Mikä missä?! Ei mun tietääkseni.benderhomer kirjoitti:Eikös Sopalla ole baari ainakin Forssassa?
Mikä missä?! Ei mun tietääkseni.benderhomer kirjoitti:Eikös Sopalla ole baari ainakin Forssassa?
Ekomies kirjoitti:Mikä missä?! Ei mun tietääkseni.
Rokama kirjoitti:Eli Helmutin ketjuun jatkoa...Missä luuraa seuraavat pelurit nykyään?
Harri Aho, Peter Ahola, Leif Berggren, Tommi Degerman, Marko From, Ari Haanpää, Jokke Heinänen, Tommi Hietala, Mika Karapuu, Tommy Kiviaho, Mikko Koivunoro, Timo Kulonen, Jarmo Kuusisto, Juha Lampinen, Timo Norppa,Timo Nykopp, Sami Nuutinen, Heikki Riihijärvi, Sergei Prjahin,Vesa Ruotsalainen, Robert Salo, Ari Santanen, Jarkko Savijoki, Harri Suvanto, Esa Tommila, Jari Torkki, Janne Virtanen, Marko Virtanen, Jukka Vilander?????
Rokama kirjoitti:Eli Helmutin ketjuun jatkoa...Missä luuraa seuraavat pelurit nykyään?
Marko From
Tjaah, se kyllä tosiaan voi olla. Se äijä mikä siellä joskus pyörii jota omistajaksi luulen, ei kyllä tuo mieleen entistä jääkiekkoilijaa :)benderhomer kirjoitti:Irlannin Setteri? Onko tätä paikkaa enää olemassakaan sitä en tiedä joskus keväällä siinä poikkesin.
Rokama kirjoitti:Missähän vaikuttaa nykyään Timo Lehkonen?
Mark Fox kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta seuraatko ollenkaan jääkiekkoa? HPK:n valmennustiimissä ties monettako vuotta...
Rokama kirjoitti:Tommi Hietala
Rokama kirjoitti:Robert Salo
Roope on Aktia-pankissa töissä.mendieta kirjoitti:Vaasassa ainakin asustelee. Ei tietoa mitä touhaa. Ei käsittääkseni mukana Sportin touhuissa. Kenties ihan siviilihommissa.
Peter Ahola?
MC61 kirjoitti:Selänteen pohje- ja sääriluun murtanut Vesa Kuha?
#12 kirjoitti:Entäs Dave Stathos? Olen varma että Daven surkeasta kohtalosta pelsu-tryoutin jälkeen on tänne jo kirjoitettukin, mutten löytänyt mitään tietoa tämän karvakäden loppusijoituspaikasta. Missä siis Dave menee nyt (ja miten Askeyn saisi hänen seuraksi)?
VMJ kirjoitti:Missä ovat seuraavat: Juha Joenväärä
Malmössa, Ruotsissa.VMJ kirjoitti:Missä ovat seuraavat:
Toni Mäkiaho,
Wrighter kirjoitti:Niin ja missä on Tero "vilkku päälle ja oikealta ohi" Arkiomaa?
VMJ kirjoitti:Missä ovat seuraavat:
Toni Mäkiaho, Juha Joenväärä, Kari Rosenberg, Santeri Immonen, Kari Rajala ja Ville Immonen?
Kari Rosenberg
tietääkö joku jotain tuon LNAH-liigan tasosta?McBean kirjoitti:LNAH-liigan Summum Chiefs de Laval-seurassa.
scholl kirjoitti:tietääkö joku jotain tuon LNAH-liigan tasosta?