Itselläni oli n. vuosi sitten silloinen uutuus kuin LG T5100.. Oli kyllä sellainen pommi mitä tulee hinta laatu suhteeseen! Maksoi reilut 520 euroa ja siinä ei käytönnässä ollut mitää muuta hyvää ku kamera.. Näihin pieniin outoihin seikkoihin ei takuukaan oikein auttanut koska ne ei ollut kuulemma mitään vikoja, ennemmin LG:n ominaisuuksia! No lopulta kuukauden käytön jälkeen meni hermot ja menin vaihtamaan puhelinta samaan liikkeeseen mistä sen ostin, lupasivat vaihdossa 180 euroa vähemmän mitä mä kuukausi sitten siitä maksoin! Silloin taisi muutama R-pää tulla suusta ulos!smasa kirjoitti:Hintaansa nähden LG on ihan ok luuri, joitakin pieniä outoja seikkoja tullut vastaan.
FlaPa kirjoitti:lupasivat vaihdossa 180 euroa vähemmän mitä mä kuukausi sitten siitä maksoin! Silloin taisi muutama R-pää tulla suusta ulos!
Totta kyllä.. Se arvon tiputus tuntuu vaan niin pahalta tollases kalliimmas luurissa.. Ja se mua tossa vaihto jutussa vähän nauratti kun he siellä liikkessä vaativat kaikki paketitkin mukaan että sain edes noin paljon.. Jotenki vaan tuntu että LG lyötiin takaisin hyllyyn 520€ hintalappu kyljessä..#61 kirjoitti:Sehän on yllättävän hyvä vaihtotarjous, koska yleensä puhelimen vaihtoarvo putoaa jo noin puolella, kun kannat sen liikkeestä ulos. On kyllä vähän ihme homma, mutta niin se vaan menee.
Troy kirjoitti:Samsung E730. Tiukkaan harkitsin myös D500-mallia, mutta läppä voitti.
FlaPa kirjoitti:Itselläni oli n. vuosi sitten silloinen uutuus kuin LG T5100.. Oli kyllä sellainen pommi mitä tulee hinta laatu suhteeseen! Maksoi reilut 520 euroa ja siinä ei käytönnässä ollut mitää muuta hyvää ku kamera.. (klip).... meni hermot ja menin vaihtamaan puhelinta samaan liikkeeseen mistä sen ostin, lupasivat vaihdossa 180 euroa vähemmän mitä mä kuukausi sitten siitä maksoin! Silloin taisi muutama R-pää tulla suusta ulos!
FlaPa kirjoitti:Itselläni oli n. vuosi sitten silloinen uutuus kuin LG T5100.. Oli kyllä sellainen pommi mitä tulee hinta laatu suhteeseen! Maksoi reilut 520 euroa ja siinä ei käytönnässä ollut mitää muuta hyvää ku kamera..