Minkä merkkisellä gsm:llä puhelet ?

  • 8 224
  • 128

Minkä merkkinen on kännykkäsi ?

  • Nokia

    Ääniä: 342 79,9%
  • Philips

    Ääniä: 1 0,2%
  • Motorola

    Ääniä: 4 0,9%
  • Siemens

    Ääniä: 37 8,6%
  • Panasonic

    Ääniä: 5 1,2%
  • Ericsson

    Ääniä: 4 0,9%
  • Sony Ericsson

    Ääniä: 10 2,3%
  • Samsung

    Ääniä: 6 1,4%
  • Benefon

    Ääniä: 4 0,9%
  • Joku muu, mikä ?

    Ääniä: 0 0,0%
  • Mitä se teille kuuluu !

    Ääniä: 11 2,6%
  • Olen köyhä, eikä minulla ole GSM-puhelinta !

    Ääniä: 4 0,9%

  • Äänestäjiä
    428

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Aiheesta on äänestetty aikaisemminkin, mutta nyt on miltei kaikilta valmistajilta tullut markkinoille uudet mallit eli oletko pysynyt merkillesi uskollisena vai vaihtanut sitä ?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nokialla lähetän tekstiviestini, ja joskus jopa puhun. Vaikka joidenkin puhelimien kanssa on ollut laatuongelmia, olen pysynyt Nokiassa, sillä sen logiikka sopii meikäpojan aivoille.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Nokialla ainakin vielä toistaseksi, saa nähdä jos investoisi SonyEricssonin T68i:in, vaikuttaa hyvältä luurilta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ensimmäinen GSM:ni oli Motorola, mutta sen jälkeen olen pysytellyt Nokian malleissa.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Löytyy Nokiaa, Motorolaa ja Samsung. Testannut olen myös Ericssoneja, ja tuo Sony/Ericsson T68i vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta.

op777
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti mauri
Nokialla lähetän tekstiviestini, ja joskus jopa puhun. Vaikka joidenkin puhelimien kanssa on ollut laatuongelmia, olen pysynyt Nokiassa, sillä sen logiikka sopii meikäpojan aivoille.

Tämän voisin allekirjoittaa täysin. Minulla ja usealla ystävälläni on ollut ongelmia Nokian puhelimien kanssa ja olen monesti sanonut, että seuraava puhelin on sitten mikä tahansa muu, mutta ei missään tapauksessa Nokia. Sitten kun sitä mallia on valitsemassa niin huomaa, että kyllä se on kuitenkin se kaikkein tutuin malli ja niiden muiden käyttöä joutuisi "opiskelemaan", joten Nokia on kuitenkin kaikkein helpoin vaihtoehto.
 

axe

Jäsen
Mulla oli aiemmin nokialainen, joka toimi kaikin puolin moitteettomasti eikä ollut valittamista, mutta sitten vaan tavallaan kyllästyi kun kaikilla oli samanlaiset toosat. Tässä kuukausi sitten ostin Siemensin C45:n, kun halavalla sai. Ihan kiva käteen ja silleen ja kuuluvuus sun muut kunnossa. Onhan siinä kuitenkin opettelemista kun peukalot hakee aina vanhan muistimotoriikan mukaan Nokian kytkimille.
 

Aksu

Jäsen
Nokia nokia. On aina ollut ja tulee näillä näkymin ainakin jonkun aikaa olemaan. Perusteina lähinnä käytön helppous (koska on vuosien varrella oppinut) sekä suomalaisuus. Tosin tuosta jälkimmäisestä ei varmaan lähitulevaisuudessa ole enää tietoakaan, mutta onhan kotipaikka vielä täällä ja paljolti tuotekehittelyä.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kyllä se Nokia on mulle jämähtäny. Ihan pääasiassa käyttöliittymän takia, vaikka kyllä pystyisin vaikeampaa käyttämäänkin...
 

Flazor

Jäsen
Nokia kuusyksyksnolla. Hyvinhän tuo vehje on jo runsaat neljä vuotta toiminut, mitä nyt akun olen kahdesti vaihtanut. En ole nähnyt tarvetta hankkia jotain kerpeleen kuusysikuuysinollaa jonkun kuppasen Snake IV:n vuoksi. Mulle riittää kun sillä vempeleellä pystyy puhumaan ja vastaanottamaan naikkosten viestejä.
 

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nokian teiniluuri 3110 löytyy tällä hetkellä, mutta jos tässä joskus saisi rahat kasaan, niin jonkun hieman arvokkaampaa puhelimeen vaihtaisin. Sellaiseen joka ei ole ihan kaikinkaikilla kuten 3110 ;)
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Tällä hetkellä omistan Sony Ericsson T68i-puhelimen, mutta aikomuksena on hankkia Nokian "lelumalli" eli 7110 ja käyttötarkoituksen ymmärtää jokainen, joka harrastaa kaikenlaista "örveltämistä"... esim. moni puhelimeni on joutunut käymään uintireissulla, jolloin kyllä harmittaisi, jos uusi hieno SE:ni menisi sen takia p*skaksi...:D
Unohtui jo tuo legendaarinen juttu:
"Ei enää mokia, just say no for Nokia" :p
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nokia 8210.

Niin ja aina ollut Nokia ja tulee myös olemaankin.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tällä hetkellä käytössä Siemens m35i ja Ericsson R310s. Hyviä puhelimia molemmat.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Oho!

Ovatpa kumisaapastehtaan tuotteet kovassa huudossa sarvikuonojen maassa:D En olisi uskonut että Nokia jyllää näin kovalla voimalla, vaikka ei siinä mitään, hyvä kenkäpuhelinhan se on. Itselläni on vielä lähes pakasta vedetty 5210 ja olen todella tyytyväinen. Ainoa miinus on hieman kimeä ääni verrattuna 3210:n, joka minulla ennen pullotti taskussa.

Saksalaisilla ystävilläni on paljon Siemensin kännyköitä. Minusta tosi hämärän tuntuisia vempeleitä. Saakohan niillä edes maalipurkin kantta auki?
 

ace

Jäsen
Ensimmäinen kannettavani oli tiiliskivi missä luki Sony kyljessä. Se jälkeen olen omistanut kolme erilaista nokialaista, enkä todennäköisesti tule merkistä ihan helpolla luopumaan.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Kaikki kolme puhelinta mitä minulla on ollut, ovat olleet Nokian tekemiä. Nyt odotan vesikielellä tätä Nokian 6610, missä on värinäyttö. Pitäisi tulla syksyllä kauppoihin.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Viestin lähetti BigRedBob
Ensimmäinen GSM:ni oli Motorola, mutta sen jälkeen olen pysytellyt Nokian malleissa.

Samoilla linjoilla ollaan, ensin oli Motorola Flare, Nokia 5110, 6150, 6120 sekä tällä hetkellä käytössä 6310, tai no käytössä ja käytössä ko on korjaamolla, kävi näet uimassa eikä oikein tykänny siitä hommasta.
 

Voittaja

Jäsen
Tällä hetkellä minulla on käytössä Ericsson T65, Ericsson T68 ja Nokia 9210. Tosin tuo Nokkeli pysyttelee pääasiassa kämpillä. Jos uuden laittaisin, niin minkä muun tahansa kuin Nokian voisin laittaa.
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Oho!

Viestin lähetti finnishninja

Saksalaisilla ystävilläni on paljon Siemensin kännyköitä. Minusta tosi hämärän tuntuisia vempeleitä. Saakohan niillä edes maalipurkin kantta auki?

Ei saa maalipurkin kantta auki mutta hyvä puhelin ainakin tuo oma Siemensini on. Nokiasta oli niin paljon huonoja kokemuksia sekä itselläni että lähipiirilläni että pysyttelen toistaiseksi muissa merkeissä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Nokia 1610. Kehittyneempää kännyä mulle ei ole luvassa, koska uutta en hanki ennenkuin tuo särkyy. Taitaa tosin olla niin, että nykytekniikka vanhenee ennen sitä...
 

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti TM
Tällä hetkellä käytössä Siemens m35i ja Ericsson R310s. Hyviä puhelimia molemmat.

Mulla on ollut/on käytössä nuo molemmat, ei ne nyt niin hyvää kuvaa itsestään ole antaneet. Kuitenkin Nokiaa paremman.

Viime vuonna neljän tuhoutunen nokian jälkeen vaihdoin ericssonin iskunkestävään malliin. Se ei ehtinyt olla käytössä kuukautta pitempään, koska päivämäärä ei pysynyt kohdillaan, vaan puhelin veti aivan omasta hatusta päiväyksensä. Eihän sellasta per*eleen pelleilyä kukaan kestä eikä siinä sitten jaksanut päivytystäkään hommata --> vaihtoon vaan:cool: !

Seuraavana tuli sitten vuoroon Siimenssin m35i joka kohta viettää jo yksivuotispäiviään hallussani:eek: .
Hilkulla on ollut senkin vaihtoon vieminen, koska ohjelmisto vetää välillä ittensä täystilttiin ja ala siinä sitten taas repimään akkua irti..:mad:
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulla on ontuva Ericsson.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös