Oikeasti kyllä tässä nyt Jokerit vie urheilumarkkinoinnin TÄYSIN uusiin ulottovuuksiin. Tälläistä Media-Hypea ei olla nähty Suomessa KOSKAAN.
Hyvä Jokerit! Hyvä Keklu!
Olen itsekin yllättynyt siitä, millaiset mittasuhteet tämä jippo on saanut. Mykistävää tosiaan, kuinka ihmiset tätä seuraavat ja kommentoivat.Tämä on huikeaa seurattavaa
Minusta tuo näyttää kyllä tummakutriselta, kun katsoo ihan pään yläreunan paljastuneita pikseleitä.
Perkele. Jumalauta. Mikä ikinä sieltä paljastuukin niin sen on parempi olla Chuck Norrisia kovempi jätkä ja Crosbya tai vastaavia parempi pelaaja. Toi on jumalauta Jalin numero ja luvan sen käyttämiseen voi myöntää vai Jali. Jos Jali tekee paluun mä ostan 3000 kausaria, joilla varmistan että näen rauhassa Jalin jokaisen liikkeen jäällä.Pelinumero 18 näyttää olevan hihassa.
Mitkä hiukset? Minun kuvassani näkyy hartioiden jälkeen valkoista, eikä siellä vaikuta olevan päätä lainkaan.
Ja nyt näkyy sama kuva kuin alussa.
Nauran paskaisesti, jos sieltä se Lepistö oikeasti paljastuu.
Olen itsekin yllättynyt siitä, millaiset mittasuhteet tämä jippo on saanut. Mykistävää tosiaan, kuinka ihmiset tätä seuraavat ja kommentoivat.
Kyllähän se uniikki on, kun Jokerit sitä kerran käyttää.Ja itse ideasta sen verran, että ihan uniikki tää ei ole. Esimerkiksi Soneralla oli vastaava Soneramiehen etsimiskampanja tossa syksyllä. Sen toteutuksesta tais käsittääkseni vastata WhiteSheepIsobar.
Mulla on täysin sama tilanne. Valkonen raita vaan tossa pään kohdalla.
Jumalauta ton striimin seuraaminen on kiinnostavampaa kuin sm-liiga finaalit!
Mulla on täysin sama tilanne. Valkonen raita vaan tossa pään kohdalla.
Eiku joo, sehän on sehän on sitä kysymysmerkkiä. Eli siis sen merkin yläkaari siinä paistaa.
Kyllä tuo vahvasti näyttää Raskilta :D. :). Saitte tsempparipelaajan jolla sitten laukaus on yhtä huono kun meikällä.