Minkä merkkisellä gsm:llä puhelet ?

  • 8 224
  • 128

Minkä merkkinen on kännykkäsi ?

  • Nokia

    Ääniä: 342 79,9%
  • Philips

    Ääniä: 1 0,2%
  • Motorola

    Ääniä: 4 0,9%
  • Siemens

    Ääniä: 37 8,6%
  • Panasonic

    Ääniä: 5 1,2%
  • Ericsson

    Ääniä: 4 0,9%
  • Sony Ericsson

    Ääniä: 10 2,3%
  • Samsung

    Ääniä: 6 1,4%
  • Benefon

    Ääniä: 4 0,9%
  • Joku muu, mikä ?

    Ääniä: 0 0,0%
  • Mitä se teille kuuluu !

    Ääniä: 11 2,6%
  • Olen köyhä, eikä minulla ole GSM-puhelinta !

    Ääniä: 4 0,9%

  • Äänestäjiä
    428

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Nokia 3510

Nokia... tää aika uusi malli.. Onko täällä muita, joilla ois tää? Mitä mieltä? Musta se on aika pettymys, onko kukaan onnistunut lataamaan näitä uusia MIDI-ääniä wapin kautta (Club Nokia) puhelimeen? Mä en millään onnistu, ja mul on Sonera.. Tavalliset tilatut soittoäänet kuuluu tosi huonosti ja muutenkin soittoäänet tässä puhelimessa kuuluu huonosti! Sukka..

Suosittelen kaikille uudet Siemens'it ja niissä on 2 vuoden takuu..
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
mitä köyhyyttä siinä on ettei ole kännykkää?
Itse hankin kännykän maaliskuussa(8210) mutta rahasta se ei ole ollut koskaan kiinni.

Nytkin vielä harmittaa tuokin vekotin, pärjäisi aivan hyvin ilmankin mutta kun kaikki kaverit ovat jo asennoituneet siihen että minulla on kännykkä niin luopuminen on hankalaa.
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Nokia 3310 kovasti tuntuu olevan. Tekniikkaongelmat olen suhteellisen hyvin onnistunut tähän asti välttämään kahden Nokian ja reilun kolmen viime vuoden ajan, mutta nyt taitaa tulla putkeen loppu...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti varjo
mitä köyhyyttä siinä on ettei ole kännykkää?

No ei kyllä mitään... Voihan sitä elää vaikka ilman sähköä ja juoksevaa vettäkin. Sehän on täysin oma valinta.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Nokia täälläkin,vanha mutta luotettava.
Voi soittaa tai tekstailla,se riittää.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
pernaveikko: Niinhän sitä voi mutta ei silti tarvitse köyhäksi leimata.

Jos Bill Gates muuttaisi erämaahan asumaan niin kuinka moni kutsuisi häntä köyhäksi?
 

Jindebyne

Jäsen
Siemens C45 on käytössä. Nokiaa ja Ericssonia on kokeiltu, mutta ihan liikaa ne menee rikki! Tämän siemenssin kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Hyvä puhelin ja opin täydellisesti käyttämään kahdessa tunnissa. Siemenssiä en tule vaihtamaan niin kauan kun lafka luureja tekee.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Nokialla minäkin soitan. En ole koskaan muun valmistajan puhelimia kokeillut. Ehkä olisi syytä, niin paljon tuossa 3330 sani on ollut vikoja!

Tehkää joku äänestys siitä, mitä operaattoria porukka käyttää. Itse en osaa: Sonera, Radiolinja, DNA, Telia... onko muita?
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nokia 7650 kulkenut mukana nyt reilun viikon. Aika käsittämättömästi on Nokia onnistunut tuomaan markkinoille alusta alkaen lähes täysin bugittoman puhelimen. Todella tyytyväinen olen luuriin. Kuvia napsittu urakalla, vaikka laatu ei ehkä paras mahdollinen olekaan. Käyttötarkoitukseensa kuitenkin aivan riittävä.
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Nokia 3310 on ollut reilut puolitoista vuotta, eikä ongelmia ole ollut. Hyvä ja halpa puhelin.

Ericsson (618 tai vastaava) oli joskus 5 vuotta sitten reilun vuoden käytössä ja ei enää sen jälkeen tule (ongelmia riitti)...
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tässähän tämä valikoima tähän mennessä :

Bosch Carphone CS1.0 ( Motorola -klooni )
Ascom Affinity ( Ihan Ascomin oma malli, eikä Ericson kopio )
Nokia 1611
Nokia 2110
Nokia 2110i
Nokia 5110
Nokia 6110
Nokia 6150
Nokia 6310i

Pistin piruuttani viime viikolla tuon Boschin akun lataukseen ja Simmikortin sisälle ja se halvatun tiiliskivi heräsi ihme kyllä henkiin. Meinasi vain Nokialaisten jälkeen olla vaikea löytää vanhuksen valikoista yhtään mitään.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nokia 8850 on puhelimeni talla hetkella. Seuraavaksi aion hankkia herkulliselta vakuttavan Nokia 7210:n (kolmas vuosineljannes)

Toistaiseksi Nokian puhelimet ovat tyydyttaneet puhumistarpeeni hyvin. En ole kayttanyt muita merkkeja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tällä hetkellä käytössä on Siemens'in ME45. Suhtauduin tietyllä varauksella siihen saadessani sen mutta sepä on onnistunut yllättämään minut suorastaan positiivisesti. Ja mikä parasta, se ei pienimmistä kolhuista hajoa. Varapuhelimena pidän Nokia 3210, toimii yhä luotettavasti vaikka ikää sillä on jo melkoisesti näin kännykän "iäksi" suhteutettuna - siitä en luovu ennen kuin se sanoo lopullisesti työsopimuksensa irti.

Onhan toi kännykkä kätevä laite mutta parasta siinä on se, että sen voi niin halutessaan sulkea!

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä luotan Nokialaiseen yhä vaan. Siis vuodesta 1988 on autossa soinut Nikian puhelimet.
Nykyinen on pari vuotta käytössä ollut 6210. Syynä siihen oli nopeampi data ja sisäinen modeemi. Kun joudun välillä mitä oudommissa paikoissa lähettään / vatsaanottaan Notesillan i sähvöposteja.

Kaikki on toiminut hyvin vaikka uinut kerran ja kastunut kerran. Lisäksi selvisi hengissä eräällä asennustyömaalla 4 metrin pudotuksesta romujen päälle. Liekö puhelimella 9 henkeä?

Perheessä varakoneet mukaanlukien yhteensä kuusi muuta Nokialaista. Pojalla ( 12 vee) on kovassa käytössä kaksi Nokialaista. Toista aina puhdistelen ja kuivattelen, still going strong.

Erkistä ja Germaanista niin surkeita kokemuksia eri työkavereilla, etten hanki ikinä ellei joku aseella pakota.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Aika ihmeellistä, kun jengi aina valittaa, että Nokian kännyköissä on niin paljon vikoja, kun meikäläisellä on niitä Nokian malleja kuitenkin jokunen ollut, eikä yhdessäkään ole ollut vielä vikoja. *koputtaa puuta*. Sukulaisten ja ystävien känsissä tosin on ollut, mutta osa niistäkin on varmasti ollut jollain lailla itse aiheutettuja.
 

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
7110 on ykköspuhelimena ja 6110 kakkosena. Ei vaan tuo 7110 kestä vauhdissa mukana, on kertana muutamana ottanut hieman iskua ja nyt ei fläppi aukea napista, mutta mitäpä tuosta. Käyttöjärjestelmä tuntuu silloin tällöin myös takkuavan, varsinkin kun selailee nimiluetteloa, niin kapula sanoo monesti työsopimuksensa irti. 6110 toimii, vaikka aika vanha puhelin onkin, niin kestää menoakin huomattavasti paremmin.

Seuraavan kun hankkii, niin pitää ostaa joko ydinsodan kestävää mallistoa, tahi pitää malttaa aina ottaa rymyreissuille se huokeampi malli mukaan.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nokia 8310. Vähän on rakenteeltaan heppoisen oloinen. Nakkisormiin liiankin pieni. Ominaisuuksiakin lienee vaikka mitä, joita ei osaa edes käyttää, mutta aina pitää olla 'kukkulankuningas' -malli, tietty.

Aikanaan mulla oli sellainen Nokia-Mobiran matkalaukun kokoinen 'matkapuhelin'. Pitihän sekin elviksenä tunkea takataskuun. Kävely vaan näytti aika lonkkavikaiselta.:D
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Turhaan myös valitetaan sitä, että jos jollain työkaverilla on ollut joskus 5 vuotta sitten Ericsson ja se on ollut p*ska, niin eihän se sitä tarkoita, että nykypäivänä näin olisi. Se on turhaa ennakkoluuloa. Mulla oli kanssa sellanen ajatus joskus pari vuotta sitten, että ei ikinä Ericssonia ja niin vain kokeilin ja ostin A2628-puhelimen ja olin erittäin tyytyväinen, sitten ostin T10:n, T28:n, T29:n ja nyt tämän T68i:n ja yksikään ei ole käynyt huollossa ja jokaista olen pitänyt vähintään puoli vuotta.
Turhaa ennakkoluuloa ja valittamista.
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Kyllä Nokia on se ainoa oikea,omistan nyt 3330,olisi tarkoitus hankkia se uusi valokuva kännykkä jossai vaiheessa.Täytyy kyllä odottaa että sen hinta vähän laskee..
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nokia 6150. Ehdottomasti nokian paras puhelin. Löytyy kaikki mitä tavallinen kaduntallaaja tarvitsee. On kalenterit, laskimet ja saahan tähän jopa oman soittoäänen.

Kertokaapas joku minulle, että mitä ihmettä niillä logoilla tekee? Ainakaan minä en jaksa tuijottaa puhelimessani olevaa logoa ja ihastella sitä. Eihän sitä muut edes näe, joten miten se voi tehdä puhelimesta persoonallisen? Paitsi jos sitä pitäisi näytellä kaikille kavereille. Ei minua ainakaan kiinnosta mikä logo jollakin on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös