Missä he ovat nyt?

  • 1 588 010
  • 2 252
Mitäs mahtoi käydä maalivahti Petri Koivistolle? Muistelisin että pelasi pari kolme kautta sitten hyvin Bluesissa ja yhtä äkkiä ilmoitti siirtyvänsä syrjään henkilökohtaisista syistä ja eipä ole kaverista sen jälkeen kuulunut..
 

Fat Jesus

Jäsen
Mitäs mahtoi käydä maalivahti Petri Koivistolle? Muistelisin että pelasi pari kolme kautta sitten hyvin Bluesissa ja yhtä äkkiä ilmoitti siirtyvänsä syrjään henkilökohtaisista syistä ja eipä ole kaverista sen jälkeen kuulunut..
Sillonhan puhuttiin että kovasti maistui muukin kuin Hartsportti, otti aikalisän Bluesista ja häippäsi Ouluun. Tuttu maalivahti ainakin sanoi että veti jossain vaiheessa kesäisin maalivahtijäitä Jäälissä mutta tiedä sitten varmaksi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitäs Mika Lehto hommailee nykyään? Viimeisin uutinen taisi olla että on käytännössä yksinhuoltaja kahdelle lapselleen, kun vaimoa pidettiin koomassa tjsp. Touhuileeko Mika vielä Tapparan mukana? Sympaattinen jamppa kaiken kaikkiaan, joutui kyllä todella koville silloin, kun oli pakko laittaa ura pakettiin.
 

Feiksei

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hoki Klupi Hyvinkää
Mitäs Mika Lehto hommailee nykyään? Viimeisin uutinen taisi olla että on käytännössä yksinhuoltaja kahdelle lapselleen, kun vaimoa pidettiin koomassa tjsp. Touhuileeko Mika vielä Tapparan mukana? Sympaattinen jamppa kaiken kaikkiaan, joutui kyllä todella koville silloin, kun oli pakko laittaa ura pakettiin.
Vastaa nykyään Tapparan fanituotemyynnistä: http://www.tappara.fi/liiga/ota-yhteyttae
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Missä on Jani Hurme? Jamppa kuitenkin -75?

Joko olen sokea tai sitten tähän ei kukaan oikeasti ole kommentoinut. Janihan pyörittää M&M Kuntotaloa Turussa. Tuo keskus juuri laajeni. Salon Samikin (muun muassa) osakkaana tuossa. Juuri bongasin Janin noutamassa eväät työpäivän jälkeen Wotilta.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Eilisessä IFK:n matsissa tuli kaverin kanssa pohdittua, mitä Robert Nyholm tekee nykyään. Viime kausi Mestistä Sportissa, loppuiko ura siihen?
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Österbottens tidningin mukaan Nyholm olisi ainakin syksyllä ollut päätoiminen koti-isä joka kuitenkin olisi ollut halukas tarttumaan mahdolliseen sopimustarjoukseen. En tiedä onko enää.
 

RaipeRules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Oulun kärpät
Mitäs tekee Antti Laaksonen monivuotinen liigapörssi suosikkini?
 

BrDead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eilisessä IFK:n matsissa tuli kaverin kanssa pohdittua, mitä Robert Nyholm tekee nykyään. Viime kausi Mestistä Sportissa, loppuiko ura siihen?

Nyholm on pelannut IFK Lepplaxissa III-divaria tällä kaudella alkaen 24.1. 5 viimeisessä ottelussa tehoin 8+10. Eiköhän tuo kauden loppuun asti tuolla vedä. Huomenna Pietarsaaressa joukkueen viimeinen sarjapeli, jossa ratkeaa kumpi joukkueista etenee ristiinkarsintoihin II-divariin. Käsittääkseni pelit loppuvat tähän viikonloppuun, mikäli jatkopaikkaa ei heltiä.

Sarjan pelaajatilastot:
SJL Tilastopalvelu

Ja sarjataulukko ennen tämän vkln viimeistä kierrosta:
SJL Tilastopalvelu
 

RaipeRules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Oulun kärpät
Pekka Järvelähän on pelaajayhdistyksen suuri pomo, kaikkihan sen tietää
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen laiska enkä jaksa kahlata koko ketjua läpi, vaikka epäilen että täällä voi olla jannusta joku kysellytkin; eli onko kellään tietoa mitä ex-caps- ja bruins-maalivahti Jim Carey touhuaa nykyään? Kaverihan oli vezina-ehdokas debyyttikaudellaan, ja voitti em. pystin tokalla kaudellaan ysärin puolivälissä. Sen jälkeen kaikki meni vituiksi ja kaveri katosi täysin maan alle. Muutamia stooreja olen löytänyt miehestä, mutta kovin erilaisia syitä tarjoavat. Jotkut väittävät että kusi nousi hattuun, jotkut että menetti vaan kiinostuksensa ja fiksuna bisnestietoisena tyyppinä panosti niihin hommiin?
 

Droppen12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, persoonat
Mitäs mahtoi käydä maalivahti Petri Koivistolle? Muistelisin että pelasi pari kolme kautta sitten hyvin Bluesissa ja yhtä äkkiä ilmoitti siirtyvänsä syrjään henkilökohtaisista syistä ja eipä ole kaverista sen jälkeen kuulunut..

Jos en ihan väärässä ole niin pahat mielenterveysongelmat sekoittivat koko elämän ja alkoi häppä maistumaan. Toivottavasti on ammattiauttajien voimin saanut itsensä kondikseen. Jossain vaiheessa oli huhuja että Ika Lehkonen yrittäisi saada miehen takaisin pelaamaan, mutta ilmeisesti liian kova riski että mielenterveysongelmat palaisivat.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Muutamia stooreja olen löytänyt miehestä, mutta kovin erilaisia syitä tarjoavat. Jotkut väittävät että kusi nousi hattuun, jotkut että menetti vaan kiinostuksensa ja fiksuna bisnestietoisena tyyppinä panosti niihin hommiin?

Ei ehkä nyt kusipäisyydestä voida puhua, mutta jonkinlaisesta individualistin luonteesta, joka ei pystynyt käsittelemään nuoressa päässään paineita oikealla tavalla. Näin olen itse ymmärtänyt. Sulaminen jossain playoff-sarjassa kummitteli pään sisällä ja siihen päälle siirto- ja hissirumba NHL:n ja farmin välillä sai miehen tuumimaan, että pitäkää tunkkinne. Ei kai siinä lopulta sen kummempaa ollut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei ehkä nyt kusipäisyydestä voida puhua, mutta jonkinlaisesta individualistin luonteesta, joka ei pystynyt käsittelemään nuoressa päässään paineita oikealla tavalla. Näin olen itse ymmärtänyt. Sulaminen jossain playoff-sarjassa kummitteli pään sisällä ja siihen päälle siirto- ja hissirumba NHL:n ja farmin välillä sai miehen tuumimaan, että pitäkää tunkkinne. Ei kai siinä lopulta sen kummempaa ollut.

Jep, jotain vastaavaa itsenikin olen antanut ymmärtää. Mies on taitanut kiekkohommiensa jälkeen koittaa vaan keskittyä omiin hommiinsa ja pysyä pois julkisuudesta. Muistan vaan että tuolloin 90-luvun puolivälissä diggailin maalivahteja tosi isosti ja Carey oli kova suosikki. Samoihin aikoihin tykkäilin myös "melkein kaimastaan", näyttelijä Jim Carreystä. Eikös Maalivahti-Jim käyttänyt maskissaan näyttelijä "kaimaansa" viittaavia grafiikoitakin, mm. "Ace" ja "The Mask"? Samoihin aikoihin nousi muuten nopeasti toinen myös Bostonissa vaikuttanut maalivahti, Blaine Lacher. Myös hänen uransa romahti ennen kuin kerkesi kunnolla alkaakaan. Eikös Lacheriakin pidetty aikanaan tulevaisuuden isonakin starana?
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Eikös Lacheriakin pidetty aikanaan tulevaisuuden isonakin starana?

The Strangest One Of All: Absurd Goalie Monday: Blaine Lacher

Tuollainen blogikirjoitus löytyi jokusen vuoden takaa. Suosittelen lukemaan jos Lacherin jännä ura kiinnostaa. Tuossa mieheen viitataan suunnilleen hetken suonenvetona. Täysin puskistahan tuo tuli, pelasi yhden vakuuttavan kauden ja sen jälkeen uran onnistumiset olivatkin käytännössä siinä. Siinä missä Carey oli toisen kierroksen varaus, pelannut junnukisoissa ja muuta, Lacher oli varaamaton ja erinäisistä ongelmista yliopistotasolla kärsinyt.

Jännä silti kuinka tuolle ajanjaksolle osuu kaksi nopeasti kadonnutta kaveria ja perstuntumalla monen muun veskarin ura kääntyi kohti farmeja juurikin tuossa 1990-luvun puolessavälissä. Tapahtuiko noina aikoina jotain sellaista, jonka takia moni nuori kaveri ajoi nopeasti ohi ja moni jumittui farmiin, muutti muualle tai pisti uran jäihin ennen kuin ikää oli liikaa? Vai pettääkö mulla vain perstuntuma?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Jännä silti kuinka tuolle ajanjaksolle osuu kaksi nopeasti kadonnutta kaveria ja perstuntumalla monen muun veskarin ura kääntyi kohti farmeja juurikin tuossa 1990-luvun puolessavälissä. Tapahtuiko noina aikoina jotain sellaista, jonka takia moni nuori kaveri ajoi nopeasti ohi ja moni jumittui farmiin, muutti muualle tai pisti uran jäihin ennen kuin ikää oli liikaa? Vai pettääkö mulla vain perstuntuma?
Koska perhostyyli alkoi yleistyä ihan tosissaan?
Mä veikkaisin noita samoja aikoja, kun muistelee esim. Jarmo Myllyksen torjunta-asentoja keväältä 1995.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Koska perhostyyli alkoi yleistyä ihan tosissaan?

Roy taisi olla ensimmäisiä aktiivisesti tuota edustanut torjuja, vaikkakin vanhemmillakin molareilla ainakin tuon suuntaisia elementtejä oli pelissään. Tretjakia en livenä nähnyt ikinä pelaamassa, mutta esimerkiksi Netflixin dokkarissa (oliko nimeltään Red Army?) Tretjakin tyylissä olin harjautumattomalla silmällä näkevinäni samoja elementtejä.

Perhostyyli voisi tosiaan olla yksi selittävä tekijä. Jos Roy tosiaan tuota teki tunnetuksi, niin 1990-luvun puoliväli sopisi aikahaarukkaan melkein täydellisesti: tuolloin sarjaan alkoi tulla niitä, jotka olivat pystyneet imeä uutta tyyliä käytännössä koko junnu-uran läpi. Samaan aikaan monen "vanhan liiton veijarin" ura mys päättyi tai ainakin lähti sivuraiteille NHL:aa ajatellen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mitä mahtavat tehdä nykyään takavuosien maaliruisku Jussi Tarvainen, Jalosen HPK-ajan pakkisuuruus Aki Heino ja TPS-aikoina kultaa kahminut aikansa mikkoviitanen eli Tommi Rajamäki?
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös