Minkä CD:n ostit viimeksi?

  • 197 635
  • 2 165

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tuli taas hankittua muutama lätty..

HIMANES: MYKKÄKOULUN PÄÄTTÄJÄISET

-"Haukivuoren Ramones" tekee paluun lähes 10 vuoden tauon jälkeen. Taattua ramopoppia kaikille Ramopunkin ystäville....

RAMONES: ANTHOLOGY

-Jostain syystä tämä tämä on jäänyt ostamatta aikaisemmin, perkele täyttä tavaraa 58 kappaletta Ramoralleja alkaen Blitzkrieg popista ja päättyen R.A.M.O.N.E.S. biisiin. Lähes täydellinen kokoelma!!

W.A.S.P.: CRIMSON IDOL

- Tämäkin on vaan jäänyt jostain syystä hankkimatta, turhan aliarvostettu W.A.S.P. lätty..

KAUKO RÖYHKÄ: ROCK'N ROLL KLISE

- Yksi parhaista Kaken levyistä, ellei jopa paras. Hammerfest on klassikko ja eipä huonoa biisiä ole mukaan eksynyt..

SHITTER LIMITED: NO MORE LIES

- 90-luvun alun kohubändin kokoelma. Mukana ovat ne kauniit ja herkät Veriset kersat, Kemiran johtaja pitäis tappaa, Tappakaa Pekka Siitoin, Anna pillua Helena Pesola, Veristä mössöä. Mutta missä on Elukat nussii?? Myös kansitaide oli aikanaan "suht" rajua..En todellakaan ihmettele että tietyt tahot vetivät herneet nenään aikoinaan..

Ps. Ja perskules myös Kuoleman korahduksia ralli puuttuu myös..

TEINI-IKÄÄN EHTINEET POLITIKON TYTTÄRET
SAAVAT KYRPÄÄ PERSEESEEN JA RUUMIIT HEITETÄÄN JÄRVEEN

( Veriset kersat)

Tuo Veriset kersat biisi päätyi aikoinaan lööppeihin otsikolla

PUNK-LEVY JÄRKYTTI MINISTERIÖN:
MINISTERIN LAPSET UHATTIIN TAPPAA!!
 

Daniela

Jäsen
Tunnelin TopTenistä tarttui tänään mukaan Bad Religionin All Ages. Nasta kokoelma, jolta löytyy pari liverämpytystäkin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Daniela
Tunnelin TopTenistä tarttui tänään mukaan Bad Religionin All Ages. Nasta kokoelma, jolta löytyy pari liverämpytystäkin.

Ai että mä tykkään susta :D

Ei ollenkaan huono valinta. Jos joku muukin miettii BR-kokoelman hankkimista, niin rahat kannattaa ehdottomasti sijoittaa Epitaph-ajan niputtavaan All Agesiin, eikä todellakaan saksalaisten kannesta alkaen pilaamaan Punk Rock Songsiin (vaikka sitä saikin Anttilasta vähän aikaa sitten kolmella eurolla...).

Itse taidan kohta mennä ostamaan The Clashin London Calling -spesiaalin. Justiinsa katsoin bändin Rude Boy -DVD:n (joka oli todella surkea), mutta sai sentään muistamaan musiikin hienouden.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti BigRedBob
Heitän oman näkemykseni Stam1nan musiikkityylistä, eli aika kipakkaa mättöä, jonka lähin vertailukohta olisi ehkä joku System Of A Down, tosin Stam1na on mielestäni raskaampi, metallisempi ja agressiivisempi bändi. Kitaroinnista tulee paikoin mieleen Mokoman thrash-sahaukset, huutolaulusta aika ajoin hieman KT:n Hynynen ja joistain kohdista haiskahtaa mielestäni ihan vanha kunnon Stone. Tässä yksi näkemys Stam1nan levystä, moni on varmasti eri mieltä.

Laulajan äänestä minulle tuli välillä mieleen Maj Karman Ylppö ja välillä Mokoma (huuto kohdissa). Musiikki oli mielestäni aikalailla Mokoman ja SOAD:n sekoitusta. Hyvältä kuullosti joka tapauksessa. Kaksi biisiä olen vasta kuullut ja odotan innolla että saan koko levyn käsiini. Kesällä pitää mennä Qstockiin tsekkaamaan Stam1na, Mokoma, CMX, YUP, Kotiteollisuus ja moni muu. On siellä TikTak:kin :)
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Deep Purplen Burn, Whitesnaken Ready An`Willing sekä Jethro Tullin Ministrel in the Gallery saapui postipaketissa.
 

sweeney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Disco Ensemblen loistavan tavastian keikan innoittamana kipittelin levyostoksille ja yhtyeen tuorein tuotos tarttui mukaani. Varsin siedettävän kuuloista musiikkia :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Cloaca Maxima II. Alennuksessa oli Anttilassa. Kyllä se hyvä kokoelma on, kyllä vaan. Ei kylläkään ihan yhtä hyvin koottu minun makuuni mitä ensimmäinen oli.

Tämän hankin kuitenkin lähinnä sen kolmoslevyn takia, jonka kappaleista en ollut kuullut aiemmin kuin muutaman. Sen vuoksi kannattikin, sillä varsin riemukasta matskua löytyy. Ne pari muuta levyä tulivat sitten ikään kuin bonuksina.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti BigRedBob
Heitän oman näkemykseni Stam1nan musiikkityylistä, eli aika kipakkaa mättöä, jonka lähin vertailukohta olisi ehkä joku System Of A Down, tosin Stam1na on mielestäni raskaampi, metallisempi ja agressiivisempi bändi. Kitaroinnista tulee paikoin mieleen Mokoman thrash-sahaukset, huutolaulusta aika ajoin hieman KT:n Hynynen ja joistain kohdista haiskahtaa mielestäni ihan vanha kunnon Stone. Tässä yksi näkemys Stam1nan levystä, moni on varmasti eri mieltä.

Itse olin hiukan pettynyt sen sinkun jälkeen, kun hyrde alkoi kuulostamaan joissakin piiseissä hynyseltä. Hyrdellä kuitenkin on äänessään paljon enemmän kapasiteettia ja monipuolisuutta, joten olisi niistä vokaaliosuuksista voinut saada parempiakin. Kuitenkin kova bändi ja nousi suosikikseni suomeksi laulavista.

Kylmät väreet nousee siitä "likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän......"

Ei sanoista vaan siitä laulutyylistä.
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Kiila

Apulannan uusi, kauan odotettu albumi "KIILA" tuli haettua pois kuleksimasta ja kyllä täytyy sanoa että Toimii! Toni on TAAS kirjoittanut levyllisen loistavia sanoituksia, kiitettävää soitantaa ja erittäin tarttuvia kertsejä. Paras AL-levy sitten Aivan kuin kaikki muutkin-platan. 5 tähteä ja sillain. Suosittelen.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Apocalyptican uusin levy.
 

raipe#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Suomi
Viimeksi tarttui mukaan Insomniumin Since The Day It All Came Sown-levy ja Iron Maidenin klassikko Seventh Son of A Seventh Son (Irtosi 7€:llä!). Molemmat loistolevyjä.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Re: Kiila

Viestin lähetti Kannelmäki Big Reds
Apulannan uusi, kauan odotettu albumi "KIILA" tuli haettua pois kuleksimasta ja kyllä täytyy sanoa että Toimii! Toni on TAAS kirjoittanut levyllisen loistavia sanoituksia, kiitettävää soitantaa ja erittäin tarttuvia kertsejä. Paras AL-levy sitten Aivan kuin kaikki muutkin-platan. 5 tähteä ja sillain. Suosittelen.

Kyllä. Sama levy tarttui meikäläisenkin matkaan.
Vannoutuneena "Apulanta-fanina" ei tarvinnut pettyä tälläkään kertaa.
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Sama. Kiila piti käydä hakemassa ja jumatsuikkeli mikä levy onkin. Ehkä kovinta sitten Plastikin / AKKM:n suomalaisessa musiikissa. Eikä ees ehkä.

Samalla tarttui mukaan myös Järjestyshäiriön albumi. Taattua Järjestyshäiriö-laatua.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Kentin uusin Du och jag döden tuli tänään haettua marketista. Toimii kyllä helvetin hyvin. Loistavia biisejä tulee esiin heti ekalla kuuntelukerralla jo. Lisää hittejä tulee levyltä varmaan esille muutaman kuuntelukerran jälkeen, jos vanhat merkit pitävät paikkaansa. Täytynee varmaan käydä huomenna hakemassa toi Apulannan uusin, kun noin kehuitte. Sinkku tuli jo aiemmin haettua ja toimi todella hyvin. Eiköhän koko levykin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Vanhoja klassikoita Cd:n muotoon.

KREATOR: PLEASURE TO KILL ja EXTREME AGGRESIONS

- Extreme on kaikkien aikojen trashlätty ainankin miulle, aivan tajuton!! Huono ei ole Pleasurekaan ja mukana 3 bonusbiisiä ( flag of hate, take their lives ja awakening of the gods).

HELLOWEEN: KEEPER OF THE SEVEN KEYS 1&2

- Etenkin kakkonen jyrää, se tuli teininä soitettua lähes puhki, Kiske rules!

RUNNING WILD: UNDER JOLLY ROGER

- Lisää Saksalaista laatu trashkamaa, lähes kuvittelen itse kauas taakse ajassa seilaamaan kohti suuria seikkailuja pelättynä merirosvona..

RED HOT CHILI PEPPERS: GREATEST HITS

- Tätä on tullut diggailtua tiettyjen biisien takia ( under the bridge, give it away) esim ja kun oli alelaarissa 5,95 niin mukaan lähti..

Nuo tullut ostettua viikon sisällä.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Viestin lähetti jesse72
Vanhoja klassikoita Cd:n muotoon.

KREATOR: PLEASURE TO KILL ja EXTREME AGGRESIONS

- Extreme on kaikkien aikojen trashlätty ainankin miulle, aivan tajuton!! Huono ei ole Pleasurekaan ja mukana 3 bonusbiisiä ( flag of hate, take their lives ja awakening of the gods).

HELLOWEEN: KEEPER OF THE SEVEN KEYS 1&2

- Etenkin kakkonen jyrää, se tuli teininä soitettua lähes puhki, Kiske rules!

RUNNING WILD: UNDER JOLLY ROGER

- Lisää Saksalaista laatu trashkamaa, lähes kuvittelen itse kauas taakse ajassa seilaamaan kohti suuria seikkailuja pelättynä merirosvona..

RED HOT CHILI PEPPERS: GREATEST HITS

- Tätä on tullut diggailtua tiettyjen biisien takia ( under the bridge, give it away) esim ja kun oli alelaarissa 5,95 niin mukaan lähti..

Nuo tullut ostettua viikon sisällä.


Hyvät valinnat! Sen verran kysyisin, että onko tuo Keeper ykkönen se versio, jossa pärähtää soimaan "talen" jälkeen vanhemmalta ep:ltä ja Walls of jerichon cd painokselta tuttu "Judas".

Itse suorastaan järkytyin tuosta yllätyksestä, sillä niin paljon erillaisesta matskusta on kysymys. Kansilehdessä tuosta "ylläristä" ei puhuta mitään!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti NorthenAxe
Hyvät valinnat! Sen verran kysyisin, että onko tuo Keeper ykkönen se versio, jossa pärähtää soimaan "talen" jälkeen vanhemmalta ep:ltä ja Walls of jerichon cd painokselta tuttu "Judas".

Itse suorastaan järkytyin tuosta yllätyksestä, sillä niin paljon erillaisesta matskusta on kysymys. Kansilehdessä tuosta "ylläristä" ei puhuta mitään!

Jep, aluksi kuuntelin että mitä w***a, mutta kiva ylläri tuo piiloraita on. Jätin pois viestistä etten pilaa ylläriä..nämähän ovat jotain uudelleen julkaisuja ja tämä oli jonkinasteinen "bonuskappale".
Tarkasti ottaen sen huomaa kun pistää levyn masiinaan ja se ilmoittaa kappalemääräksi 9, vaikka kansitekstissä on vain ne kahdeksan "alkuperäistä" biisiä.
Hyvä biisi ei siinä mitään..
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
CMX:n Cloaca Maxima II:n hain minäkin, kun Anttila tyrkytti sitä sen verran halvalla. Tai, no halpuus on tietysti siinä mielessä suhteellinen käsite, että kolmea uutta biisiä ja kahta uusioversiota lukuunottamatta kaikki biisit löytyi minulta jo ennestään. Tulipa nyt nekin hankittua ja onhan tuossa paketissa varsin hyvä kansivihko.
 

Akseli

Jäsen
Kävin hankkimassa pitkäsoiton odotteluinnossa YUP:n Minä en tiedä mitään ep:n.
Olen sitä tuossa nyt pyöritellyt koneessa aktiivisesti ja kyllä nämä neljä viisua ihan YUP:lta kuulostaa...
13.4.05 taitaa olla sitten se pitkäsoittopäivä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös