Viestin lähetti JanJ
Porto Monizissa en asuisi, koska sieltä olisi liian pitkä matka töihin.
Samat sanat.
Viestin lähetti JanJ
Porto Monizissa en asuisi, koska sieltä olisi liian pitkä matka töihin.
Viestin lähetti Taito-Ojanen
Täytyy myöntää, että oli hirveät ennakkoluulot lähteä työn perässä Helsinkiin pienemmältä paikkakunnalta. Muutin vielä Itä-Helsinkiin. Nyt kun täällä on asunut reilusti yli vuoden, olen viihtynyt todella hyvin. Asuinalue on todella mukavaa ja rauhallista, kun ympärillä asuu vain lapsiperheitä. On se hauskaa kuulla muiden suista, että miten vaarallisessa Itä-Helsingissä sitä asuukaan, kun itse ei paikanpäällä huomaa mitään!
Viestin lähetti hokkineito
Jos täällä on tyyppejä Helsingistä, niin kertokaa mihin teillä on aina niin kamala kiire???
Viestin lähetti Leba95
Pori. Ehdottomasti. Tiäksää? Se o tuanoi Suame perseläpi. Mul tarvii tiäksää maksaa et mää lähde sinne. Mää ole ollu Levose Japa kans samal luakal koulus, oltii molemma apukoulus tuanoi...
Sama juttu täällä, mutta niin sitä vaan on opiskelujen vuoksi muutettava juuri Vantaalle. Ei siinä oikein ole valinnanvaraakaan tässä vaiheessa. En olisi vielä taannoin uskonut että juuri sinne, mutta todellisuutta siis nyt. Noh, kai jotain hyvää löytyy joka paikasta... ainakin toivon niin.Viestin lähetti Gellner
"Mistään hinnasta" on ehkä hieman liian radikaali ilmaus, mutta Suomessa en haluaisi asua Espoossa tai Vantaalla. Tampere ja jopa Turkukin menisi, mutta ei Espoo taikka Vantaa. Minä en vain pidä kyseisistä kaupungeista.
Hei! Ei saa lyödä lyötyä. =)Viestin lähetti Lakaisija
Paikka joka Suomessa herättää minussa eniten inhoa on Vantaa, en vaan tykkää.
Viestin lähetti Trancezz
Mielestäni on hyvin mielenkiintoista, että Jatkoaikalaise asuisivat mielummin esim. Kabulissa ja Moskovassa kuin Helsingissä tai Turussa. ;)
Viestin lähetti Ted Raikas
Noh, kai jotain hyvää löytyy joka paikasta... ainakin toivon niin.
Viestin lähetti bool
Voisin laittaa tähän, että Tampereen hervannassa, mutta asun siellä kuitenkin, olosuhteiden pakosta toki.
Itse ainakin tykkäsin paikasta, mahtava luonto ja ystävälliset ihmiset. Raikas ilma.Viestin lähetti Kerouac
Vastauksena itse kysymykseen: Hammerfest ei oikein iske. Kylmää kuin venäläisessä Helvetissä ja synninteko on Norjassa syntisen kallista.