Itse tuota samaa pitkään katselin, mutta sin lopulta hillittyä itseni. Myös Scumin uudelleenjulkaisut olivat kiikarin alla, mutta pisti pännimään, kuinka esim Levykauppa Äxän sivuilla eivät ole vaivautuneet ilmoittamaan sitä, mitä versiota myyvät (liikkeellä muutamaa eri värivinyyliä, toiset 100kpl:n painoksia, toiset 800 jne.).
Itse tuli sitten tilattua Misery Indexin Retaliate ja Pulling Out The Nails, molemmat muistaakseni numeroituja 150 kappaleen versioita. Tämän lisäksi mukaan tarttui Lock Up:in Hate Breeds Suffering, rajoitettu sadan kappaleen painos, sekä The Rottedin Apathy In The UK seiska.
Pink Floyd - Dark Side of the Moon. Uusitapainos 180g, en vaan pysty ymmärtämään miksi en ole ostanut tätä aikaisemmin. Cd:nä toki mutta vinyylinä? Soi kun unelma.
Kiss-The Elder. Kirpparilöytö muutamalla eurolla. Teema-albumi, jonka piti olla soundtrack saman nimiseen leffaan, mutta levyn huonosta myynnistä johtuen koko leffaprojekti haudattiin vähin äänin.
Cult Of Luna - Vertikal ja The Gathering - Sleepy Buildings
Vertikal kokeiluun, jos vaikka vinyyli soisi paremmin kuin se nykytyyliin ylikompressoitu CD-versio. Ja Sleepy Buildings on vain niin kova live. In Motionin loppupaisutus lyö ihon kananlihalle aina.
Ja taas täällä. Olin vannonut että nyt pysyy VISA-kortti käyttökiellossa, ja paskat pysyi. Tosin tähän löytyy kyllä nyt niin hyvä syy. Kuuntelin cd:ltä Lynyrd Skynyrdin One More From the Road levyä ja totesin että on kyllä niin huono painos levystä, ei mitään syvyyttä missään. Nyt sitten ihan vahingossa löytyi tuo LP:nä postitettuna himaan noin 13€. Katsoin että kyllä tuon ostoksen voi tehdä koska syy ja hinta/laatu-suhde kohdallaan.
Alpo Myller - Enon disko sinkun. Vaihtoi omistajaa nuuskapurkilla. Timanttinen biisi kyseessä, soitinta en omista, joten saa kerätä arvoa kirjahyllyssä :)
Tänään lähti tilaukseen Martti Servon uusin levy Showtime! ja samalla tuli vielä hankittua edellinen levy Kestävällä pohjalla vaikka tuo löytyykin jo levyhyllyltä, mutta 9,95 hintaan levykauppax:stä saa se koristaa muoveissaan mun levyhyllyä ja toinen on kulutuksessa :)
Oon kyllä tainut mun levyjä ja levysoitinta raiskata vuosien mittaa urakalla, tosin onneksi ei mitään älyttömän montaa kuuntelukertaa ole tullut.
Nyt taitaa siis ostoon mennä ainakin uusi paino levysoittimen varren päähän, lisäksi levyn se kangasalusta on hukassa joten joku kunnollinen siihenkin tilalle pitää ostaa ja ainakin neulaharja ja jos ei löydy levyharjaa mistään niin sekin ostoon. Sitten pitää vielä miettiä miten tuon neulan saa kohdistettua oikein ja painon säädettyä sopivaksi :D kalliiksi menee.. melkein saisi uuden levysoittiminen jostain ja myisi vanhan pois :)
Black Sabbath - Black Sabbath (180g, reissue)
Rory Gallagher - Irish Tour ´74 (180g, reissue vinyl lover audiophile pressing)
Rock n Roll Band - Everybody Needs Dancemusic Sometimes
Joe Bonamassa - The Ballad of John Henry