Mä en tiedä miksi olen aina lämmennyt voimahyökkääjille, jotka tekevät mukiinmenevät tehot nappaavat sen reilu 100PIM per kausi. Pikkusen häviävä luonnonvara NHL:ssä.
Wildin prospecteissa on kaksi ns.Power forward nimikkeen alle passaavaa pelaajaa.
Brett Bulmer, Kelowna Rockets WHL
42 26+21=47, 81PIM, +4
Bulmer ottanut tänä vuonna ison askeleen eteenpäin ja hänestä voi Wild saada passelin voimahyökkääjän kunhan vielä vähän saa lihasta luiden ympärille. Pelasi alkukaudesta 8 ottelua NHL:ssä lupauksia herättävästi. Toki oli varmaan parempi, että siirrettiin vielä junnuliigaan isomman vastuun perässä.
Charlie Coyle, Saint John Ice Dogs QMJHL
13 10+8=18, 2PIM, +9
Aloittanut loistavasti Saint John Ice Dogsissa. Käsittääkseni pelaavat Phillipsin kanssa samassa ketsussa. Bulmeriin se ero, että hanskat pysyy kädessä. Kroppa alkaa olla protasoa.
Mitä tulee Wildin loppukauteen niin mä menetin jo toivoni playoff paikkaan ja katseet siirretty ensi kesän draftiin, jossa tällä menolla päästää kenties varaamaan top 5:ssä. Nähdäkseni draftin top 12 on sen verran kova, että melkein kuka tahansa kelpaa.
Fletcher tuskin tulee mitään isompia siirtoja tekemään. Zidlickystä voisi jonkun varausvuoron saada lisää. Jos samaan pakettiin laittaa vielä Hardingin niin sitte voi mahdollisuudet olla top 6 hyökkääjään tai top 4 puolustajaan.