Ulkomailla viime vuonna/vuosina pelanneita suomalaisia, missähän mahtavat nykyään majailla ?:
..... Mikko Luovi .........
Muistaakseni valmensi viime talvena Brestiä Ranskassa.Kuusiston Maukasta mitään havaintoja?
Tampereella sijoitusfirma Finlandian toimitusjohtajana.Mika Manninen?
Iiro Itämies? Ura Lukon maalivahtina jäi lyhyeksi ja muistaakseni myös Kiekko-Espoossa mies pelasi tovin, mutta suuntasi sittemin ulkomaille. Missä lie nykään?
Iiro Itämies?
Itämies ei Eurohockeyn tilastojen mukaan ole Lukossa koskaan ollutkaan. Pelasiko herra Lukossa ainuttakaan peliä? Taisi siirtyä kesken kauden pois... Ei muista.
Muistaakseni 94-95 piti olla Kimmo Vesan kanssa Lukon maalivahtikaksikko, mutta suunnitelmat muuttuivat Boriksen myötä.
Junnuna Itämies on tietääkseni pelannut Lukossa, ainakin itse pelaan Itämiehen vanhoilla maalivahdin patjoilla.
Minkä ikäisenä junnuna Itämies mahtoi Lukossa pelata? En tosin ole kovin tarkkaan Lukon junnuja koskaan seurannut, mutta sen käsityksen olen saanut että Itämies olisi kiekkoilijana ihan puhdas Kärppien kasvatti, Raumalla syntynyt toki.
Ei Itämies Lukossa koskaan junnuna pelannut, vaan tuli kaudeksi 94-95 Raumalle. Itämies muodosti maalivahtikolmikon yhdessä Kimmo Vesan ja Sami Lehtisen kanssa, mutta ei vakuuttanut alkuunkaan harjoituspeleissä ja siirtyi nopealla aikataululla Espooseen. Tuo kausi meni alkusyksyn osalta niin penkin alle, että myös Sami Lehtinen laitettiin kiertoon ja Boris Rousson saapui Raumalle.
Taskubiljardia Pelicansin toimistolla.missä nykyisin pelaa Tomi-Pekka Kolu?
Totta Mooses minä tuon tiedän, mutta siksi kyselen kun nimimerkki Kalmari kertoo pari viestiä aiemmin että Itämies olisi junnuna Lukossa pelannut.
Onko kenelläkään tietoa missä luuraa nykyään Juho Autio
Missä menee urheilukanavalta tuttu Joni Petrell nykyään?