Näitä pelaajia on monia, mutta jos tässä nyt pieni listaus laitettaisiin niin nimet olisivat:
1. Ville Peltonen - Toivon kovasti että Peltosen Ville tulisi Sveitsin jälkeen takaisin SM-liigaan, ja mielellään HIFK:hon. Arvostan Villeä edelleen pelaajana ja ihmisenä paljon, vaikka valitsi ikävästi tuossa muutama vuosi sitten seuransa. Uran lopetus HIFK:ssa olisi varmasti monelle fanille ja myös Villen faijalle mahtava juttu. Odotellaan...
2. Jan Caloun - En tiedä miten pahasti Janilla ja Penalla on sukset ristissä, mutta Caloun olisi toinen kaveri jonka haluaisin nähdä vielä HIFK:ssa.
3. Marek Zidlicky - Arvostan tätä pelaajaa eniten koko maailmassa. Marek pelasi itsensä minun sydämeeni jo ensimmäisillä HIFK-kausillaan. Kehittynyt urallaan koko ajan. Jalkakyniä ja muita kikkoja tuskin vähään aikaan nähdään HIFK:n pakeilta, joten Marekin paluu NHL-uran jälkeen olisi minulle iso juttu. Viihdyttävä, taitava ja tulisieluinen pelaaja.
4. Jaroslav Bednar - Maalintekijä jota liiga kaipaa. Pelasi JYPissä ja HIFK:ssa todella tehokkaat kaudet. Olisi hienoa nähdä HIFK:ssa, mutta ei olisi katastrofi vaikka viilettäisi kaukalossa toisen liigajoukkueen paita päällä.
5. Roman Vopat - Vopi on kova jätkä. Minun yksi suurimmista suosikeista HIFK:ssa koskaan. En koskaan katsonut Vopatin epäonnistuneen vaikka ei tehnyt pisteitä. Viihdyttävä ja HIFK-näköinen jätkä. Viihdyttävimmillään hanskat jäässä. Vopatista muistoksi jäi pelipaita ja Markus Kankaanperä, Jokerit.