Missä olet juuri nyt?

  • 249 766
  • 3 210

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen katsomassa pienessä huoneessa Broadchurchin ja juon kaljaa. Sijainti jossain Turun lähistöllä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tukholmalaisessa pienkerrostalossa, sohvalla syön juustoa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen kahtaalla, keittiössäni ja krapulassa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen kahtaalla, keittiössäni ja krapulassa.
Olitko sinäkin juhlimassa koulun loppumista?

Periaatteessa sä et voi olla noin kahtaalla. Krapula on yleensä ihmisessä, eikä ihminen krapulassa. Jos krapulalle soittas ja kysys, et missä oot, nii se vois sanoo, et ihmisessä. Ihmiselle sen sijaan soittaessa "missä oot", et voi sanoa, että krapulassa. Eihän se kerro mitään konkreettista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olitko sinäkin juhlimassa koulun loppumista?

Periaatteessa sä et voi olla noin kahtaalla. Krapula on yleensä ihmisessä, eikä ihminen krapulassa. Jos krapulalle soittas ja kysys, et missä oot, nii se vois sanoo, et ihmisessä. Ihmiselle sen sijaan soittaessa "missä oot", et voi sanoa, että krapulassa. Eihän se kerro mitään konkreettista.
En ollut missään enkä juhlinut mitään. Ei minun ryyppäämiseni ole juhlimista, se on vain ryyppäämistä. Useimmiten kotona ja yksin, joskus vaimon kanssa. Ei mitään sosiaalista, ei mitään ilakointia. Kuuppa vaan sekaisin niin äkkiä kuin mahdollista. Pakoon pahaa maailmaa.

Ja juu, en kylläkään ole krapulassa. Krapula on se kun makaa jossain suihkun alla tärisemässä, hikoilee ja palelee, yrittää oksentaa mutta ei onnistu koska vatsalaukku on jo tyhjä, pelkää ja toivoo että kuolema tulisi mieluummin nyt kuin vasta myöhemmin. Tämänhetkinen olotilani on lievähkö jopelo. Ei yhden yön dokaamisella krapulaa tule, se vaatii vähintään kolmen vuorokauden tinttaamisen.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Paskalla
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

Sama. Kuinka se uloste lentääkin herkästi silloin kun ei ole nukkunut lainkaan yöllä?

Ja miten sitä aina pitääkin ottaa tämä kännykkä mukaan myös vessaan ja selata täälläkin Jatkoajan keskustelupalstaa?

Ennen kuin vessaan menin, olin tietokoneella tekemässä työhakemuksia. Toivottavasti ei tule väsyneenä pahoja virheitä hakemuksiin. Tosin luen kyllä hakemukset monta kertaa läpi ettei niihin jäisi virheitä.
 

Baldrick

Jäsen
Kiinalaisessa kuppilassa, jolta Evira veisi luvat alta aikayksikön, odottamassa kukkakaali-kananmuna-riisihässäkkääni.

Tuo mamma kysyy multa joka kerta jotain asiaa ja aina vastaan, etten ymmärrä. Ehkä joku päivä pitää antaa sille puhelin ja Google Translate käteen, että selviää sekin mysteerikysymys.

Edit. Siellä se kokki yskii ja räkii, kuuluu hyvin salin puolelle.
 

Baldrick

Jäsen
Ruokamyrkytystä mestsästämässä?

On sen verran hyvin keitetty, että ei tästä ainakaan tähän mennessä ole maha kuralle mennyt. Ja jos liikaa pelkää, niin eihän täällä saisi missään syötyäkään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kajaanin keskustassa juon torin laidalla olutta. Onhan tämä vaihtelua Porvooseen, vaikka siellä ei tule juotua olutta torilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Istuskelen terassilla kuuntelemassa lintujen luritteluja. No yksi varis tuossa kyllä rääkyy aika inhottavasti. Mitähän asiaa sillä on? Ilta tässä alkaa hämärtyä ja voisi vaikka lähteä nukkumaan. Ei tuota harakkaa jaksa kuunnella... vai onko se varis. En näe sitä mutta paha ääni sillä ainakin on.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen Sotkamossa Sotkamo Silverin hopeakaivoksen avaustilaisuudessa keskellä ei mitään. Krapulakin on.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulin sisälle syömään yhden tuutin, kun terassilla tuli hiki. Seuraavaksi siirryn puutarhakeinuun kera lonkeroa sisältävän kylmälaukun. Melkein voisi luulla, että asun strömsössä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään olen Oulussa ja vielä selvin päin. Kaksi yötä olisi tarkoitus olla täällä. Teurastaja-burgerin söin Kauppuri5:ssä ja otin selfien Toripolliisin edessä, kuten tein myös huhtikuussa 2017.

Juha Junnon näin terassilla Oulun keskustassa kaksi tuntia sitten. Minun ei tehnyt mieli terassille juomaan, kun vasta kohta toivun tiistain juomisista.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mäkkärissä läskeilemässä synttärien kunniaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös