Pidän Hanzalista oikein paljon, ja White tuo juuri niitä ominaisuuksia Wildin alempiin kenttiin, mitä Wildilta on puuttunut.
Duchene olisi ollut aivan liian kallis, häntä kun ei olisi missään nimessä saanut pelkillä draft pickeillä, enkä ole täysin vakuuttunut, että Duchene edes olisi ollut sitä mitä lääkäri Wildille määräsi. Sitä en tiedä, mitä nämä treidihuhuissa pyörivät pakit olisivat kustantaneet. Itse olen enemmän sen kannalla, että alakertaa olisi pitänyt vahvistaa veteraanipelaajalla. En ole niin hyvin kartalla näissä treidihuhuissa, että tietäisin mitä sieltä olisi edes ollut saatavilla. Fletcher oli käsittääkseni tosin puhunut, että hän haluaisi yhden tai kaksi pelaajaa vahvistamaan hyökkäystä.
Oliko Hanzal sitten älyttömän kallis? Mahdollisesti. Mä en henkilökohtaisesti koskaan jaksa hirveästi surkutella draft pickien perään, erityisesti nyt kun Wild tähtää kannuun, eikä joukkueen uudelleenrakennukseen. Treidaamalla käytännössä pelkästään pickejä, Wildin ei tarvinnut irroittaa yhtään palasta pelaavasta kokoonpanosta, eikä antaa ohuesta prospect poolistaan yhtään potentiaalista pelimiestä. Myöhäinen 1st rounder, ohuessa draftissa yksi 2nd rounder vuoden päästä koittavassa varaustilaisuudessa ei mielestäni ole "tulevaisuuden pois antamista". Mun papereissa jo myöhäinen ensimmäisen kierroksen varaus on sen luokan hakuammuntaa, että menetys ei ole kummoinen. Etenkään tulevan kesän draftissa.
Nyt kun ikkuna Stanley Cupille on jokseenkin realistinen, niin ilman muuta tämä oli oikea ratkaisu. Jälkiviisastellaan sitten kauden päätteeksi, että kannattiko.