Minne menet, Oulun Kärpät?

  • 855 552
  • 3 155

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kari Jalonen loppukaudeksi ja ensi kaudesta lähtien Marjamäki. Mutta todellisuudessa tuskin kukaan tulee loppukaudeksi, eli tällä ryhmällä ajetaan päin seinää vaikka seinä pystyttäisiin väistämään.
 

Sokerimunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No nyt tuli kyllä kaikkien aikojen huhu. Jos Tukka-Jukka on Kärppien seuraava päävalmentaja, niin syön kyllä kypärällisen älykiekkoja.

Ihan satavarmaa tietty on, että kesken kauden ei muutoksia nähdä. Ei nykyjohdolla ole munaa sellaiseen. Mielenkiintoista olisi vain nähdä, mikä loppusijoitus herättäisi toimiston. Minun mielestäni Kärppien tasoisen organisaation epäonnistumisen merkki olisi jo se, ettei päästä takaisin CHL:ään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
No nyt on kyllä niin villi huhu, että uskon vasta kun omin silmin näen, enkä välttämättä silloinkaan. Vaan ei siinä, Jukalla on ilmeisen suuri halu voittaa ja se jos joku olisi tervetullutta nyky-Kärppiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ruostekorpi voisi olla urheilutoimenjohtajaksi erinomainen haku, onhan tuo kuitenkin UTJ:n(kin) pallilla tehnyt hyvää jälkeä ja ei nyt toki sinänsä voi valmennuksellisia ansioitakaan kiistää. Jotenkin tuo olisi vaan koutsivalintana sellainen kädenpuristus paholaisen kanssa että en tiedä mitä ajatella.

Njoo, tuskin toteutuu, mutta saatiinpahan pikku trollauksella pientä pöhinää tähän ketjuun näin viikonlopuksi.
 

Janne76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ruostekorpi voisi olla urheilutoimenjohtajaksi erinomainen haku, onhan tuo kuitenkin UTJ:n(kin) pallilla tehnyt hyvää jälkeä ja ei nyt toki sinänsä voi valmennuksellisia ansioitakaan kiistää. Jotenkin tuo olisi vaan koutsivalintana sellainen kädenpuristus paholaisen kanssa että en tiedä mitä ajatella.

Njoo, tuskin toteutuu, mutta saatiinpahan pikku trollauksella pientä pöhinää tähän ketjuun näin viikonlopuksi.

Hetkinen, kuka täällä on trollannut?
 

Janne76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuo lainaamasi nimimerkki sieltä Tapparan foorumilta. No ehkä trollaus vähän turhan vahva ilmaisu, mutta kyllä tuossa sellainen pieni rapala tuoksuu.

Niin, no voi olla, mutta jotenkin tuntuu, että jotain voikin olla, kun on ylläpidon kanssa joutunut asiasta keskustelemaan, ennen kuin viesti julkastiin. Tiedä sitten, katellaan mitä tapahtuu tai on tapahtumatta :)
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En halua samoja lääkkeitä, mitä tänään on iso osa Kärppä-kannattajia popsinut.

Että Tapparan UTJ (joo sopimus loppuu) Jukka "kiekko pomppi Kärpille" Rautakorpi (henkeen ja vereen Tapparan mies) tulisi Kärppä-organisaatioon? Oikeasti? Joku vitun Kilo on vielä käynyt keskusteluja huhun kirjoittajan kanssa? Ja joitakin kannattajia tämä yhtälö vielä kiinnostaisi?

En ole kymmentä Kärppä-peliä jättänyt näkemättä viimeiseen kymmeneen (tai enemmän?) vuoteen, mutta jos Jukka Rautakorpi liittyy Kärppien organisaatioon ensi kauden päävalmentajaksi, niin lopetan pelien katsomisen välittömästi.

Tahallista trollausta käyttäjältä @Janne76.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ottaisin avosylin vastaan, jos JR tulisi Kärppiin. Toisi mukanaan ammattimaisuutta, mikä nyt Mikkolan liukumäen aikana on ollut harvassa. Toisihan Jukka vaatimustasoa sekä joukkueen että toimiston suhteen.

En silti usko tähän. Uskon vasta, jos uutinen julkaistaan.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ottaisin avosylin vastaan, jos JR tulisi Kärppiin. Toisi mukanaan ammattimaisuutta, mikä nyt Mikkolan liukumäen aikana on ollut harvassa. Toisihan Jukka vaatimustasoa sekä joukkueen että toimiston suhteen.

En silti usko tähän. Uskon vasta, jos uutinen julkaistaan.
Kärpät on kuitenkin 2000-luvulla menestyneempi organisaatio kuin Tappara ihan kaikilla mittareilla. Tukalla on yksi mestaruus ja vitun monta hopeaa ja meriittejä lähinnä huijauksista korona-aikana, kuin ammattimaisuudesta millään mittarilla.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ja joitakin kannattajia tämä yhtälö vielä kiinnostaisi?
Ehkä tämä kielii siitä, missä kunnossa seura on tällä hetkellä urheilullisesti.

Ollaan ns. valmiita kääntämään mikä kivi (vaikka Karrikin) vaan, että kelkka kääntyisi taas kohti mestaruustaistoja. Olen itse samalla kannalla, että jotain tarttis tehrä.

Onko tuollaista seurauskollisuutta mitä ehkä viestissäsi yrität kieliä enää edes olemassa? Jos Hopeakorven ja Kärppien intressit kohtaavat ja sopimusehdot kelpaavat, niin miksi tämä kuvio ei olisi mahdollinen?

Omissa silmissäni tuo lisäisi esim. ensi kauden mielenkiintoa hurjasti, jos tuollainen liikku oikeasti tapahtuisi.
 

Janne76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En halua samoja lääkkeitä, mitä tänään on iso osa Kärppä-kannattajia popsinut.

Että Tapparan UTJ (joo sopimus loppuu) Jukka "kiekko pomppi Kärpille" Rautakorpi (henkeen ja vereen Tapparan mies) tulisi Kärppä-organisaatioon? Oikeasti? Joku vitun Kilo on vielä käynyt keskusteluja huhun kirjoittajan kanssa? Ja joitakin kannattajia tämä yhtälö vielä kiinnostaisi?

En ole kymmentä Kärppä-peliä jättänyt näkemättä viimeiseen kymmeneen (tai enemmän?) vuoteen, mutta jos Jukka Rautakorpi liittyy Kärppien organisaatioon ensi kauden päävalmentajaksi, niin lopetan pelien katsomisen välittömästi.

Tahallista trollausta käyttäjältä @Janne76.

Siis mitä vittua sää mulle nillität? Minä toin muualta huhun, mihin on annettu jonkinlaiset huhun ainekset ja se on Tappara.Co:ssa hyväksytty, mene sinne kiukutteleen.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ehkä tämä kielii siitä, missä kunnossa seura on tällä hetkellä urheilullisesti.

Ollaan ns. valmiita kääntämään mikä kivi (vaikka Karrikin) vaan, että kelkka kääntyisi taas kohti mestaruustaistoja. Olen itse samalla kannalla, että jotain tarttis tehrä.

Onko tuollaista seurauskollisuutta mitä ehkä viestissäsi yrität kieliä enää edes olemassa? Jos Hopeakorven ja Kärppien intressit kohtaavat ja sopimusehdot kelpaavat, niin miksi tämä kuvio ei olisi mahdollinen?

Omissa silmissäni tuo lisäisi esim. ensi kauden mielenkiintoa hurjasti, jos tuollainen liikku oikeasti tapahtuisi.
Kukin tyylillään, minulle Rautakorven palkkaus aiheuttaisi syvän vastenmielisyyden puuskan. Varsinkin kun Virkkusella ja Aholla on näyttää sitä kuuluisaa "habaa" 2000-luvun menestyksen suhteen vs. Rautakorpi.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis mitä vittua sää mulle nillität? Minä toin muualta huhun, mihin on annettu jonkinlaiset huhun ainekset ja se on Tappara.Co:ssa hyväksytty, mene sinne kiukutteleen.
En mene. Keskustelen täällä Jatkoajassa, jonne sinä toit tämän huhun. Se on aivan sama, että missä jossain Peräkylän ABC:llä on poristu, mutta siinä vaiheessa kun sinä sen keskustelun tänne tuot, niin vastuu on vain ja ainoastaan sinulla. Provo mikä provo.
 

Janne76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En mene. Keskustelen täällä Jatkoajassa, jonne sinä toit tämän huhun. Se on aivan sama, että missä jossain Peräkylän ABC:llä on poristu, mutta siinä vaiheessa kun sinä sen keskustelun tänne tuot, niin vastuu on vain ja ainoastaan sinulla. Provo mikä provo.

Kannattaa lukea se viesti, missä kerroin huhun laittajan nikin ja sen, että Tapparan foorumilla jokaisen uuden käyttäjän viestit käydään aina läpi ennen kuin ne julkastaan ja monta viestiä. Ylläpito oli huhun kirjottajan kanssa jutellut ennen kuin viesti hyväksyttiin, niin siellä voi siltä kantilta katottuna jotain olla taustalla mikä sitten Tappara.Co:ssa katottiin, että voidaan hyväksyä. Tuolla foorumilla AINA pitää olla joku lähde huhuun, muuten ei hyvä heilu, jos heität vaan hatusta jotain, mutta kiva, kun minutkin teilasit samalla "mulkuksi" Illanjatkoja sulle.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
mutta kiva, kun minutkin teilasit samalla "mulkuksi" Illanjatkoja sulle.
Älä laita sanoja suuhuni. En ole sinua mulkuksi sanonut. Typerää uhriutumista sinulta.
Edelleen toistan, aivan sama mitä jossain muualla huudetaan, niin jos sinä nostat asian esiin, niin kanna silloin vastuukin, tai pidä yksinkertaisesti turpasi kiinni. Jos sulla ei oo muuta taustalla, kuin että joku sano jossakin, niin ole saatana hiljaa. Plain and simple.
 

Janne76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Älä laita sanoja suuhuni. En ole sinua mulkuksi sanonut. Typerää uhriutumista sinulta.
Edelleen toistan, aivan sama mitä jossain muualla huudetaan, niin jos sinä nostat asian esiin, niin kanna silloin vastuukin, tai pidä yksinkertaisesti turpasi kiinni. Jos sulla ei oo muuta taustalla, kuin että joku sano jossakin, niin ole saatana hiljaa. Plain and simple.

Minä kannan kyllä, mutta kannatko sinä? Oot sää kyllä ikään nähden asiallinen, mennään eteenpäin, sano Juti aikoinaan :)
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Jaa, että Rautakorpea oltaisiin Kärppiin tuomassa? Oksennusta nousee suuhun, kun tätä huhua makustelee, ei voi mitään. Toisaalta olisi kyllä aika rohkea veto Aholta ja kumppaneilta. Jos se muuttuisi Kulta-Jukaksi meillä?
 
Niin, no voi olla, mutta jotenkin tuntuu, että jotain voikin olla, kun on ylläpidon kanssa joutunut asiasta keskustelemaan, ennen kuin viesti julkastiin. Tiedä sitten, katellaan mitä tapahtuu tai on tapahtumatta :)
Tämä olisi mielenkiintoinen tietää, että mitä, mistä ja miten siellä joutuu keskustelemaan ja todistelemaan. Onko Jukka itse ollut kirjoittamassa tätä huhua ja lähettänyt ylläpidolle kuvan, jossa on ollut kyseisen päivän aamulehti kädessä tai tekstilappu, jossa lukee foorumin nimi ja päivämäärä. Muuten en näe kovin suurta painoarvoa tuolla keskustelulla.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Tämä olisi mielenkiintoinen tietää, että mitä, mistä ja miten siellä joutuu keskustelemaan ja todistelemaan. Onko Jukka itse ollut kirjoittamassa tätä huhua ja lähettänyt ylläpidolle kuvan, jossa on ollut kyseisen päivän aamulehti kädessä tai tekstilappu, jossa lukee foorumin nimi ja päivämäärä. Muuten en näe kovin suurta painoarvoa tuolla keskustelulla.

Nimenomaan tämä. Kaksipiippuinen juttu sinänsä, olen itse ainakin ollut siinä käsityksessä että noilla tamperelaisfanien foorumeilla on aika tiukkakin kuri, mutta kyllä toisaalta etevä trolli kykenee sumuttamaan kenet vaan mikäli ei tarvitse mitään konkreettisia todisteita pöytään pistää tälle huhulle.

En lähtisi silti turhaan ruoskimaan palstatoveri @Janne76 asian tiimoilta, mutta toisaalta en kyllä usko koko huhuunkaan ennenkuin jotain konkreettisempaa ilmenee.
 
H

Hidas_ja_kankea

Toiset huhut vievät Rautakorpea JYP:iin. Hyvä että on mistä valita.

Jonkinlaisesta epätoivosta kertoo, että tällaisesta kuviosta ollaan valmiita edes keskustelemaan.

Parasta tuossa olisi joidenkin kirjoittajien takinkääntö, kun iki-inhokista tulisi jatkossa kirjottaa järkevänä ja kauaskantoisena ison kuvan ratkaisuna.

Mitens olisi SKA:n Rotenberg? Nuori valmentaja hyvillä tilastoilla.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Parasta tuossa olisi joidenkin kirjoittajien takinkääntö, kun iki-inhokista tulisi jatkossa kirjottaa järkevänä ja kauaskantoisena ison kuvan ratkaisuna.

Mikä takinkääntö? Onhan Rautakorvella ollut vastenmieliset kommenttinsa muutaman pelin jälkeen, mutta eihän missään vaiheessa ole ollut epäselvyyttä siitä etteikö kysessä ole piinkova ammattimies. Niitä vastenmielisiä kommentteja pelien jälkeen suoltaa muuten tällä hetkellä eräs Mikkola.

Minulla on ainakin ollut viimeiset kymmenen vuotta suuri kunnioitus rakasta vihollista Tapparaa ja sen avainpelaajia ja valmentajia kohtaan. Siellä tehdään asioita todella hyvin ja ammattimaisesti. Kärpissä näin toimitaan vain ajoittain. Pirun usein käy kateeksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minulla on ainakin ollut viimeiset kymmenen vuotta suuri kunnioitus rakasta vihollista Tapparaa ja sen avainpelaajia ja valmentajia kohtaan. Siellä tehdään asioita todella hyvin ja ammattimaisesti. Kärpissä näin toimitaan vain ajoittain. Pirun usein käy kateeksi.
Tämäpä se. Tappara on äärimmäisen tasainen suorittaja ja siellä sellainen ns. ohikausi tarkoittaa välieräpaikkaa. Kärpillä taas tuo vaihtelu on on viimeiset reilu 10 vuotta ollut aivan liian suurta, yleensä se on joko mestaruus tai sitten säälipleijareihin. Jotenkin ihan käsittämätöntä turbulenssia ja aina sen menestysjakson jälkeen pitää käydä kyntämässä pohjalla. En vaan käsitä.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Parasta tuossa olisi joidenkin kirjoittajien takinkääntö, kun iki-inhokista tulisi jatkossa kirjottaa järkevänä ja kauaskantoisena ison kuvan ratkaisuna.
Kauhuskenaario, joka toivottavasti ei ikinä toteudu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jotenkin minun on vaikea uskoa tähän huhuun millään tasolla. Rautakorvella on takanaan yhdeksän kautta Tapparan päävalmentajana ja kaksi Tapparan urheilujohtajana (tms.). Vuosien varrella Rautakorvesta on muodostunut niin Tapparan näköinen mies kuin olla ja voi. Jotenkin minä luulen, että Rautakorvelle sorvataan jatko Tampereella, eikä mies lähde enää maailmaa kiertämään.

Lisäksi mietityttää, että antaisiko Kärpät todellakin potkut Lancelle? Onhan se toki mahdollista, jos tällä kaudella tulee mahalasku, mutta siltikin vähän epäilen. Ainahan nämä valmennuskuviot on olleet vähän pitkäkestoisempia projekteja kuin yksi kausi, joten siinäkin valossa potkut olisivat pienimuotoinen yllätys.

Minä kannan kyllä, mutta kannatko sinä? Oot sää kyllä ikään nähden asiallinen, mennään eteenpäin, sano Juti aikoinaan :)
Ensin väität minun kutsuneen sinua mulkuksi ja nyt arvailet ikääni?

Seuraavassa pieni oppitunti Kärppien historiasta sinulle ja muillekin tietämättömille.

1971 on merkittävä luku Kärppien seurahistoriassa, sillä sinä vuonna seuraan voitettiin sen ensimmäinen Suomen mestaruus millään sarjatasolla. Voittajina toimivat seuran E-juniorit "Pappa" Ruotsalaisen luotsaamina. Tämän joukkueen runko pelasi yhdessä toistakymmentä vuotta voittaen lopulta myös Oulun Kärppien ensimmäisen mestaruuden miesten tasolla.

Ny rillataan sanoi Juti myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös