Täytyy sanoa, että Yeo on kohtalaisen tyhmä tai jopa erittäinkin. Granlund ei ole 5vs5 parhaimmistoa, mutta väitän, että ylivoimalla pelintekijänä on ihan NHL:n parhaimmistoa ja häntä kannattaisi pitää ykkös yv:ssä. Minnesotan ykkös YV:ssä ei mielestäni ole yhtään pelaajaa, joka olisi lähelläkään sitä pelintekotaitoa Miken kanssa, ei edes Koivu, eikä varsinkaan Heatley, Pominville eikä Parise. Mutta jokainen tyylillään.
Edit: Ja se näkyy tulostaululla vaikka Minnesota on saanut paljon yv:tä.
Halusin tuoda tämän mielipiteeni tänne tuolta ottelunseurantaketjusta. Mitä mieltä tästä? En siis tässä provoile/vittuile, enkä kirjoita näin koska olen HIFK fani vaan tämä vain minun mielipiteeni kun Minnesotan matsia katsoin ja katsoin viime kaudellakin useamman.
Sen verran lisää tähän, mielipidettäni tästä asiasta, eli Yeo:lla on aikalailla kaikki munat nyt samassa korissa. Oli Mikke sitten ansainnut tai ei, niin itse peluuttaisin Mikkeä Koivun laidassa ainakin kokeiluna muutaman ottelun ja väitän, että 5vs5 pelikin sujuisi paremmin Mikeltä ja ehkä myös Koivulta ja tietenkin varsinkin tuossa ykkös yv:ssä olisi ehdottomasti Miken paikka, koska yv on nyt todella hidasta ja ennustettavaa. Muutenkin Mikkeä todennäköisesti kannattaa toki peluuttaa vielä laidassa ainakin tämä kausi, sillä laidassa pelaamalla hänestä saa eniten irti.
Mielestäni viime ja tällä kaudella kun katsoin Minnesotan otteluita, niin Koivulla ja Parisella ei ole mikään järjettömän hyvä kemia keskenään, toki kun ovat niin kovia pelaajia, niin se peli sujuu hyvin, mutta ei niin hyvin kuin tietyillä ketjuvaihdoilla voisi sujua.
Vielä sen verran, mitä Mikkeen tulee, niin hänestä voi vielä tulla tähti NHL:ään, mutta todennäköisemmin sellainen 50-60 pisteen pelaaja (haluan toki uskoa parempaan), mutta uskon, että sellainen Hudler-Peltonen-Filppula hypridi tyyppinen ura on todennäköinen.