viza kirjoitti:The Who:n Live at Leeds, loistava livealbumi, paras koskaan kuulemani liveplätty. Heinäkuuta varten piti vähän verrytellä.
Helvetin hyvähän tuokin on. Jäikö niitä sinne, vai veitkö vikan kappaleen? Ollut meinaan etsinnässä jo tovin. Ei perkele edes Pariisista kesällä löytynyt.Morrow10 kirjoitti:Gojira - The Link
Patonkihevin kuninkaat ovat näköjään tehneet loistavaa musiikkia jo ennen tajunnanräjäyttävää From Mars to Siriusta. Tämä harvinainen levy tarttui Keltaisesta Jäänsärkijästä tänään käteeni.
Olin joo, helvetin kova veto oli kyllä. Kovasti odotan että tulisivat uudestaan Suomeen, toimisi varmaan esim. Tavastialla pirun hyvin. Ei mun mielestä mikään bändi pääse oikeuksiinsa festareilla.Morrow10 kirjoitti:Olitko katsomassa kesällä Gojiraa Tuskassa? Minä olin siellä melkoisessa krapulassa ja se vei valitettavasti hieman fiilistä. Hyvän ja energisen keikan toki vetivät. Pidän sen rumpalin tyylistä soittaa kellon tarkasti ja terävästi.
Footless kirjoitti:Pitää käydä tuo Links noutamassa vaikka huomenna, kiitos tiedosta vaan.
Thanks, Manskun FRS on vaan niin kätevällä paikalla, että siellä tuli käytyä. Vastauksena ketjun kysymykseen siis Gojira - Link.Morrow10 kirjoitti:This just in: sitä on kuulemma myynnissä myös Free Record Shopissa!