Minkä merkkisen kännykän omistat?

  • 5 160
  • 62

Minkä merkkisen kännykän omistat?


  • Äänestäjiä
    411

#61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Tämmöstä.....

Itselläni on nokia 6100.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Apropo, Hankkian lippalätsä on jo retroutensa takia in, ja sen symbolisen statuksen on ottanut kantaakseen Nokia (mikä on tosin aivan sama minulle, koska on lippiksiä juuri käytä). Eli Nokialle siis ei. Usemapia merkkejä on tullut kokeiltua: Nokia, Benefon, Siemens, Sony Ericsson ja Samsung. Edellinen luuri oli Samsung, ja kun se otti ja paloi, niin ostin uuden, tosin hieman uudemman mallin. Aikaisemmin on luurin vaihdon myötä mennyt myös merkki vaihtoon, ilman mitään tietoista päätöstä, mutta nyt päätin heti, että uusi luuri on myös Samsung, vaikka se ei vastaakkaan firman luuripolitiikkaa. IT-puolen pojat saavat aivan rauhassa reipiä pelihousunsa.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
LG:n C1100, tuli ostettua syksyllä pääasiassa hintansa takia, ja olihan siinä vanhassa Nokialaisessakin vähän jo vikaa.

Hintaansa nähden LG on ihan ok luuri, joitakin pieniä outoja seikkoja tullut vastaan. Peruspuhelin, ei suuria innovaatioita eikä selviä puutteita.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samsung X460
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
smasa kirjoitti:
Hintaansa nähden LG on ihan ok luuri, joitakin pieniä outoja seikkoja tullut vastaan.
Itselläni oli n. vuosi sitten silloinen uutuus kuin LG T5100.. Oli kyllä sellainen pommi mitä tulee hinta laatu suhteeseen! Maksoi reilut 520 euroa ja siinä ei käytönnässä ollut mitää muuta hyvää ku kamera.. Näihin pieniin outoihin seikkoihin ei takuukaan oikein auttanut koska ne ei ollut kuulemma mitään vikoja, ennemmin LG:n ominaisuuksia! No lopulta kuukauden käytön jälkeen meni hermot ja menin vaihtamaan puhelinta samaan liikkeeseen mistä sen ostin, lupasivat vaihdossa 180 euroa vähemmän mitä mä kuukausi sitten siitä maksoin! Silloin taisi muutama R-pää tulla suusta ulos!
 

#61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
FlaPa kirjoitti:
lupasivat vaihdossa 180 euroa vähemmän mitä mä kuukausi sitten siitä maksoin! Silloin taisi muutama R-pää tulla suusta ulos!

Sehän on yllättävän hyvä vaihtotarjous, koska yleensä puhelimen vaihtoarvo putoaa jo noin puolella, kun kannat sen liikkeestä ulos. On kyllä vähän ihme homma, mutta niin se vaan menee.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Itselläni on nokia 6822.
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
#61 kirjoitti:
Sehän on yllättävän hyvä vaihtotarjous, koska yleensä puhelimen vaihtoarvo putoaa jo noin puolella, kun kannat sen liikkeestä ulos. On kyllä vähän ihme homma, mutta niin se vaan menee.
Totta kyllä.. Se arvon tiputus tuntuu vaan niin pahalta tollases kalliimmas luurissa.. Ja se mua tossa vaihto jutussa vähän nauratti kun he siellä liikkessä vaativat kaikki paketitkin mukaan että sain edes noin paljon.. Jotenki vaan tuntu että LG lyötiin takaisin hyllyyn 520€ hintalappu kyljessä..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Puhelin paskana ja uutta ei tule ennen kuin Nokia saa tehtyä sellaisen puhelimen, joka ei mene rikki aina kun se tippuu. Viimeisin halusi hypätä rekasta asfaltille. Johan se kestikin kaksi kuukautta.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Nokia 5140. Ei haittaa vaikka tipahteleekin lattialle tuon tuostakin...
 

AaaPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK
Nokia 6170.. Paras elimeni tähän mennessä! Vaihdoin noin vuosi sitten takaisin Siemensistä Nokiaan ja en voi olla kuin tyytyväinen.
Siemens on niin syvältä että... ja liian kauan niistä kärsinkin.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Samppa on oma luurini, joku olympiamalli tms (läppä). Ei suurta valittamisen aihetta entisenä Nokia-käyttäjänä. Ei kuumene käytössä (puhuessa), akkukesto hyvä, kaksi akkua tuli paketin mukana, samoin nappikuuloke. Eipä tarvinnut ostaa mitään varusteita. Toistaiseksi ei ole koskaan vielä sammuillut tms, toisin kuin aiemmat Nokialaiset, jotka piti joskus "buutata".

Miinukset:
- ei tunnista käyntikorttiviestejä
- Bluetooth uupuu
- Tekstinsyöttöä ei saa mieliasetukselleen vakiona ilmestyväksi, pari napinpainallusta vaatii
- muutama poiminta- ja muokkaustoiminto on vähän epälooginen
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ohjesäännönmukainen vaihtoehto

Niin, itse olen sitä mieltä, että kaikki muut, paitsi se muuan suomalaismerkki, ovat karkeaa pilaa ja epäisänmaallisten sivarihiippareiden hämärätuotteita.

Näiden ko. ynnämuu-sarjan puhelinten fundamentalistikäyttäjät pitäisi jättää kadulle kahleisiin kulkukoirien kusitolpaksi.

Täältä tähän
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Tällä hetkellä on Nokia 6100, on ollut heinäkuusta asti ja pelaa kuin unelma. Harmittaa vähän, että aikanaan vaihdoin 6610:n Motorolaan, se nimittäin oli (on) paras puhelin mitä mulla on ikinä ollut. Tällä mennään varmaan ainakin vielä vuoden päivät, mahdollisesti pidempäänkin nimittäin minkäänlaista valituksen sanaa ei ole sanottavana tästä. Monenlaisia luureja on ollut, mutta aina sitä palaa Nokiaan. Joko ne on parhaita tai sitten niiden logiikka vaan sopii parhaiten meikäläisen yksinkertaiseen luontoon.
 

Lätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tällä hetkellä käytössä Sony-Ericsson K750, josta löytyy kaikki tarvittava järkevään hintaan ja joka on selkeästi aliarvostettu luuri. Akun kesto ainakin Samsungeihin ja Nokioihin verrattuna omaa luokkaansa, ja käyttö on ihan yhtä helppoa. Ainoana ongelmana on ollut sekoilut joidenkin bluetooth hands free -laitteiden kanssa.
 

Lätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
FlaPa kirjoitti:
Itselläni oli n. vuosi sitten silloinen uutuus kuin LG T5100.. Oli kyllä sellainen pommi mitä tulee hinta laatu suhteeseen! Maksoi reilut 520 euroa ja siinä ei käytönnässä ollut mitää muuta hyvää ku kamera.. (klip).... meni hermot ja menin vaihtamaan puhelinta samaan liikkeeseen mistä sen ostin, lupasivat vaihdossa 180 euroa vähemmän mitä mä kuukausi sitten siitä maksoin! Silloin taisi muutama R-pää tulla suusta ulos!

Tuo vaihtotarjous itseasiassa oli aika hyvä. Liike kun joutuu lätkäisemään siihen vielä alv:n päälle, että saisivat omansa poissa myydessään puhelimen eteenpäin. Lisäksi noihin kalliisiin käytettyihin sisältyy aina riskinsä. Jos nyt vaikka vähän ajan päästä puhelimessa ilmenee pikkuvikaa ja huollossa todetaan, että luuri on kastunut ja takuulla voi pyyhkiä persettä, niin liike ei tuollaisella puhelimella tee yhtään mitään ja kaupan purkaminenkin on käytännössä (ja todennäköisesti jopa teoriassa) mahdotonta. Nykykatteilla liike saa sitten myydä aika monta puhelinta tuon tappion kattamiseksi. Vähän käytetyt kalliit puhelimet kannattaakin aina myydä itse, jos vain suinkin jaksaa, sillä siinä voittaa helposti 100-200 euroa.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
FlaPa kirjoitti:
Itselläni oli n. vuosi sitten silloinen uutuus kuin LG T5100.. Oli kyllä sellainen pommi mitä tulee hinta laatu suhteeseen! Maksoi reilut 520 euroa ja siinä ei käytönnässä ollut mitää muuta hyvää ku kamera..

Minun LG:ssäni ei ole kameraa, kun en tee sillä kakkaakaan. Aiemmin käyttelin Nokia 3510i:tä, ja nykyisessä LG:ssäni on hyvin samanlaiset onnellisuudet kuin siinä. Kahdeksankymppiä maksoin, mielestäni hinta on hyvin suhteessa simpukkakapulan laatuun. Ainoa huoli on se, kuinka kauan läppä kestää, ainoa pettymys puhelimessani on hieman lyhytkestoinen akku.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tällä hetkellä omistan Samsung:n E710 silver olympic:n ja Nokia 6310i Aiemmin ollut yksi Siemens ja 3 muuta Nuubiaa...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Just kävin ostamassa uuden kännykän. Nokialainen 6170 on siis tällä hetkellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös