Minkä pelaajan haluaisit takaisin SM-liigaan?

  • 62 335
  • 332

ElBimbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPaan Aki Tuominen ja Aigars Cipruss. Viime MM-kisojen Suomi-Latvia pelin jännityksen ohella nauratti tämä latvialainen taituri. Cipruss haukuttiin SaiPassa pelatessaan melkein joka pelin jälkeen täällä jatkoajassa, mutta em. maaottelussa piti Aigarsnaattori pilkkanaan Suomen NHL sankareita (Timonen, Väänänen jne.). Ja mitä Aki Tuomiseen tulee, niin hänestä olisi yhden SaiPassa pelatun kauden perusteella tullut parempi peruspakki SaiPalle kuin esim. Jussi Timosesta.
 

Tep

Jäsen
Selänteen Teemu - Ei ole minun jääkiekkohistoriani aikana pelannut SM-liigassa, ja haluaisin nähdä missä kunnossa Teme vielä on. Loistava pelaaja, jos sille päälle sattuu. Ei kuulu todellakaan minun suosikkeihini, mutta olisi se Teme kiva nähdä täälläkin.

Teppo Numminen - Lempipelaajani ikinä, missään jne. Vaikka sitten jäähdyttelemään, mutta kuitenkin. Teppo sää oot mun idoli!

Niko Kapanen - Hyvä pelaaja ja on aina ollut minun mieleeni.

Lisäksi monta muuta, mutta nyt näin aamusta on vaikea muistaa kaikkia.
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti ElBimbo
SaiPaan Aki Tuominen ja Aigars Cipruss. Viime MM-kisojen Suomi-Latvia pelin jännityksen ohella nauratti tämä latvialainen taituri. Cipruss haukuttiin SaiPassa pelatessaan melkein joka pelin jälkeen täällä jatkoajassa, mutta em. maaottelussa piti Aigarsnaattori pilkkanaan Suomen NHL sankareita (Timonen, Väänänen jne.). Ja mitä Aki Tuomiseen tulee, niin hänestä olisi yhden SaiPassa pelatun kauden perusteella tullut parempi peruspakki SaiPalle kuin esim. Jussi Timosesta.

Tuominen kyllä kelpais vieläkin SaiPaan, mutta ei sitä Aigars "Eki" Ciprussia enää SaiPaan. Siis sellainen fleguilija et alta pois. "Mies joka ei koskaan taklaa." Eki ei ollut todellinen vahvistus kumpanakaan vuonna SaiPalle..minun mielestäni. Näin kuitenkin yhtä peliä lukuunottamatta kaikki kotipelit näinä kahtena vuonna.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPpiin aktiivipelaajista seuraavassa järjestyksessä:

Eric Perrin
Duvie Westcott
Jody Shelley
Tuomas Pihlman

Koska Petteri Nummelin pelaa vain TPS:ssä niin hän sitten sinne. Muutoin en tietenkään toivo, että vastustajajoukkueet vahvistuisivat, jos nyt oletetaan, että tässä tarkoitetaan hyvien pelitaitojensa tai muutoin joukkuetta vahvistaneiden piirteiden vuoksi mieliin jääneitä pelimiehiä..
 

jke85

Jäsen
Suosikkijoukkue
epälineaarinen köyhän talon porsas @ FutisForum
Jody Shelley
Glen Metropolit
Sean Gagnon
Jan "mä lyön sua mailalla jos peli ei kulje" Caloun

Lisää en näin nopeasti keksi. Varmasti löytyy, mutta kun aivot ovat lukossa niin sillon ne on lukossa.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peltonen

Kyllähän se niin on, että tällainen reilu sälli kuin minä kaipaa todellista urheilijaa. Kuten muistamme jääkiekko on ensisijaisesti urheilua ja toissijaisesti showta, viihdettä, bisnestä. Niinpä haluan takaisin liigaan maailman urheilullisimman jääkiekkoilijan Ville Peltosen. Tulkoon mihin hyvänsä joukkueeseen, kunhan tulee.

Ville ansaitsee vierelleen kunnon sentterin ja mitä sopivin olisi Metropolit - kuten ensi kaudella Luganossa onkin.
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Nikke Joo...

Lakaisija kirjoitti:
Kun Janne Niskala tuohon lisätään tuohon vielä ja kaikki tietysti Lukkoon pelaamaan, niin olisin helvetin tyytyväinen.
Täysin samaa mieltä... unohtui perskules. Samalla voisi miettiä, josko avaisi ketjun,
KETKÄ PELAAJAT HALUAISIT POIS JOUKKUEESTASI ... Näin Lukkofanin silmin listasta tulisi valitettavan pitkä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jussi Tarvaisen haluaisin pultata Tapparan ykköskentän oikeen laitaan. Ja Miska Kangasniemi puolustusalueelle liikkuvaksi betoniporsaaksi, joka saattaa joskus tulla lujaa päin. Eipä oikeen muuta.
 

zappara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Arsenal, Edmonton Oilers
Tapparapaidassa seuraavat pelaajat olis ihan mukava nähdä.Ville Nieminen, Mikko Luoma, Pekka Saravo, Jussi Tarvainen ja Teemu Aalto.
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Petteri Nummelin, olisi kiva jälleen nähdä Petu Suomen jäällä, liikkuu sulavasti ja rannelaukaus on yksi parhaimmista mitä olen nähnyt! Olisi kiva nähdä Petu pistämässä kiekkoa maaliin MustaValko paidassa! Olisi liigan parhaimpia ellei paras pakki.

-Stouni-
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Brad Smyth
Jeff Hamilton
Josef Boumedienne
Janne Niinimaa

Kärppiin tietty.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Jari Suorsa - seurassa missä tahansa.
Tietysti mielellään Ilveksessä,mutta vaatisin kuitenkin try-outin sillä Suorsan pelin taso on ailahtelevaa kausittain ja nykytaso on arvoitus.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Java, Korppi ja Takko.. Kaikki parhaimpien vuosiensa vedossa, niin Ässät olisi taas mitalipeleissä.

EDIT: Huomasin avausviestin lukaistuani, että ihan tällaisia pelaajia ei ketjuun ollut tarkoitus kasata. Siis jo uransa lopettaneita, mutta menköön perskules nyt kuitenkin.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
MATTI FORSS
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
1990-luvun lopun Jan Caloun. En ole koskaan nähnyt liigassa niin suverenia taituruutta ja peliälyä kuin hän silloin parhaimmillaan esitti.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Scott Bailey olisi mukava vielä vanhoilla päivillään nähdä kirvesrintojen maalinsuulla.
 

Number 11

Jäsen
Kuka **tun Lemieux tai Gretzky?

Maailman taitavin jääkiekkoilija Jan Caloun olisi erittäin mukavaa nähdä jälleen kerran SM-liigassa. Joukkueellakaan ei ole suuremmin väliä, mutta Bluesissa mieluiten katselisin tämän taiturin suorituksia.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaa kenet takaisin SM-liigaan? En ala listaamaan, listasta tulisi käsittämättömän pitkä. Ruotsin ja Sveitsin liigat ovat kilpaa tyhjentäneet SM-liigaa parhaista tähdistä. Ja nyt kun NHL taas käynnistyi, lähtee liikaa hyviä pelaajia pois.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Trevor Doyle takaisin SM-liigaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös