
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Sama täällä. Ristikko meinaa jumittaa mutta nyt aukes..
Kaksi sekuntia jo luulin, että tämä oli jokin käsittämättömän perverssi kiertoilmaus sille, että maha on kovalla..
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Makaan omassa sängyssä alasti. Ikävä kyllä yksin.

@Glove n tapaan aloin miettiä milloin oon viimeksi käynyt pikkujouluissa. Tais olla 2014. Ja nuo @Czescku n pikkujoulubileet olisi ohjelmaltaan just sellaiset mihin ei mua saisi mukaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tästä tuli mieleen hauska tarina, kun kävin aikanaan paskalla kaverin kotona. Siellä oli sen isän ristikko, mitä aloin täyttämään. Siellä oli kahden naisen naamat ja siihen oli alle kirjoitettu "lespot"
Hanskat heitetty tiskiin suosiolla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös