Kuten on tullut todettua jo kauan sitten, kävin elokuussa 2008 katsomassa Kärppien Nordic Trophy -peliä ja muuan jämäminuuttipelaaja kiinnitti huomioni; Tomi Pekkala. On täydellistä valmennusjohdon idiotismia, ettei Pekkala ole siitä lähtien pelannut Kärppien edustuksessa. Olihan tuolla kultakypäräkin syksyllä, eikä sekään herättänyt. Käsittämätöntä puusilmäisyyttä. Pääasia, että treeneissä pörrätään ja siellä on maailmanluokan meininki.
Kävin katsomassa Kärpät - Hokki -peliä joulukuussa 2009. Mennessäni en tiennyt edes nimeltä Lehtoa ja Salomäkeä. Satuin vain huomaamaan peliesitysten puolesta, että onpas mallikasta touhua ja katsoin sitten nimiä selkämyksissä. Salomäki toki oli vielä raakilemainen, vaan silti. Miten vitussa joku Alatalo (JA HAAPAKOSKI!!!) voi olla niin umpiluupää, että pienen egonsa vuoksi haluaa kyykyttää noita. Se on niin, että kun ei ole itsetuntoa hommaan, niin haluaa pestinsä vuoksi kyykyttää aaltosia, pekkaloita, granlundeja ja junnuja. Minun termistössäni se on henkisesti pienimunaisten touhua. Ja siis ammattitaidon puutetta. Jos Alatalo lukisi tätä, niin hymähtäisi, että: "eihän niistä vielä ole". Siitä juuri on kyse, ammattitaidottumuudesta ja tuosta tavasta ajatella ja olla näkemättä.
Älkää menkö sinne Kärppien peleihin. Jaloilla on velvollisuus äänestää. Minä menen vain silloin, kun on minulle ilmainen lippu ja joku muu käyttäisi sen jos minä en menisi.
Kärppien asiat ovat niin perseellään, että Junnolle, Pörhölle ja valmennukselle kenkää. Hakkarainen ja maalivahtivalmentaja Hilli saavat jäädä. Vaan vitut siellä mitään tapahdu. Kuka käy laittamassa äänestyksen pystyyn, että missä Ceasar pelaa ensi kaudella. Ja Pekkala.