Missä he ovat nyt?

  • 1 591 314
  • 2 252

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Stouni muuten kertoili Urheilukanavalla matsia kommentoidessaan, että Ika oli yrittänyt saada häntä vielä täksi kaudeksi TuToon, mutta siviilityöt veivät voiton.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä muuten katkaisi taannoin Ässissä, SaiPassa ja sen jälkeen Keski-Euroopassa aika hyvinkin pelanneen Ari Saarisen pelit? Itävallassa näkyi tulleen tilastojen mukaan viimeisellä kaudella 13 matsissa 12 pistettä, että loukkaantuiko vai mihin mies katosi?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Iiro Itämies? Ura Lukon maalivahtina jäi lyhyeksi ja muistaakseni myös Kiekko-Espoossa mies pelasi tovin, mutta suuntasi sittemin ulkomaille. Missä lie nykään?
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Itämies ei Eurohockeyn tilastojen mukaan ole Lukossa koskaan ollutkaan. Pelasiko herra Lukossa ainuttakaan peliä? Taisi siirtyä kesken kauden pois... Ei muista.

Muistaakseni 94-95 piti olla Kimmo Vesan kanssa Lukon maalivahtikaksikko, mutta suunnitelmat muuttuivat Boriksen myötä.

Junnuna Itämies on tietääkseni pelannut Lukossa, ainakin itse pelaan Itämiehen vanhoilla maalivahdin patjoilla.
 

axe

Jäsen
Lukaisin äsken Lukon nettihistoriikista (suosittelen), että Itämies siirtyi jo ennen kauden alkua Espooseen. Vesa-Itämies piti olla molarikaksikko, sitten Vesa loukkaantui, tuli Lehtinen, Vesa parani, harkkapeleissä epäonnistunut Itämies pois, alkukausi Vesa-Lehtinen, sitten kesken kauden sitten Rousson.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistaakseni 94-95 piti olla Kimmo Vesan kanssa Lukon maalivahtikaksikko, mutta suunnitelmat muuttuivat Boriksen myötä.

Junnuna Itämies on tietääkseni pelannut Lukossa, ainakin itse pelaan Itämiehen vanhoilla maalivahdin patjoilla.

No nyt alkoi muistisolut toimia. Nuo Lukossa pelatut junioripelit taisivat aiheuttaa harha-aistimukseni.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minkä ikäisenä junnuna Itämies mahtoi Lukossa pelata? En tosin ole kovin tarkkaan Lukon junnuja koskaan seurannut, mutta sen käsityksen olen saanut että Itämies olisi kiekkoilijana ihan puhdas Kärppien kasvatti, Raumalla syntynyt toki.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minkä ikäisenä junnuna Itämies mahtoi Lukossa pelata? En tosin ole kovin tarkkaan Lukon junnuja koskaan seurannut, mutta sen käsityksen olen saanut että Itämies olisi kiekkoilijana ihan puhdas Kärppien kasvatti, Raumalla syntynyt toki.

Ei Itämies Lukossa koskaan junnuna pelannut, vaan tuli kaudeksi 94-95 Raumalle. Itämies muodosti maalivahtikolmikon yhdessä Kimmo Vesan ja Sami Lehtisen kanssa, mutta ei vakuuttanut alkuunkaan harjoituspeleissä ja siirtyi nopealla aikataululla Espooseen. Tuo kausi meni alkusyksyn osalta niin penkin alle, että myös Sami Lehtinen laitettiin kiertoon ja Boris Rousson saapui Raumalle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Itämies Lukossa koskaan junnuna pelannut, vaan tuli kaudeksi 94-95 Raumalle. Itämies muodosti maalivahtikolmikon yhdessä Kimmo Vesan ja Sami Lehtisen kanssa, mutta ei vakuuttanut alkuunkaan harjoituspeleissä ja siirtyi nopealla aikataululla Espooseen. Tuo kausi meni alkusyksyn osalta niin penkin alle, että myös Sami Lehtinen laitettiin kiertoon ja Boris Rousson saapui Raumalle.

Totta Mooses minä tuon tiedän, mutta siksi kyselen kun nimimerkki Kalmari kertoo pari viestiä aiemmin että Itämies olisi junnuna Lukossa pelannut.

Mutta ilmeisesti ei ole, kuten arvelinkin.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Vanhoja jääkiekkokortteja tuli tuossa selailtua ja mieleen tuli kysymys että mitä tekee tai missä nykyisin pelaa Tomi-Pekka Kolu?
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Totta Mooses minä tuon tiedän, mutta siksi kyselen kun nimimerkki Kalmari kertoo pari viestiä aiemmin että Itämies olisi junnuna Lukossa pelannut.

Tuli tämäkin asia selväksi.

Itse olen ollut varma, että Itämies on pelannut Lukon junnuissa, nuo varusteet kun on tyyliltään 70-80-luvulta, enkä uskonut kenenkään voineen pelata liigaa (tai pikemminkin vain harjoituspelejä).

Lisäksi Lukossa maalivahtivalmentajana toiminut tuttavani on kertonut Iiron pelanneen Lukon junnuissa.
 

suomi-poika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko kenelläkään tietoa missä luuraa nykyään Juho Autio
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös