Minkä merkkisellä gsm:llä puhelet ?

  • 8 224
  • 128

Minkä merkkinen on kännykkäsi ?

  • Nokia

    Ääniä: 342 79,9%
  • Philips

    Ääniä: 1 0,2%
  • Motorola

    Ääniä: 4 0,9%
  • Siemens

    Ääniä: 37 8,6%
  • Panasonic

    Ääniä: 5 1,2%
  • Ericsson

    Ääniä: 4 0,9%
  • Sony Ericsson

    Ääniä: 10 2,3%
  • Samsung

    Ääniä: 6 1,4%
  • Benefon

    Ääniä: 4 0,9%
  • Joku muu, mikä ?

    Ääniä: 0 0,0%
  • Mitä se teille kuuluu !

    Ääniä: 11 2,6%
  • Olen köyhä, eikä minulla ole GSM-puhelinta !

    Ääniä: 4 0,9%

  • Äänestäjiä
    428

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Re: Oho!

Viestin lähetti finnishninja
Saksalaisilla ystävilläni on paljon Siemensin kännyköitä. Minusta tosi hämärän tuntuisia vempeleitä. Saakohan niillä edes maalipurkin kantta auki?

Heh. Ainakin itselläni Siemens futaa hienosti. Aikoinaan 2110 Nokian jälkeen hankkimani Simo on kestänyt jo ainakin pari vuotta moitteetta.
Otin hiljattain koekäyttöön Nokialaisen, mutta käyttislogiikka tuntui kovin vieraalta Simppaan verrattuna joten hylkäsin vaihtoajatukset oitis. Näin on käynyt - jämähtäminen vieraan vallan tuotteiin...

Maalipurkkia en ole puhelimellani avannut. Kaljapullon kylläkin.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Oho!

Viestin lähetti Flegu


Ei saa maalipurkin kantta auki mutta hyvä puhelin ainakin tuo oma Siemensini on. Nokiasta oli niin paljon huonoja kokemuksia sekä itselläni että lähipiirilläni että pysyttelen toistaiseksi muissa merkeissä.

Eli vuoroin vieraissa, vuoroin...


Kokemus pohjaanhan meidän tiedot perustuvat, monella vain suurin osa puhelimista ovat olleet Nokian kännköitä. Sillloin on vaikea löytää vikaa mudein kännyköistä. Minun ja kaveripiirini(läheisen) kokemukset todistavat, että jokaisessa merkillä on vikansa, kuten minun kahdella Siemensillä). Nokia logiikka sen sijaan ohittaaa helposti Siemensin vastaavan, joten puhdelinta ei ole vaikea valita ;)
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Itselläni on......

Uunituore Ericssonin R 600 ja kun sen sain, oli se kuin paluu kotiin, niin helppokäyttöinen puhelin R600 on.

Mulla on ollut aikaisemmin mm. 8 erilaista Ericssonia ja näistä yhtäkään en ole joutunut huollossa käyttämään. Tässä välissä mulla oli työpuhelimina Nokian 2110 (2 kpl), 5110 (2 kpl) sekä 6150. Näistä kaikkia muita jouduttiin huoltamaan, paitsi jälkimmäistä 2110:aa ja sekä viimeiseksi käytössäni ollutta 6150:aa.

Kun jouduin onnettomuuteen ja jäin sairikselle hommasin itselleni Siemens M35i kapulan, joka on toiminut täysin moitteettomasti ja se on nyt vaimoni käytössä. Ainoa ongelma Siemensissä oli sen käyttäjässä eli musta se oli vaikeatoimintoinen, kun olin tottunut Erkkien kanssa pelaamaan. Samalta nuo Nokiat on tuntuneet, itseasiassa olihan mulla hetken aikaa Nokian 3330, mutta koska siinä oli niin onnettomat kalenteritoiminnot (joita tarvitsen paljon) siirsin sen tyttärelleni.

Molemmilla tyttärilläni on Nokian 3330 puhelimet ja ne on toimineet moitteettomasti. Joten en käy Nokiaa moittimaan, mutta kieltämättä meillä töissä oli Nokian puhelimien kanssa kovasti ongelmia. Tosin käyttökin oli aika kovaa, eikä vastaavalla tavalla päässyt muita merkkejä kokeilemaan.

Mitä tulee tohon helppokäyttöisyyteen, niin se on ennen kaikkea tottumiskysymys. Varmasti Nokiaa pitkään käyttäneet pitävät Ericssonia tai Siemensia vaikeakäyttöisenä ja päinvastoin.

Itse tarvitsen puhelinta, joka on pienikokoinen, jolla voi soittaa, johon voi vastata ja jossa on riittävät kaleritoiminnot hälytyksineen.
En tarvitse soittoääniä, logoja saati matopelejä ja näin ollen näyttää tämä SonyEricsson R600 sopivan minulle vallan mainiosti. Aika näyttää miten se kestää.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti mauri
Nokialla lähetän tekstiviestini, ja joskus jopa puhun. Vaikka joidenkin puhelimien kanssa on ollut laatuongelmia...
Tahtoisin tiedustella, millainen tarkalleen ottaen on laatuongelma. Erittäin hyvälaatuinen ongelma? Ongelma, joka vastaa käyttäjien tarpeita? Itselläni on ollut ongelmia lähinnä laaduttomuudesta johtuen... ;)
 

ahk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensimmäinen nmt-puhelimeni oli Motorolan Personal Phone, sitten vaihdoin Microtac-II kapulaan. Sen jälkeen mulla onkin ollut 7 eri Nokia mallia ja mikä tärkeintä, viallista ei ole vielä sattunut kohdalle. Nyt käyttelen 8310 luuria.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Nokia 3510

Tollasella luurilla puhellaan.

Sattuisko joku muuten tietämään missä vika, kun kaksi kertaa käynyt näin, että:
Joku soittaa ja vastaan normaalisti, mutta mitään ei kuulu toisesta päästä. Tämän jälkeen suljen puhelun normaalisti niin alkaa värinä värisemään itsekseen :confused:
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Nokia 3510

Viestin lähetti ozo
Nokia... tää aika uusi malli.. Onko täällä muita, joilla ois tää? Mitä mieltä? Musta se on aika pettymys, onko kukaan onnistunut lataamaan näitä uusia MIDI-ääniä wapin kautta (Club Nokia) puhelimeen? Mä en millään onnistu, ja mul on Sonera.. Tavalliset tilatut soittoäänet kuuluu tosi huonosti ja muutenkin soittoäänet tässä puhelimessa kuuluu huonosti!

Saamani tietojen mukaan softapäivityksellä myös tavalliset sms-välitteiset soittoäänet soivat normaalilla äänenvoimakkuudella. Eihän ne tietenkään ole polyfonisten midien tasoisia soittoääninä, mutta kuitenkin. Ihan takuuseen tiedosta en mene, kun en ole vielä omin korvin kuullut...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Asioista perillä olevilta tahoilta haluaisin kuulla vertailua Nokian 6510:n ja 8310:n välillä. Niissä ei kai paljon eroja ole, 6510:ssahan on tämä "lompakko"-toiminto, jolla minä en ainakaan tee yhtään mitään.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Nokian puhelinta on tullut käytetyksi viimeiset viisi vuotta. Sitä ennen käytössä oli Philipsin romuja, joita itsekin myimme kaiken muun roinan lisäksi, se kun tuki sopivasti muuta kauppantekoa.

Kyllä on valtava hyppäys parinkymmenen vuoden takaisiin autopuhelimiin. Vehkeet maksoivat maltaita nykyisiin kännyköihin verrattuna ja koko sekä käyttömukavuus ovat ihan toista luokkaa. Karmeata oli kanniskella kesäisin veneeseen lähes sixpacin kokoista matolaatikkoa, jonka kuuluvuus oli mitä oli.
 

bull

Jäsen
Nokialainenhan täälläkin! 7650 ollut taskussa pari kuukautta ja kaikin puolin tyytyväinen, on LOISTAVA puhelin!

Ennen ollut T68, N9210, N5110. Mut tää nykyinen on paras! :D
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nokialaisia on yllättäen käytetty jo vuosia... Kaikkiin olen ollut tyytyväinen. Tällä hetkellä käytössä on... ööh... kai se 8610 tulee olemaan tai jotain sinne päin. Joka tapauksessa kaunein puhelin päällä maan, ja ihan toimiva. On värinäyttöä, polyfoniset äänet, gprs, wap, kalenteri, kaiutinradio... Kamera puuttuu, mutta ehkä sitten seuraavassa on sekin. Mikä tärkeintä, yhdestäkään en ole maksanut mitään.
 

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ensin 3210, sitten Siemens C45 ja nyt muutaman viikon vanha 6510.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Uutta kännyä tekisi mieli. Olisiko kenelläkään hyvää vinkkiä?
Hinnan tulisi olla luokkaa 150-200 max.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Mullon...

... 9210. Riippuvuutta aiheuttava puhelin. Nimittäin viikon käytön jälkeen olet syöttänyt "koko elämäsi" siihen: kalenteritiedot, kuvat yms. tärkeitä tietoja.
 

Miguel

Jäsen
Nokia 6210 on ollut puolisentoista vuotta. Siihen nähden, että on pudonnut jokusen kerran, toimii hyvin. Samaa ei voi sanoa aiemmista Nokioistani. Varsinkin 7110 oli aikamoinen susi.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Pari ensimmäistä oli Siemensejä mutta nyt on menossa Nokian 5210. Ei haittaa vaikka tipahteleekin jatkuvasti lattialle.
Siemensillä on kyllä parempi äänenlaatu kuin Nokialla.
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nokiaa on tullut käytettyä aina.Eikä valittamista ole ollut.
Nyt olisi kuitenki vaihto edessä uudempaan.
Olen ajatellut tuota 6510 mutta kun ei näytä enää mistää liikkeestä löytyvän.
Tuossa edelle oli joku kyseisen kapulan hommannut tässä kuussa ni kysyisinkin että mistä onnistuit tuon hankkimaan ja mihin hintaan?Muutki asiasta tietävät voivat vastata
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nokia 6510 on tällä hetkellä käytössä. Tähän puhelimeen oon ollut erittäin tyytyväinen niin käytettävyyden kuin pienen koon osalta.

Kakkospuhelimena on 3330, jota tulee lähinnä käytettyä festaripuhelimena tai vastaavissa vähän "hämärissä" oloissa. Ei niin harmita, vaikka sattuisi jotain käymään.

Kaikki tähänastiset kännykkäni on olleet Nokian puhelimia. Enkä näe mitään syytä vaihtaa toiseen merkkiin. Olen ollut erittäin tyytyväinen näihin jokaiseen ajallaan.
 
Matkapuhelimet ovat elämänalue, joka ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Nokian halvin mahdollinen 3??? käytössä kunnes menee rikki. Sitten taas uusi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nykyisin on Nokia 5210. Ihan hyvin tuo on pelannut, ei siinä mitään. Kestää kolhujakin, olen huomannut.

Minulla on ollut eri Nokian mallien lisäksi yksi Motorola ja yksi Ericsson, ja se täytyy sanoa että Ericssonissa on paras kuuluvuus.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Nokia 3310 viime marraskuusta lähtien. Sitä ennen minulla oli reilun vuoden verran saman valmistajan 3210 (ensimmäinen luurini). Ihan ongelmitta on toiminut tuo nykyinen kapula.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
No 3210 meillä on. Ei valittamista tästä mallista.

Emmekä varmasti vaihda uuteen, ennenkuin menee niin rikki, ettei sillä enää voi puhua.

Rahanhukkaa olisi se.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nokialaisella selittelen asiani ja olen aina selitellytkin. Nykyinen 3310 on tosin ollut erittäin raivostuttava ja rasittava kapistus, ja harkitsenkin vakavissani eron ottamista (tai vähintään uuden akun ostamista). Jos jollakin on oikein positiivisia kokemuksia jostakin nokialaisesta, niin otan mielelläni tietoja vastaan. Mitään suuria hienouksia en puhelimeeni tarvitse, perustoiminnot riittävät.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös