Minkä merkkisen kännykän omistat?

  • 5 160
  • 62

Minkä merkkisen kännykän omistat?


  • Äänestäjiä
    411

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan vain mielenkiinnosta, paljonkos maksoi kyseinen puhelin? En jaksa nyt googlettaa, mutta kun joskus oon katellu paljonkin erilaisia puhelimia, niin eikös tuo maksanut jotain reilun tonnin? Ja ulkonäöltäänhän tuo on enemmänkin design-puhelin, enkä ole missään kyseistä puhelinta nähnyt mainostettavan erityisen kestävänä, miten siis päädyit tuollaiseen :)

Joku 900€ oli. Tää on siis se missä on teräksinen kuori, ei tietenkään se kultainen.

Just sen takii siis päädyin tähän, että teräksinen kuori suojaa hyvin, ja lisäksi oli kaikki itelle tärkeet ominaisuudet. Ja tietysti mukana tuli mahdollisuus pieneen brassailuun frendeille :D
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joku muu, mikä eli Apple iPhone 3G löytyy täältä. Nokiaan kyllästyin 6-7v sitten ja aika ajoin on tullut kokeiltua monia Nokian uudempia malleja mutta yksikään ei ole ollut mieluinen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Joku Nokia tuo on mutta mallia en tiedä. Läpällinen puhelin kestää ainakin itselläni huomattavasti paremmin kuin tavallinen malli ja sellaisella nyt on tullut vedeltyä. Maksoin mokomasta viime kesänä n.59€.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nokia, aina ja ikuisesti.

Kerran tein sen virheen, että tein harha-askeleen Samsungin maailmaan. Se (A60) oli elämän suurimpia erheitä, mutta siitä oppineena käytössäni on noin kymmenes nokialainen koko kännykkäurani aikana.

Taaja vaihtuminen ei ole johtunut laadusta, vaan siitä, että hankin jossain välissä nuorempana aina uusimman "teiniluurin", mitä oli. Nykyinen (6131) on menossa jo kolmatta vuotta ja edellinenkin (8210) kerkesi olemaan ainakin saman verran.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nokia 5800 XpressMusic kosketusnäyttöpuhelimen sain erään pokerisivuston erään bonuksen kautta. Muutenkin edelliset puhelimet ovat olleet Nokiaa. Sinäänsä heräsin myöhään kännykän hankkimisessa, että ensimmäisen oman kännykkäni hankin kesällä 2003, kun lukiosta oli silloin takana jo kaksi vuotta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja sinäänsä aika ennen tuota kännykän hankkimista oli mukavaa, kun ei ollut riippuvainen kännykästä ja oli helpompi vetäytyä omaan rauhaan. Tosin kyllä siitä on valtavasti etua, että on tavoitettavissa ja muut ovat tavoitettavissa. Ehkä joskus olisi mukavaa olla muutama päivä kännykkä kiinni, mutta käytännön syistä (lähinnä työt) pitää olla melkein joka päivä tavoitettavissa.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nokiaa on ollut ensimmäisestä lähtien, nykyään 5220 Xpress Music käytössä ja riittää omiin tarpeisiin täydellisesti.

Myönnettäköön, että yksi Ericsson oli väliaikaisessa käytössä muutaman kuukauden.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nokia 5800 XpressMusic kosketusnäyttöpuhelimen sain erään pokerisivuston erään bonuksen kautta.

Sama puhelin itselläni ja pakko kyllä sanoa, että paluuta ei enää ole ei-kosketusnäytöllisiin puhelimiin. Aivan mahtava puhelin kaiken kaikkiaan.
 

Luvia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Satakunta, Juventus
Tällä hetkellä taskussa on LG KC910 Renoir. Paljon parempi verrattuna vanhaan nokialaiseen (N80)
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nokia 6110 Navigatoriin olen vielä puoli vuotta kytkösavioliitossa. Eipä valittamista, hyvä puhelin josta löytyy kaikki tarvittavat toiminnot ja käytettävyys on minun makuuni. Navigaattori on toiminut moitteetta silloin harvoin kun sitä tarvitsen.

Olen omistanut myös yhden Ericssonin puhelimen (688 tms.), en kuitenkaan tykännyt ja Nokiaa suosin nyt enkä muita merkkejä edes katsele. Muistaakseni olen omistanut Nokia 1611, Nokia 5110, Nokia 3310, Nokia 6060 ja tämä nykyinen. Seuraavaksi kai joku kosketusnäytöllinen/Qwerty-puhelin.

L4E kirjoitti:
Nokia 6060, joka vaikutti hyvältä vempeleeltä ja sisälsi kaksi tärkeintä kriteeriä ostopäätökseen läppämalli ja kameraton. En vielä ole ainakaan keksinyt syytä miksi minun pitäisi ottaa paskalla kameralla kuvia, kun kerran omistan kohtuullisen digikameran.
Minulla oli myös joskus kyseinen malli käytössä, oli itseasiassa useamman vuoden. Loistava peruspuhelin missä ei ollut mitään ylimääräisiä herkkuja. Sittemmin se jäi kakkospuhelimeksi ja lainasin sitä emännälle arvattavin seurauksin...

Nokia 3310 teinipuhelimen omistin aikoinaan, se palveli minua moitteettomasti neljä vuotta ja vielä pari vuotta pikkuveljeänikin. Se oli sitä aikaa kun puhelin oli puhelin, ja hienoin uutuus tuossa mallissa oli Snake 2.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nokian omistan tällä hetkellä. Itseasiassa vaikka yli 10 vuotta on kännykkä ollut niin vasta kolmas puhelin menossa. Tuokin malli on halvin jonka Gigantista vajaa pari vuotta sitten sai. Tosin omistan mp3-soittimen, kameran sekä videokameran muutenkin, joten puhelimessa lähestulkoon riittää, että pystyy puhumaan ja lähettämään tekstiviestejä. Ehkä seuraavaksi, kun tuo nykyinen hajoaa niin hommaan sellaisen missä on navigaattori. Eipähän eksy mökkeillessä, jos on tullut vähän tuoppia kallisteltua :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös