Minnesota Wild 2005-06

  • 12 785
  • 81

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Cube kirjoitti:
No mua ärsyttää ilmeisesti sitten se tapa millä sinä yrität päteä näissä hommissa.
No, sillehän minä taas en mahda mitään. Tai mahtaisin, mutta en varmasti vaihda kirjoitustyyliäni siksi, että se ärsyttää jotain random-Cubea. Ja kyllä, Mr. Scarfacenkaan ei tietenkään tarvitse vaihtaa tyyliään, jossei halua. Silloin on vain kestettävä mahdollista vittuilua. Ja kyllä, mullekin saa vittuilla kirjoitustyylistäni jos joku katsoo sen tarpeelliseksi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Cube kirjoitti:
No mua ärsyttää ilmeisesti sitten se tapa millä sinä yrität päteä näissä hommissa.

Minusta on ihan oikein, että arpinaamalla vähän vittuillaan silloin kun hänen tietonsa eivät paikkaansa pidä (oliko ees ylläri?). Sen verta vahvaa itsepätemisen tarvetta tämä kyseinen nimimerkki on kuitenkin esittänyt täällä muutamien viime kuukausien aikana.

Muutenkin on aika outoa, että kun joku arpinaaman veikkauksista (hänen mukaansa tiedoista) menee oikein, niin arpinaama kyllä varmasti jaksaa siitä lähemmäs 100 paskaa. Sitten kun joku arpinaaman veikkauksista (anteeksi siis tiedoista) menee väärin, niin se onkin yht´äkkiä jotain fiktiivistä kirjoittelua.

Kirjoitustyyliltään arpinaama muistuttaa siis suhteellisen paljon Petteri Sihvosta. Ja ei en väitä, että hän on Sihvonen, molempien kirjoitustyyli on vain hyvin samanlaista.
Vielä kun tuohon päälle lisätää se, että mies itse päättää meidän muiden puolesta, millä sanoilla on merkitystä ja millä ei, niin hänestä saa lähes väkisin kuvan vittupäisyyden huipentumana.

Kyseessähän ei kuitenkaan lopulta ole mistään muusta, kuin siitä, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
 

Cube

Jäsen
Saku #11 kirjoitti:
No, sillehän minä taas en mahda mitään. Tai mahtaisin, mutta en varmasti vaihda kirjoitustyyliäni siksi, että se ärsyttää jotain random-Cubea. Ja kyllä, Mr. Scarfacenkaan ei tietenkään tarvitse vaihtaa tyyliään, jossei halua. Silloin on vain kestettävä mahdollista vittuilua. Ja kyllä, mullekin saa vittuilla kirjoitustyylistäni jos joku katsoo sen tarpeelliseksi.
EDIT: Antaa sittenkin olla.. Ei todellakaan ole sen arvoista.

Vedetään aidan ali kuitenkin vähän, kun vittumainen olokin on. Saku #11: 1610 viestiä, Cube: 1751 viestiä... Vai random-Cube... Hah! Up yours, noob! No ei se mitään, olin minäkin teini joskus (henkisesti vieläkin näemmä).
 
Viimeksi muokattu:

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Cube kirjoitti:
EDIT: Antaa sittenkin olla.. Ei todellakaan ole sen arvoista.

Vedetään aidan ali kuitenkin vähän, kun vittumaiselta tuntuu. Saku #11: 1610 viestiä, Cube: 1751 viestiä... Vai random-Cube... Hah! Up yours, noob! No ei se mitään, olin minäkin teini joskus (henkisesti vieläkin näemmä).
No jes. Missasit pointin pahemmin kuin Thornton pleijareissa.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Cube kirjoitti:
En itse asiassa missannut. Pointti on täysin selvä, mutta en jaksa jatkaa argumentointia, koska olen niin saatanan oikeassa.
Itseasiassa missasit. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut ruveta vertailemaan jotain netti-egoa tai viestimääriä jollekin keskustelufoorumille.

Joten, joko missasit pointin tai ulosantini oli huonoa. Luultavasti jälkimmäinen, koska olet niin saatanan oikeassa. Niin kuin aina.
 

Cube

Jäsen
Saku #11 kirjoitti:
Itseasiassa missasit. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut ruveta vertailemaan jotain netti-egoa tai viestimääriä jollekin keskustelufoorumille.
Ööh, otit siis sen tosissaan? Ehkei sittenkään kannattaisi.

Wildilla on muuten loistava tulevaisuus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös