Kuukauden (ränni) loma banaanisaarilla vietetty. Voitin matkan vaikken edes osallistunut arvontaan, mielestäni. Pakko lotota vkl!
Vai että semmonen draft vkl. Enpä oo kyllä yhtään pettynyt. Hienoja kiinnityksiä kaikki. Vaikka ainahan se hivenen ketuttaa kun ruotsainen varataan. Pienessä hönössä kun Burns-diilistä kuulin niin söi miestä, mutta nyt se on jo ihan ok. Coylesta oon melkein enemmän innoissani kun Setokutsista. Sitten saatiin hommattua vielä Powe, great! Clutterin kans kolmoseen vai jarrujen kans neloseen? IMO kolmoseen. Hullu ketju! Jos Clutterilla luonne kestää niin voi jopa jättää jotkut niitit väliin ja vedellä enemmän oudoista kulmista niitä Sakiciäkin alistavia ranareitaan.
Ketjut on aikas selvät, ainakin TOP 6. Vaikka itse kyllä käyttäisin TOP 5 ilmaisua. Kyleä en kuudenneksi laskisi. Mutta niin hyvin kulki past season Martin kanssa että ansaitsee ehdottomasti paikkansi kakkosen keskellä. Ja lisäksi toivotaan että Late pelaa kuten meille tullessaan. Like thats gonna hap... PMB sitten ykköseen Koivun ja Seton kans. BombMachineen, eli kolmoseen Clutterin ja Powen keskelle Cullen. Annetaan omalle pojalle viä mahdollisuus! Onhan se nyt erittäin hyvä pelaaja kun sille päälle sattuu. Moisessa ketjussa saisi ainakin pelailla juuri omilla vahvuuksillaan ja toteuttaa itteensä. Raatamisen hoitaa laiturit ja Matt saa vaan "loistaa". Kyllä se siitä! Ja jos ei meinaa toimia niin pistetään Powe neloseen ja otetaan Welli tekeen maaleja Cullenin passeista. Riippuen tietty minkälaisen roolin uus koutsi kolmoselle haluaa. Nelosella ei oo mulle oikein väliä. Eiköhän Eric ja Brad sieltä vakiinnuta paikkansa, mutta olisi hienoa jos siellä näkyisi runsaasti Aerosin kavereita tutustumassa isomman liigan menoon.
Pakkeihin en jaksa sen kummemmin edes mennä. Siä mennään niin toivotaan toivotaan meiningillä. Parit kuitenkin samanmoiset kuten aiemmin ketjussa on jo laiteltukkin. Spurg lyö itsensä läpi, se on ainut mikä on varmaa. Zanon kerää kiekoista mustelmia, Marekki hakee itseään ja Clayton on oma itsensä, mikä sinänsä on aivan loistavaa, mä tykkään. Nick on Nick ja sekin on ihan okei, "no pros no cons".
Nikke jatkaa luukulla. Jose tulee kakkoseks, jos ei saa ykkösen paikkaa muualta.
Vaikka käskyttäjä onkin uusi, niin uskon että historiaan voi luottaa sen verran että jos kauppoja käydään niin se kohdistuu hyökkäykseen. Otetaan sitä mitä ei kipeimmin tarvita.
Love to back, back on a track!