Minussa vatuttaa eniten...

  • 6 467
  • 41

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Eli mitä sinä haluat muuttaa itsessäsi. Mihin et ole tyytyväinen, mikä vituttaa itsessä niin paljon, että jotain tarttis tehrä?

- Olen yö ihminen ja olisi hienoa olla joskus aamuisin skarppina ja keretä duuniin. Tämä onkin vähän parantunut iän karttumisen myötä.

- Kärsivällisyys. Kaikki heti tänne ei ole toimiva juttu. Ja myös lapsien kasvatuksessa pitkät piuhat olisi hieno juttu.

- Rahan käyttöä olisi hieno hallita. Ok, luottotiedot on kunnossa, mutta hei, miksi Visan vinguttaminen on niiin pirun helppoa....

- Toisia on joskus vaikea ottaa huomioon. Toisaalta, odotan, että jos jollain on ongelma ja hän tarvitsee apua, niin hän kysyy/ pyytää. Niitä sivulauseita ei aina osaa lukea oikein. What goes around, comes around..., haluaisin olla luotettava ystävä, kaveri, puoliso ja isä, mutta aina kaikessa kiireessä ei aina huomaa kaikkea.

-... Lista täydentyy jossain vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
-Kärsimättömyys on täälläkin yksi melkoisen ärsyttävä piirre.

-Kaikkien mahdollisten arpien ja rupien repiminen. Nytkin polvessa on rupi, jonka olen repinyt auki monen monta kertaa, eikä ole parantunut hoidosta huolimatta.

-Saamattomuus. Tietyissä asioissa olen niin helvetin saamaton, ettei ole järkeä. "Hoidan sen sitten huomenna"- tyyli.

Varmasti tämäkin lista täydentyy, kunhan nyt eletään taas lisää päiviä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
- Laiskuus/saamattomuus
Tämä on ihan ykkös-vitutuksenaihe. Välillä ei tahdo saada oikein mitään aikaiseksi ja yleensäkin jotain alkaa tapahtua vasta sitten kun on ihan pakko.

- Liika varovaisuus elämässä
Tästä olen yrittänyt kovasti päästä eroon, ja vähän vaikuttaa siltä että pikkuhiljaa alan jopa onnistua siinä.

- Sulkeutuneisuus/erakkomaisuus
Joskus sitä toivoisi että olisi vähän sosiaalisempi ja avoimempi, mutta ei vaan pysty.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
-Dokaan liikaa vapaa-ajalla. Eli kun on töitä, ei tule alkoholiin koskettua. Mutta vapaa-ajalla vetelen liiankin paljon soppaa.
- Erakkomainen elämäntyyli.
- Liiallinen ehdottomuus mielipiteitten suhteen.
- Turhan luja usko omaan nerokkuuteeni.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Palstapoliisista päivää!

Piirteitä, joita inhoan itsessäni.

Itsessäni inhoan sitä, että yritän alitajuisesti kokoajan etsiä erilaisia virheitä ihmisistä ja asioista. Eli jonkinlainen peruspessimisti ja kyynikko olen kai pohjimmiltani.

Ja monelta osin myös nimimerkin -OO- listaamat asiat ovat minullekin varsin tyypillisiä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Saamattomuus ja sitten siihen vastapainona se, että kun aletaan oikeasti hommia tekemään niin perseilykynnys ei ole kovin korkea. Eli olen vähän tosikko silloin. Toinen on sellain akkamainen yli-dramaattisuus, hermoilu ja pingottaminen ihan turhasta ja usein myös ihan tietoisestikin. Olen aika hankala ihminen halutessani ja minusta ei aina osaa sanoa, että millä mielellä ja tuulella mä oikeasti olen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
-Olen tietyissä asioissa mukavuudenhaluinen, aamulla on saatava nukkua pitkään, herätä rauhallisesti ja antaa aikaa itselle...

-Olen laiska pitämään yhteyttä ystäviini (tosin olen kyllä apuna/tukena jos he sitä minulta pyytävät).

-Olen erakkoluonteinen ja tietyissä tapauksissa sosiaalisesti hyvinkin vaikea persoona, tässäkohdin liene hyvä tunnustaa eräs asia (ainakin toisten mielestä ikävähkö piirre minussa), eli en piittaa tippaakaan sukujuhlista, häistä, hautajaista tms. joten tuskin vaivaudun paikalle jos kutsu tulee.

-Minulla on pakonomainen tarve ajaa ylinopeutta (onneksi minulla ei ole enää autoa, eikä tule olemaan).

Tässäpä näitä alkuunsa.

vlad.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
-Olen tietyissä asioissa...

Hitto, nuohan käyvät oikeastaan kaikki myös minuun, noiden lisäksi jotka itse aiemmin jo kirjoitin tähän ketjuun.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Saamattomuus ja sitten siihen vastapainona se, että kun aletaan oikeasti hommia tekemään niin perseilykynnys ei ole kovin korkea. Eli olen vähän tosikko silloin.

Tuon voi käsittää kahdella eri tavalla. Minulla perseilykynnys ei myöskään ole kovin korkea, mutta se tarkoittaa Brunon perseilyn alkavan joskus hyvinkin pienestä syystä.


-Olen erakkoluonteinen ja tietyissä tapauksissa sosiaalisesti hyvinkin vaikea persoona, tässäkohdin liene hyvä tunnustaa eräs asia (ainakin toisten mielestä ikävähkö piirre minussa), eli en piittaa tippaakaan sukujuhlista, häistä, hautajaista tms. joten tuskin vaivaudun paikalle jos kutsu tulee.

Sama. Itselläkin on helvetinmoisia vaikeuksia lähteä sukujuhliin, eikä ikinä kiinnosta skan vertaa.
En myöskään ole kovin innostunut pitämään yhteyttä sukulaisiin vapaaehtoisesti, jotenkin se aina jää.
Tässä ei nyt lasketa vanhempia ja siskoa vaan esimerkiksi serkkuja.


-Minulla on pakonomainen tarve ajaa ylinopeutta (onneksi minulla ei ole enää autoa, eikä tule olemaan).

Onko näillä joku yhteys? Ylinopeudesta johtuvaa autottomuutta?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Palstapoliisista päivää!

Raperaattorit ovat jatkuvasti kehoittaneet avaamaan rohkeasti uusia ketjuja, eikä tarvitse aina nostaa välttämättä vanhaa ketjua ylös. Tekisi mieli sanoa tämä yhdelle kirjoittajalle, mutta empä sano.

-Olen tietyissä asioissa..

Allekirjoitan kaiken. Täysin. Oikeastaan arkun kantaminen on ainoa, mistä en ole kehdannut kieltäytyä, muuten ei minua näy...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liika kiltteys. En osaa aina sanoa tarpeeksi selvästi "EI". Mistä johtuen kaikenlaista juoksupojan hommaa on saanut olla toisinaan hoitamassa. Olen ehkä päässyt tästä hieman eroon, mutta silti mieluummin pyrin kokonaan välttämään sellaisia tilanteita, joissa voi tulla "nakki", josta en ehkä osaakaan kieltäytyä.

Sosiaalisempi voisin kai itsekin olla. En tykkää yhtään mistään juhlista. Katselen niissä mieluummin kärpäsen paskoja seinällä kun osallistun jauhamaan huonosta säästä tai miten se ja se on kasvanut jo noin isoksi. Toisaalta kaikkein eniten minua juhlissa vituttaa puku-vaatetus. Aina kun tulee kutsu johonkin kissanristiäisiin, niin ensimmäinen ajatus on keksiä keino välttää ne. Useimmiten niihin tulee silti osallistuttua.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Minä en ymmärrä kysymystä. Onkohan siinä kirjoitus virhe? Vatut ovat kyllä paremman makuisia kuin mansikat. Harmi, että niitäkin löytää vain vuosi toisensa jälkeen vähemmän. Mutta kerran löysin aivan mahtavat vattu puskat. Sain poimittua noin puolitoista ämpärillistä! Vatustamaan lähden yleensä aina, kun haluan rentoutua ja olla rauhassa. Hyvä topic!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuon voi käsittää kahdella eri tavalla. Minulla perseilykynnys ei myöskään ole kovin korkea, mutta se tarkoittaa Brunon perseilyn alkavan joskus hyvinkin pienestä syystä.
No siis meinasin tuolla sitä, että välillä eri proggiksissa voisi olla hieman rennompi ote itellä. Asiat kun yleensä tulee hoidettua vähemmälläkin pingottamisella. Ehkä koen sitten ylettömän leikinlaskun ja pelleilyn muiden taholta jotenkin niin, että muita ei kiinnosta. Sinänsä aika hauska homma koska itse viljelen kuitenkin ns. paskaa huumoria ja lakonisia täysin päättömiä toteamuksia aika ahkerasti.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Liika kiltteys. En osaa aina sanoa tarpeeksi selvästi "EI". Mistä johtuen kaikenlaista juoksupojan hommaa on saanut olla toisinaan hoitamassa. Olen ehkä päässyt tästä hieman eroon, mutta silti mieluummin pyrin kokonaan välttämään sellaisia tilanteita, joissa voi tulla "nakki", josta en ehkä osaakaan kieltäytyä.

Mullakin teettää välillä hieman vaikeuksia sanoa "ei". Tosin tykkään jeesaa kavereita. Olen oman kaveripiirin ns. luottohenkilö, siis sellainen jolle aika monet uskoutuvat hankalissakin asioissa ja kysyvät mielipidettä, tai muuten vain juttelevat jos joku asia painaa mieltä. Tiedä sitten onko tuo kuunteleminen nyt niin huono piirre.

Tässähän alkaa tuntea itsensä ihan alastomaksi. :D
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- Liikennefasismi: käytän aina vilkkua ja toimin täysin liikennesääntöjen mukaan, noudatan nopeusrajoituksia, mutta odotapas jos joku tulee eteen esim. liikenneympyrässä niin keskisormi on heti pystyssä ja äänitorvi soi. Perässäajajat päästän hidastamalla omaa autoa ohi ja sen jälkeen kiihdytän perässäajajan perseeseen kiinni. Typerää käytöstä.

- Hedonismi: mieluummin pelaan Guitar Heroa tai lähden kalaan kuin tartun siihen saatanan tenttikirjaan.

- Tahaton leuhkuus: en tiedä miksi minua luullaan leuhkaksi, koska en sitä todellakaan ole, silti minua vatuttaa se, että olen leuhka. Kaipa se ympäristö sitten määrittelee, millainen ihminen on.

- Mulla on lähes joka päivä bad hair day.
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Ujous/arkuus. Ihan kersana tämä oli pahinta, iän myötä lieventynyt. Edelleen kuitenkin tämmönen hiljainen ja mielummin sivusta seuraava tyyppi.

Toinen on pieni koko tai hartioita kyllä on mutta vartta tuollaiset 168cm. Tosin saatan vielä kasvaa vähän, mutta monesti silti ketuttaa kun on porukan lyhimpiä tai lyhin.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Olen nössö. Suu käy mutta mitään en saa aikaiseksi (ei koske känniuhoamista, sitä en harrasta). Matkustelu, ajokortti jne. you name it, i haven't done it

- 30% ryyppyreissuista olen helvetin rasittava

- En osaa/kehtaa/jaksa pitää yhteyttä ihmisiin. Onneksi parhaimmat ystävät muistavat soitella minulle

- Totaalinen laiskuus kotitöissä. Ei vaan irtoa. Ei edes imurointi enää

- olen melkoisen onneton small talkissa, eli sellainen diibadaabajutustelu puolituttujen ja tuntemattomien kanssa ei luonaa

- lukeminen on jäänyt taas liian vähälle

- Munakin saisi olla isompi
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko näillä joku yhteys? Ylinopeudesta johtuvaa autottomuutta?

Ei ole konkreettistä yhteyttä eli en ole ajanut ketään kuoliaaksi tai vetänyt autoani katolleen tms. Olen vain päättänyt, että pärjään ilman autoa niin kauan kuin jalat kantavat, pyörällä pääsee eteenpäin (kyseessä siis polkupyörä) ja joukkoliikenne kulkee. Niin, koskaanhan ei tietty pitäisi sanoa "ei koskaan" koska eihän sitä voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan mutta ilman todella suuria muutoksia pärjännen autottomana niin kauan kuin henki pihisee.

vlad.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ei ole konkreettistä yhteyttä eli en ole ajanut ketään kuoliaaksi tai vetänyt autoani katolleen tms. Olen vain päättänyt, että pärjään ilman autoa niin kauan kuin jalat kantavat, pyörällä pääsee eteenpäin (kyseessä siis polkupyörä) ja joukkoliikenne kulkee.

Ihan noin pitkälle en ajatellut, lähinnä kortti hyllylle ja törkeät sakot tulivat mieleen. Mutta asenne on kyllä oikea sulla, itsekin käytän jalkoja ja julkista liikennettä liikkumiseen. Enkä kyllä omista itsekään autoa.

Listaan voisin lisätä vielä ailahtelevan mielialan. Tällä hetkellä on hyvä mieli ja fiilis, mutta 10 minuutin päästä voi meininki totaalisen hanurista. Mieli muuttuu ilman, että mitän erityistä tapahtuu.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Huonoja piirteitä itsestä löytyy niin paljon enemmän kuin hyviä, että listataanpas joitain jonon jatkoksi.

- Olen tietyssä mielessä liian perfektionisti. Jos panostan johonkin, teen sen aina vähän liiankin tarkasti. Esimerkiksi jos treenaan salilla ja en saa treenattua jostain syystä suunnitellusti, niin se vituttaa pari päivää. Ihan vain sellaisetkin asiat, joilla ei oikeasti ole edes juuri mitään merkitystä minkään kannalta, pistävät tympimään toviksi.

- Nykyään olen aika laiska lähtemään minnekään. Festareilla eikä baareissa jaksa kovin usein käydä, joka on sinällään harmi, sillä erakoituminenkaan ei taida kovin hyväksi olla pidemmän päälle.

- Olen myös liian kiltti. En osaa sanoa kunnolla "ei" ja haluan miellyttää kaikkia ihmisiä.

- Stressaan välillä turhankin pienistä asioista liian paljon.

Tässä nyt jotain. Olisihan niitä iso pino lisääkin, mutta koska olen liian laiska, en jaksa listata enempää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
- Olen tietyssä mielessä liian perfektionisti. Jos panostan johonkin, teen sen aina vähän liiankin tarkasti.

Sama. Samalla tulee poltettua itsensä ihan piippuun.

- Olen myös liian kiltti. En osaa sanoa kunnolla "ei" ja haluan miellyttää kaikkia ihmisiä.

Opettelin kantapään kautta tuon EI:n sanomisen ja nyt olenkin sitten "paskajätkä", kun osaan sanoa EI.

- Stressaan välillä turhankin pienistä asioista liian paljon.

Pitäisi itsekin ottaa asioita rennommin, mutta ei pysty... Itseironiakin olisi hyvä osata.

Huh, helpotti vähän.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
- aliarvioin muita ja samalla yliarvioin itseäni
- kuten toisessa ketjussa sanoinkin, juon liikaa
- jätän asiat viime tippaan
- olen erakkoluonne, en jaksa pitää juuri kehenkään yhteyttä
- valehtelen enemmän kuin laki sallii
- olen mielipiteissäni järkähtämätön ja teen näin ollen keskustelun vaikeaksi tai mahdottomaksi, en arvosta muiden mielipiteitä/arvoja
- olen patalaiska
- kakkoskohtaan viitaten, olen läski
- olen pikkumainen ja pitkävihainen
- edelliseen viitaten, käyttäydyn liikenteessä ärsytettynä kuin kusipäinen mulkku
- käytän paljon rahaa turhuuksiin ja vielä enemmän viinaan
- olen huono häviäjä ja keksin aina jonkun (epärehellin tai vittumaisen) keinon päästä tasoihin
- olen kateellinen
- kaikista vittumaisuuksista huolimatta olen taipuvainen miellyttämään muita ja kärsin siitä itse
- en ole eläissäni pettänyt ketään puolisoistani, mutta silti himoitsen muita. Itse petettynä se piirre vituttaa saatanasti
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
olen laiska
valehtelen
olen vahingoniloinen ja sarkastinen
olen sadisti
olen arsyttävä ja mukahauska


itse asiassa ylläolevat asiat ovat ominaisuuksia jotka eivät oikeastaan vituta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Tuli vielä yksi iso asia mieleeni:

- Kannatan HIFK:ta. Kuinka pitkälle voi kärsimyksensä viedä? Huhhuh! No, en vaihda...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös