Joopa, ajattelin hivenen herätellä kesksutelua joukkueen nyky tilasta. Muutaman paremmin menneen pelin jälkeen on jälleen kokka kääntynyt kohti pikkuveskun mutaisia syvänteitä. Maaleja ei saada avopaikoistakaan ja tuomaritkin potkii päähän, hirppa ei saa pelaajia heräämään matsiin ja luistin ei kulje ja käpykin on jäässä. Mitä olette mieltä, vieläkö nousua on odotettavissa ? Päästäänkö kuitenkin pleijjareihin ?
Itse olen sitä mieltä, että ennen taukoa olisi näistä peleistä otettava pisteet, muuten ei hyvältä näytä. Olen lähes 100% varma, että tauon jälkeen ensimmäiset 3-4 peliä tavan mukaan kontataan ja sitten ihmetellään että mitä seuraavaksi. Tänään pelataan todellinen 4p matsi, josta ei soisi ilman 2p poistuttavan. Pelko on kuitenkin perseessä, kun Pata on viimeajat kontannut ja Kaanit toilailee miten sattuu, että tappioputki katkeaa, mutta ei kotijoukkueella.
- enemmän maaleja tehnyt joukkue voittaa
Itse olen sitä mieltä, että ennen taukoa olisi näistä peleistä otettava pisteet, muuten ei hyvältä näytä. Olen lähes 100% varma, että tauon jälkeen ensimmäiset 3-4 peliä tavan mukaan kontataan ja sitten ihmetellään että mitä seuraavaksi. Tänään pelataan todellinen 4p matsi, josta ei soisi ilman 2p poistuttavan. Pelko on kuitenkin perseessä, kun Pata on viimeajat kontannut ja Kaanit toilailee miten sattuu, että tappioputki katkeaa, mutta ei kotijoukkueella.
- enemmän maaleja tehnyt joukkue voittaa