Minkälaisilla vehkeillä katsot DVD:eitä ?

  • 12 328
  • 102

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja Sonyyn olen yleensä mieluiten luottanut näissä elektroniikka-asioissa... paitsi pelikonsoli on xBox360. ;)
Kyllä niissäkin kannattaisi luottaa, ainakin sen suhteen, miten hyvin konsolit kestävät sitä käyttöä... =)

Eriasia tietysti palveleeko tarkoitusta esim. pelivalikoiminen suhteen.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
http://www.sony.fi/product/t32-w-series/kdl-40w4000
Onko kokemuksia? Jos, niin minkälaisia? Olen uutta tv:tä hankkimassa pikkuhiljaa ja 40 tuumaa ja ~1000e hinta olis vaatimuksina. Ja Sonyyn olen yleensä mieluiten luottanut näissä elektroniikka-asioissa... paitsi pelikonsoli on xBox360. ;)

Olen noita kerennyt muutaman tämän vuoden puolella myymään, ja hyvää palautetta on asiakkailta tullut. Oikeastaan ainut asia mitä tuollaisessa pelikäytössä saatat jäädä kaipaamaan on se ettei tuo kyseinen laitos ole varustettu 100Hz:n paneelilla niinkuin isoveljensä 40W4500. Tuo 40W4500 on vain ainakin meillä aivan järkyttävän paljon kalliimpi, joten tuohon asettamaasi n.1000€:n hintaan se ei istu millään.

Mutta tosiaan jos itse tarvitsisin tällä hetkellä tv:n tuohon koko-, ja hintaluokkaan, kallistuisin varmasti myöskin tuohon malliin.

Jos kaipailet jotain tarkempia infoja niin lähesty ihmeessä yv:llä, ja koitan vastailla tarkemmin kysymyksiisi.
 

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
En nyt löytänyt tähän hätään varsinaista tv-ketjua, vaikka sellainenkin jossain varmaan on, mutta olen tuumaillut tällaista tv:tä:
http://www.sony.fi/product/t32-w-series/kdl-40w4000
Onko kokemuksia? Jos, niin minkälaisia? Olen uutta tv:tä hankkimassa pikkuhiljaa ja 40 tuumaa ja ~1000e hinta olis vaatimuksina. Ja Sonyyn olen yleensä mieluiten luottanut näissä elektroniikka-asioissa... paitsi pelikonsoli on xBox360. ;)
Mulla käytössä 46W4000 ja pitää sanoa että mahtava töllö. Sonyyn kannattaa luottaa näissä asioissa. Plussina kuva on mahtava, liitännät vähintäänkin monipuoliset ja ominaisuuksissakaan ei valittamista. Halvalla jos saat niin kannattaa ostaa.

Miinuksina kaukosäädin on vähän herkkä tuplaklikkailemaan silloin tällöin ja musta (kuvassa) ei ole niin "mustaa" kuin joillain kilpailijoilla.

Niin ja DVD/Bluerayta katselen Playstation kolmella. Myös vanhempi Xbox pyörittää DVD:t. Varsinaista dvd-soitinta minulle ei ole milloinkaan ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös