Missä leffassa sanottu?

• 288 693
  • 2 451

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Viiden pisteen vihje *****

"You don't have to be embarrassed if your dick gets hard. Your dick is supposed to get hard. See?"

No ainakin Beverly Hillsin kytässä on samanlainen laini. Murphy strippiklubissa sille nörtimmälle poliisille, jonka nimeä en saa nyt päähäni. Esittäjä oli Judge Reinhold.

BILLY! Se sen nimi oli.

:)

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
No ainakin Beverly Hillsin kytässä on samanlainen laini. Murphy strippiklubissa sille nörtimmälle poliisille, jonka nimeä en saa nyt päähäni. Esittäjä oli Judge Reinhold.

BILLY! Se sen nimi oli.

:)

Oikein. Viisi pistettä plakkariin, like a glove!

Ja juttu jatkui näin: "...That's the whole object of this. Taggart's dick is hard, but he won't let you know 'cause he's the boss. Boss' dick got to stay limp, right? See, I ain't on duty so my dick can be hard."

Viimeksi muokattu:

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
1. -When I introduce you, I'm gonna say, "This is a friend of mine." That means you're a connected guy. Now if I said instead, this is a friend of ours that would mean you a made guy. A Capiche?

2. - Uh, well, if anyone from the, uh, from the IRS is watching, I... forgot to file my, my, my 1040 return. Um, I meant to do it today, but, uh...
-That's no joke. They'll jump on him!

3. -Ah, forget it, boyo. You're as like to have angels fly out your arse as get next to the likes of her.

4. -The exchange of bodily fluids, do you know what that leads to?
-Yeah, I do! Kids, smoking, a desire to raid the fridge.

5. -Mrs. Robinson, I can't do this anymore.
-You what?
-This is all terribly wrong.
-Do you find me undesirable?
-Oh no, Mrs. Robinson. I think, I think you're the most attractive of all my parents' friends. I mean that.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
5. -Mrs. Robinson, I can't do this anymore.
-You what?
-This is all terribly wrong.
-Do you find me undesirable?
-Oh no, Mrs. Robinson. I think, I think you're the most attractive of all my parents' friends. I mean that.

Aika kauan on siitä kun leffan näin, mutta kai tämä nyt The Graduate eli Miehuuskoe on?

EDIT: Laitetaan yks. Lienee aika helppo:

- I don't understand. I really don't. You're 35 years old and you're still scared of a little thunder?
- I am not!

---

- Oh hey listen, try this, I told my weed guy to step it up and he gave me that.
- What is this?
- It's called "Mind Rape", it's actually pretty mellow.
- It doesn't sound very mellow.
- Well he only had three other batches: "Gorilla Panic", "They're coming! They're coming!" and something called "This Is Permanent"... Go on, spark it up!

Molemmat samasta elokuvasta.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK

- I don't understand. I really don't. You're 35 years old and you're still scared of a little thunder?
- I am not!

---

- Oh hey listen, try this, I told my weed guy to step it up and he gave me that.
- What is this?
- Well he only had three other batches: "Gorilla Panic", "They're coming! They're coming!" and something called "This Is Permanent"... Go on, spark it up!

Kuten on myös tuo muutama viesti sitten arvuuttelemani lainaus, jota ei vielä ole kukaan löytänyt.

-There's a shit on the floor!
-Or, or, or, maybe the floor is on the shit!

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kuten on myös tuo muutama viesti sitten arvuuttelemani lainaus, jota ei vielä ole kukaan löytänyt.

Kappas, olen nähnyt leffasta vain pidennetyn version, ja siinä ei tuota lainauksesi toista repliikkiä ole. Teatteriversiosta se näköjään löytyy.

Laitetaan vielä yksi arvuuttelu ihan eri genren elokuvasta:

- Who are you?
- Explorers in the further regions of experience. Demons to some. Angels to others.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
3. -Ah, forget it, boyo. You're as like to have angels fly out your arse as get next to the likes of her.

Pitäisiköhän tätä tietoa hävetä, mutta kyseessä aika varmuudella Titanic.

What's with all these awards? They're always giving out awards. Best Fascist Dictator: Adolf Hitler
&
Sometimes I ask myself how I'd stand up under torture.
- You? You kiddin'? If the Gestapo would take away your Bloomingdale's charge card, you'd tell 'em everything.

Elokuva ei liity mitenkään Saksaan tai natseihin.

Arvasin, että tämä on todella vaikea, vaikka ei todellakaan ole mikään B-leffa. Itse asiassa se on voittanut muistaakseni useamman Oscarin. Helpotellaan ajan kuluksi. Ohjaajana mies, jonka leffoista joko pitää helvetisti, tai ei ollenkaan. Välimuotoa ei oikein ole. Todella useat hänen elokuvansa liittyvät hänen kotikaupunkiinsa. Soittelee silloin tällöin puhallinsoitinta omaksi ilokseen klubeilla. Elokuva on naisen nimi.

It's mental masturbation!
- And you would know all about THAT, wouldn't you?
Hey, don't knock masturbation! It's sex with someone I love.

Nyt pitää jo löytyä :)

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Aika kauan on siitä kun leffan näin, mutta kai tämä nyt The Graduate eli Miehuuskoe on?

- I am not!

---

- What is this?

Kappas. Tämähän on Ted. Aika keskinkertainen tekele meikäläisen mielestä.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
2. - Uh, well, if anyone from the, uh, from the IRS is watching, I... forgot to file my, my, my 1040 return. Um, I meant to do it today, but, uh...

Ihan saletti, että tiedän tämän, mutta ei taas suostu materialisoitumaan vastaus päähän. Jos vastausta ei tule, niin vihje.

Edit: Armageddon eikö niin?

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tää on todennäköisesti kasarikauhua, eli onko kyseessä Hellraiser?
Kappas. Tämähän on Ted. Aika keskinkertainen tekele meikäläisen mielestä.
Nämä oikein. Minusta Ted oli hauskin komedia pitään aikaan.

Arvasin, että tämä on todella vaikea, vaikka ei todellakaan ole mikään B-leffa. Itse asiassa se on voittanut muistaakseni useamman Oscarin. Helpotellaan ajan kuluksi. Ohjaajana mies, jonka leffoista joko pitää helvetisti, tai ei ollenkaan. Välimuotoa ei oikein ole. Todella useat hänen elokuvansa liittyvät hänen kotikaupunkiinsa. Soittelee silloin tällöin puhallinsoitinta omaksi ilokseen klubeilla. Elokuva on naisen nimi.

It's mental masturbation!
- And you would know all about THAT, wouldn't you?
Hey, don't knock masturbation! It's sex with someone I love.

Nyt pitää jo löytyä :)
No eihän se noilla vihjeillä voi olla mikään muu kuin Woody Allenin Annie Hall.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Hah, joo menin vihjeissä vähän överiksi. Olisi vissiin pitänyt laittaa vielä se klarinetti ja etukirjaimet W.A.

:D

Oikein toki.

Allenin haistoin kyllä jo tuosta kotikaupungin mainitsemisesta (olen muuten tainnut tässä ketjussa joskus antaa samasta miehestä samansuuntaisia vinkkejä), puhallinsoitin vain varmisti asian.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy