Sidewinder kirjoitti:"Rahoituksen ohjelmointisovelluksia (721901P)
(Juha Joenväärä)"
Eikös J.J. hieman ulkoisestikin muistut(a)tanut ohjelmoijaa?
Sidewinder kirjoitti:"Rahoituksen ohjelmointisovelluksia (721901P)
(Juha Joenväärä)"
Walton kirjoitti:Jarmo Kuusisto ei taida enää valmentaa. Vielä viime kaudella mies oli Italian liigan Alleghen peräsimessä. Taitaa mies hoidella jälleen pelaaja-agentin hommia Ranskasta käsin.
forrest kirjoitti:Ja pelailee myös Ranskan kolmosdivarissa (4. korkein sarjataso) Albatros Brestin joukkueessa.
Sonic Empire kirjoitti:Missä ovat Jukka Seppo, Iiro Järvi, Tony Arima sekä Marko Rönkkö? Entä Ville Kentala?
Mr Scarface kirjoitti:Kipeloville tiedoksi, että ainakin Ripa Jalo on Ipan johtohommissa...
Kipelov kirjoitti:Jiri Kucera (ilmeisesti valmentaa kotimaassaan?)
sebba kirjoitti:Mutta kertokaa minulle, mihin hävisi Jesse Niinimäki?
Tumbi kirjoitti:Ja ens kaudelle Espooseen vuoden sopparilla...
efektimies kirjoitti:Joku oli kiinnostunut ketterän ex-lupauksen Jose pekkalan nykyistä positiota. On tietääkseni Imatralla kenttämestarina, olisiko vuoksenniskalla.
Korhonen kirjoitti:Mitähän mahtavat puuhata ehkäpä KalPan historian parhaat ulkomaan avut Darius Rusnak ja Petr Slanina?
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=31172&page=1Sonic Empire kirjoitti:Missä ovat Jukka Seppo, Iiro Järvi, Tony Arima sekä Marko Rönkkö? Entä Ville Kentala?
Tapparastahan Niinimäki on jo kerran saanut lähtöpassit joten...forrest kirjoitti:Tai sitten monivuotisella sopparilla Tapparaan, jossa hän vielä nuorilla päivillä löytää uuden kevään. Eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku nousee pelaajien hautausmaalta.
Mikäli Lappeenrannan keskustasta vielä löytyy totopisteitä, suuntaisin etsintäpartion kanssa sellaisten suuntaan.startin13 kirjoitti:Pyrin myös selvittämään Ari "arska" Suutarin liikkeitä uran jälkeen, näistä kaivataan tietoja.
Miten olisi eräs S-ryhmän ravintola Kauppakadulla. Siellä olen hänet nähnyt. Kerran. Ehkä.startin13 kirjoitti:Ja loppuhuipennuksesi kerrotaan että, olen nähnyt Timo Lohkon kerran eräässä Kauppakeskus Iso-Kristiinassa sijaitsevassa ravintolassa hörppäämässä mallasta. Muita havaintoja minulla hänestäkään ei ole. Onko muilla?
Apassi kirjoitti:Tony Arimalla ei käsittääkseni mene hirveän vahvasti. On ilmeisesti ollut vaikeata peliuran jälkeen asennoitua niin kutsuttuihin hanttihommiin. Alkoholi maistuu ja siitä seuranneita sekoiluja myös. Ikäväähän se on kun tälläisiä uutisia entisistä IFK pelureista kuulee.
Sim0n kirjoitti:Jokereissa joskus pelannut brad norton..? Tietääkö kukaan..?