Missä asennossa nukut mieluiten?

  • 5 326
  • 41

Missä asennossa nukut mieluiten?

  • Selällään

    Ääniä: 12 12,1%
  • Kyljellään

    Ääniä: 55 55,6%
  • Sikiöasennossa

    Ääniä: 5 5,1%
  • Mahallaan

    Ääniä: 27 27,3%

  • Äänestäjiä
    99

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Huh, oma ennätys on noin 12 tuntia. Tosin en muista oliko bokserit vai ei.

Viittaako nimimerkkisi numerot siihen, että nukahdit siis 89 ja heräsit tänä vuonna?

Sämpylä taitaakin olla melkoinen prinsessa Ruusunen. Onneksi tuli prinssi ja herätti herran uniltaan.

Kysymykseen: boksereissa ja yleensä kyljellään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nykkunaan bokserit jalassa, kyljellään vartalotyynyn kera. Herääminen sekalaisessa asennossa bokserit edelleen jalassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No tietenkin alasti. No, jos on jonkun luona esim sohvalla, silloin ei kehtaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nukkuma-asento, lepo! Nukkuma-asento: maaten!
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Bokserit ja sukat jalassa. Nukahdan käytännössä aina oikealla kyljelläni, yleensä heräänkin samassa asennossa. Vasemmalla kyljellä voisin muuten nukkua, mutta viime vuosina olen alkanut kuulemaan tällöin sydämenlyöntini vasemmassa korvassa. Ilmeisesti joku suoni puristuu juuri sopivasti. On muuten helvetin ärsyttävää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nukun alasti ja yleensä oikealla kyljelläni ihan seinän lähellä. Välillä jopa huomaan työntäväni jalkojani patjan ja seinän väliin... Oishan sitä sängyssä tilaa olla muutenkin kuin kippurassa seinän vierellä mutta jostain syystä olen tottunut nukkumaan niin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika jännä anatominen erikoisuus tuollainen puolentoista metrin pituinen mutta erittäin ohut ja taipuisa kulli. Tykkääkö naiset?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ihan sama missä asennossa nukahtaa, kunhan vaan herää. Nukkuessa nukkuu, ei ole silläkään väliä mitä on vaatetuksena vai onko mitään.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
T-paita, pitkät yöhousut vuodenajasta riippumatta, talvisin tarvittaessa myös yösukat, kesäisin ei. Jos kesällä on oikein kuuma nukun boksereissa. Ennen rakastin haistella tyynyä ja nukahdin siihen eli siis vatsalleni. Nykyisin lähes poikkeuksetta selällään. Sänkyyn päästessä olen tosin yleensä niin väsynyt, ettei tarvitse asentoa kauaa edes miettiä kun tulee jo sippi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kyllä se on kivempi nukkua nakkena, päiväsaikaan saa haudutettua ihan riittämiin haaroja. Tosin ainoastaan kotioloissa tämä. Talviaikaan tullut nukuttua villasukat jalassa, jännä miten jalkapohjia saattaa palella vaikka muuten olisi miten lämmin. Nukahtaminen tapahtuu useimmiten selällään, mutta eipä tuon kanssa niin tarkkaa ole.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Alasti ja kyljellään. Yleensä vasemmalla. Heräilen toki välillä myös selältäni.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jokuhan sanoi big brotherissa että kaikkihan tietää että paras nukkumisasento on nukkua toisen kanssa lusikassa (kun perusteli miksi seurusteleva mies nukkui kaikki yöt naisen kanssa samassa sängyssä). No ei se kyllä ihan niin ole, siis minun mielestä. Minusta ihan lähekkäin nukkuminen on ahdistavaa... On aina ollut, toinen ihminen on hiostava ja kuumottava ylimääräinen lämpöpatteri jota en peiton alle kaipaa. Ex-poikaystävän kanssa yöt oli välillä sellaisia että hän hakeutui unissaan lähemmäksi minua ja minä siirryin kauemmaksi hänestä... Ja loppujen lopuksi valuin sängystä ulos. Ei ihme että erottiin kun ei sängyssä yhteistyö sujunut (vitsi, vitsi)... Nykyään miehen kanssa nukutaan kiltisti omalla puolella sänkyä... Paitsi niinä öinä kun päätän nukkua toisessa huoneessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös