Mainos

Minne menet, Oulun Kärpät?

• 907 974
  • 3 350

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Junno (soittaa): Terve Myli! Mites meillä menee... heh, heh...

Myli: Terve Juha - mukava kun soitit!
Joo, helevetin hyvinhän meillä, eletään hyvää arkea, tehdään välillä jotakin ja porukalla on mukavaa ja semmosta... nopiaa...

Junno: Ok... ok??? ... Mutta mites ne pelit... tulosta tarkoitan... ja muutenkin, kun ihmettelevät jo valtakunnankin medioissa tätä "meidän arkea".

Myli: Mitä, mitä??? No, ihan hyvinhän ne pelitkin... Itse asiassa paremmin kuin esim. Hifkillä, kun ne ei oo voittaneet ylempänä olevia vielä ollenkaan ja me sentään jotakin pisteitä kerätty sieltäkin. Sitä paitsi, jos oltais voitettu enemmän, oltais varnmasti ylempänä sarjassa eikä kukaan puhuis mitään... Eli ihan ymmärtämättömien ja kateellisten puheita...

Junno: MITÄ HELEVETTIÄ, MYLI! Nyt pikkusen valoja päälle!
Tota, tota - missäs se Havu luuraa... ja Lasse, kun miestä ei näy, ei kuulu?

Myli: No, Havu on jo saunassa... oottaa mua... meitä, joo... ja Lasse on tulossa kans' saunomaan... Malagasta... lähtee heti takas... Ootko ite tulossa, kun Havulla olis uutta vartalogeeliäkin... hunajan mak.... tuoksuista...

Junno:
EN!!! ... ... ... (vittu) tuun... <sulkee puhelimen> Ei jumalauta, mihin mää oon sotkeentunu...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy