Missä olet juuri nyt?

  • 251 242
  • 3 225
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sohvalla, jossa vietin lähes koko eilisen sairaslomapäivän, vaikkakin sairaus oli jostain syystä pirun lyhyt pari tuntien stintti. Tänään tosin en aio tässä koko päivää lojua, vaan aion laittaa töppöstä toisen eteen useamman kerran.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kotona. Vapailla. Juur repäsin kolmen kilon kasapanoksen valkkaria auki. Ostopäätöksen tein pöntön kansikuvan perusteella. Meillä synkkas heti ton dogin kans. Nimesin hänet Reimaksi.

Edit. Perkule, Reima onkin otso eikä dogi. Hiano miäs silti.
 

Liitteet

  • Ystäväni_Reima.jpg
    Ystäväni_Reima.jpg
    829,3 KB · kertaa luettu: 69
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen täällä mielenterveyskuntoutujien asuinyksikössä Hämeenlinnassa. Kyseinen paikka on vilahdellut edellisten vuosien varrella viesteissäni koska ennen asuin täällä muutaman vuoden ja olin innokkaana aina järjestämässä erilaista toimintaa ja visailuja täällä.

Täällä on myös tällainen pienempi ihan kodikas ja viihtyisä intervallihuone ja täällä voikin kuntoutuja yöpyä tarvittaessa öitä eli tehdä lyhyen väliaikaisen vierailun.

Minä teen nyt parin yön vierailun ja palaan kotiin huomenna. Voinnissani ja kuntoutumisessani ei ole tapahtunut kuitenkaan mitään merkittävämpää askelta huonompaan suuntaan. Kunhan otan pienen irtioton kotiympyröistä (vaikka tämä kyllä sijaitsee lähes kotini naapurissa) ja koitan vähän rauhoittaa mieltä.

Edullistahan tämä majoittuminen täällä on eli maksaa muistaakseni jotain 22 euroa per vuorokausi ja ruoat sisältyy tuohon hintaan. Eli taloudellisesti ajateltuna ei ole iso takaisku vaikkei tästä mitään hyötyä olisikaan. Eikä tämä ole sama kuin olla osastolla, on tämä huomattavasti kodikkaampikin paikka ja saa yksin olla huoneessaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kotona. Vapailla. Juur repäsin kolmen kilon kasapanoksen valkkaria auki. Ostopäätöksen tein pöntön kansikuvan perusteella. Meillä synkkas heti ton dogin kans. Nimesin hänet Reimaksi.
Olisi muuten hiton hauskaa suunnitella alkoholipakkausten ulkoasuja. Tuokin on kuin joltain huuruiselta lsd-tripiltä. Ihan loistava. Noilla suunnittelijoilla on varmaan helvetin hauskaa.

Alkaa pärjätä jo suosikilleni Delirium Tremensille, jossa on vaaleanpunainen norsu. Tuota olen nauranut jo pitkään, ja toki pitää muistaa myös mitä nimi tarkoittaa.

Vein myös joskus veli @Czescku'lle Crapulaa kiitokseksi isännöinnistä. Tarkoitus oli hassutella nimellä, mutta viini olikin kuulemma hyvää, eikä siitä tullut nimen kaltaisia oireita.

Yksi mieleen jäänyt punaviini oli myös viini nimeltä Hirvi, ja etiketissä oli ytimekkäästi hirven kuva. Ja oli todella halpaa. Tätä ei kuitenkaan enää kai saa Alkosta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio
Minä annoin joskus lahjaksi jo lähes tulevalle eksälle lahjaksi Tolloa. Taisi varmistaa ettei kohtapuoleen ollut lähes eksä.
Tämä oli kova veto, hintakin nolla euroa. Paska viini ja ei maksa mitään. Kyllä tuli viesti varmasti selväksi :D
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Jatkoajan keskustelupalstaalla
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Matkalla ulkomaille, eli kuopijoon juopumaaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
SaiPan pelissä täysin itsekseni, kun eräillä jet lag oli niin paha. Tähän hymiö. Olisin toki voinut olla tänään Kouvolassakin, mutta ehkä tällainen outside the box -ajattelu tekee välillä ihan hyvää. Ja onhan täällä olut sentään kylmää. Ja pääsee nauttimaan SaiPasta!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Humalassa?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pikku Petessä katsomassa Chelsea vastaan MunA. On tässä Lappeenrannassa jotain hyvääkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös