Noitarumpu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Haluatko Kärppien valuvan Helsingin tasolle valmentajien kenkimisessä?
Jos Haapakoskelle ei anneta aikaa, ollaan todellakin Helsingin seurojen tasolla kenkimisnopeudessa.
Sullon mun mieli! Juuri samoin ajattelen asioista. Kaiken lisäksi inhosin Sheddeniä, jota näemmä ylijumalana Hifk:ssä pidetään. Sheddenin tapainen irvistely ja Kärppien halveksunta julkisuudessa oli niin ala-arvoista, että PTHYI!
Vaikka ois kuinka psykologista taktiikkaa, jota varmasti olikin, sillä kyllähän Kärpät kelpasi edustamaan "sukelteluistaan" huolimatta, niin ei tota ukkoa. Pessikin oli ihan loistava loppujen lopuksi hänen silmissään=). Oikeastaan en muuta toivo kuin sitä, että he saisivat Sheddeninsä. Kauankohan sitä autuutta piisaisi, sillä olen varma siitä, että sitä mestaruusSampoa ei Hifk:lle havumetsän äijän kanssakaan tule, jos ei Kojon. Muutenkin joku pikkuHifk:n tapainen matkiminen näissä asioissa on tuhon tie. Ei mennä sille linjalle. Ampuja tulee, taistelua käydään, mutta Kollaa kestää!
Kyllähän tässä on hieman olo levoton, mutta edelleen katselen ja odotan näitä kovia nimiä takaisin. Meilä on paljon uusia, nuoria pelaajia, eikä hommat ole hetkessä simsalabim! Olen sanonut ennenkin, että tärkeintä on saada ajettua uudet sisälle mallikkaasti, vaikka sitten mestaruudenkin kustannuksella. On ajateltava tulevaisuutta, eikä vain hetkeä.
Kärpät on tullut siihen tilanteeseen, että omia junnuja on ollut pakko alkaa ottaa sisälle, sen verran lahjakkaita lupauksia sieltä on kuitenkin tulossa ja heille on mahdollisuus annettava.
Naama punaisena ei tarvitse huudella todellakaan. Siihen eivät syyllistyneet mm. Heikkilä, ei Kojo, ei nyt Mikkokaan. Sitä en tiedä, mitä pukukopissa on tapahtunut, mutta ammattitaito ei ole kiinni suhteesta pärstän punaisuuteen. Joukkue, joka ei syty kuin vittusaatanaa huutamalla, ei ole mun silmissä mikään ammattijoukkue, vaan kuriton "poikalauma", jota ei ole opetettu oikeille tavoille. Annetaan vielä työrauhaa Haapakoskelle. Mun silmissä hän ei ole vielä menetetty valmentaja.