Missä leffassa sanottu?

• 286 264
  • 2 451

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No mäkin laitan kolme repliikkiä, saas nähdä tietääkö kukaan?

1. Olinkohan tulossa menosuunnasta vai menossa tulosuunnasta?
2. Tolla pärställä mä en kyllä kysyis.
3. Kauheeta! Tästä muhennoksesta on unohtunut tapaskos-mauste!

M10

Jäsen
Mistä?

(luutnantti) -I would like to get the playing on about 1900 hours, if that is satisfactory?

(Derek) -When would that be?

(luutnantti) -I make it now... It`s about 1830 hours

(Derek) -So that`s what? 50 hours?

(David korjaa) -120 hours?

(luutnantti) -That`s actually about 30 minutes

ja samasta leffasta

"NO WE'RE NOT GONNA FUCKING DO STONEHENGE TOMORROW!"

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Morrow10 kirjoitti:
(luutnantti) -I would like to get the playing on about 1900 hours, if that is satisfactory?

ja samasta leffasta

Pakko olla Spinal tap

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Morrow10 kirjoitti:

ja samasta leffasta

SPINAL TAP!

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Koitetaas tätä:

-"Shit."
-"What?"
-"Rollers.."
-"No."
-"Yeah!"
-"Shit!"

thegame

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
5. "Every time he comes up, he's got no knife, he's got no jacket, he's got no pants, he's got no boots. All he's got is that stupid gun he carries around like John Wayne."
Olisko tämä Kauriinmetsästäjistä, ainakin De Niro lausahtaa jotain tälläistä, kun porukka on elokuvassa ensimmäistä kertaa metsällä.

Laitetaan vielä oma: That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ted Raikas kirjoitti:
Mistäpäs klassikosta mahtaa olla tämä:

"No tears, please. It's a waste of good suffering."

Tähän ei vissiin kukaan ollut vastannut? Olisiko Hellraiser?

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
thegame kirjoitti:
5. "Every time he comes up, he's got no knife, he's got no jacket, he's got no pants, he's got no boots. All he's got is that stupid gun he carries around like John Wayne."
Olisko tämä Kauriinmetsästäjistä, ainakin De Niro lausahtaa jotain tälläistä, kun porukka on elokuvassa ensimmäistä kertaa metsällä.

Kyllä. De Niro ei halua lainata buutsejaan ja pistää shown pystyyn. Loistava elokuva.

Kuutosen pitäisi olla helppo. Kyseessä on Tim Burtonin elokuva.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
The M kirjoitti:
Tähän ei vissiin kukaan ollut vastannut? Olisiko Hellraiser?
Siitä nimenomaan. Yksi kestosuosikkejani kauhuleffojen saralla. Eihän se pelottava ole, kuten harva kauhuelokuva on, mutta tyylikäs kuin mikä. =)

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Dante kirjoitti:
MIB?

Heitetään pari kotimaista klassikkoa helposta vaikeahkoon:

"Kiimalainen, taasko sä ajat ittees takaa?"

Poliisin poika.

thegame

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Kuutosen pitäisi olla helppo. Kyseessä on Tim Burtonin elokuva.
Okei, vihjeiden perusteella luulisin että kyseessä on Big Fish tai ainakin siinä Burtonin leffassa McGregor näyttelee. Loistava elokuva muuten.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No tietteköste näitä, ei varsinaisia leffoja, molemmat tv:stä tutuista minisarjoista.

1. Jumalauta äite…
2. Se saattoi olla se Kukko, ka- ka- kaikki alkoi siitä kukosta.

Terveisin koo

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mistäs loistavasta, omasta mielestäni tämän vuosisadan eräästä parhaimmasta, elokuvasta mahtanee olla tämä kyseinen ote:

"Purple in the morning, blue in the afternoon, and orange in the evening. There is my three meals, mr. Smartypants... and green at night. Just like that. One, two, three, four!"

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ted Raikas kirjoitti:
Mistäs loistavasta, omasta mielestäni tämän vuosisadan eräästä parhaimmasta, elokuvasta mahtanee olla tämä kyseinen ote:

"Purple in the morning, blue in the afternoon, and orange in the evening. There is my three meals, mr. Smartypants... and green at night. Just like that. One, two, three, four!"
Unelmien Sielunmessu. Hieno elokuva.

Eräästä tv-sarjasta: "Target sighted. Firing air to nerd missile."

Sitten varsinaiset kysymykset. Mistä elokuvasta:
1)
S A: I could kill you.
D P: Go ahead.
D P: Kill her. Come on, Steven. Be a man! Kill her. She paid me to kill you. She did.
D P: Go on, shoot her. She's a tramp. She's a big tramp. Your parents are dead, and you've got a tramp for a wife. She fucks everybody.
*laukaus*
D P: Steven, that was my foot.

Sitten vielä pari yhdestä ja samasta leffasta:
"She smiled at me. I want to have deep, meaningful sex with her."
"Whoa, whoa. You better watch what you say about my car. She's real sensitive."

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
thegame kirjoitti:
Okei, vihjeiden perusteella luulisin että kyseessä on Big Fish tai ainakin siinä Burtonin leffassa McGregor näyttelee. Loistava elokuva muuten.

Kyllä, juurikin Big Fish. Loistava ja lämmin elokuva, hyvinkin forrestgumpmainen.

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Omat:

"Tehhäänkö kissasta rukkaset?"

"Jossei se ovi ala aukeemaan ni mulla on rattorin perässä kaheksan kiloa tynamenttiä"

"Silivuplee"

"Kata Kärkkäineeeen... Katakatakata!"

"Hyvä limulantti, tulloo parempi ku ite tekköö"

Kaikki siis samasta. Mieleenpainuva elokuva, sanoisin.

Toinen:

"Vittu ku hirvellä, ei yhtä iso mutta yhtä ylyhäällä"

"Kaikki parturit on huoria mutta huorat ku ei voi olla partureita"

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mites tämä vuodatus?

" I killed them... I killed them all. They're dead, every single one of them...not just the men but the women and the children too. They're animals and I slaughtered them like animals. I hate them!"

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alamummo kirjoitti:
Mites tämä vuodatus?

" I killed them... I killed them all. They're dead, every single one of them...not just the men but the women and the children too. They're animals and I slaughtered them like animals. I hate them!"
Taitaa olla Anakin Skywalker elokuvassa: Star Wars Episode II: Attack of the Clones?

Seuraava hieman pitkä vuodatus on eräästä sci-fi "klassikosta", tietääkö kuka, mistä. Omalla tavallaan jopa aika kauniista elokuvasta, jos karun toteutuksen antaa anteeksi:

"It calls back a time when there were flowers all over the Earth... and there were valleys. And there were plains of tall green grass that you could lie down in - you could go to sleep in. And there were blue skies, and there was fresh air... and there were things growing all over the place, not just in some domed enclosures blasted some millions of miles out in to space."

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ted Raikas kirjoitti:
Taitaa olla Anakin Skywalker elokuvassa: Star Wars Episode II: Attack of the Clones?

Seuraava hieman pitkä vuodatus on eräästä sci-fi "klassikosta", tietääkö kuka, mistä. Omalla tavallaan jopa aika kauniista elokuvasta, jos karun toteutuksen antaa anteeksi:

"It calls back a time when there were flowers all over the Earth... and there were valleys. And there were plains of tall green grass that you could lie down in - you could go to sleep in. And there were blue skies, and there was fresh air... and there were things growing all over the place, not just in some domed enclosures blasted some millions of miles out in to space."

Hyvä Ted!

Veikkaukseni: Silent Running ja yksi astronautti

EDIT: siis vuorosanat puhui yksi niistä astronauteista.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alamummo kirjoitti:
Veikkaukseni: Silent Running ja yksi astronautti

EDIT: siis vuorosanat puhui yksi niistä astronauteista.
Täysin oikein. =)

Juurikin se leffa ja päähenkilö oli Bruce Dernin mainiosti esittämä Freeman Lowell.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sir von Aulis kirjoitti:
Omat:

"Tehhäänkö kissasta rukkaset?"

Kaikki siis samasta. Mieleenpainuva elokuva, sanoisin.

Kuutamosonaatti. Mutta eikös Kataa huhuiltu vasta Kadunlakaisijoissa?

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Entä tämä ?

"Crom, I have never prayed to you before. I have no tongue for it. No one, not even you, will remember if we were good men, or bad. Why we fought, or how we died. No, all that matters is, that two stood against many. That's what's important. Valour pleases you Crom, so grant me one request, grant me revenge! And if you do not listen, then the hell with you!"

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nosebleed kirjoitti:
"Crom, I have never prayed to you before. I have no tongue for it. No one, not even you, will remember if we were good men, or bad. Why we fought, or how we died. No, all that matters is, that two stood against many. That's what's important. Valour pleases you Crom, so grant me one request, grant me revenge! And if you do not listen, then the hell with you!"
Conan Barbaari! Mahtava klassikko kerta kaikkiaan.

Entäs tämä:

"I am the Lord of Darkness. I require the solace of the shadows and the dark of the night. Sunshine is my destroyer. All this shall change. Tonight the sun sets forever. There shall never be another dawn."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy