Minä, Me, Jokerit 26.4.2012 -liveseuranta

  • 63 518
  • 432

Timppa25

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Just. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta se kuva mitä itse seurasin, on näköjään jäänyt pahasti jälkeen. Tuostahan näkyy nyt jo paljon. Osoite on sama, mutta jotenkin jäänyt jumiin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei se voi olla Kapanen, kun se lupasi, ettei pelaa Suomessa muualla kuin Kertsissä :(
 

I.Colliander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvän ja pelaavan jääkiekon ystävä.
Minusta tuo näyttää kyllä tummakutriselta, kun katsoo ihan pään yläreunan paljastuneita pikseleitä.

Zaborsky.

-ic
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Peeveli jos Jokerit on kaapannut N. Kapasen niin... näen punaista ja keltaista.
 

M10

Jäsen
Oikeasti kyllä tässä nyt Jokerit vie urheilumarkkinoinnin TÄYSIN uusiin ulottovuuksiin. Tälläistä Media-Hypea ei olla nähty Suomessa KOSKAAN.

Hyvä Jokerit! Hyvä Keklu!

Huutonaurua :D

Tämä on huikeaa seurattavaa, kaikessa surkuhupaisuudessaan. Enää puuttuisi, että Kampissa olisi vesisateessa Pave Maijanen laulamassa ja keklu jakaa ilmapalloja.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Huikeaa seurattavaa tuo streamin chatti. Nyt tuo alareunan banneri on Rinteen patjat. Aiemmin pikseleiden muodostama epämääräinen suttu oli numero 18. Ja joka kymmenes muistaa linkittää Hesarin Lepistö-uutisen.

Nauran paskaisesti, jos sieltä se Lepistö oikeasti paljastuu.
 

Ralph

Jäsen
Minusta tuo näyttää kyllä tummakutriselta, kun katsoo ihan pään yläreunan paljastuneita pikseleitä.

Mitkä hiukset? Minun kuvassani näkyy hartioiden jälkeen valkoista, eikä siellä vaikuta olevan päätä lainkaan.

Ja nyt näkyy sama kuva kuin alussa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelinumero 18 näyttää olevan hihassa.
Perkele. Jumalauta. Mikä ikinä sieltä paljastuukin niin sen on parempi olla Chuck Norrisia kovempi jätkä ja Crosbya tai vastaavia parempi pelaaja. Toi on jumalauta Jalin numero ja luvan sen käyttämiseen voi myöntää vai Jali. Jos Jali tekee paluun mä ostan 3000 kausaria, joilla varmistan että näen rauhassa Jalin jokaisen liikkeen jäällä.
 

migsuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Olen itsekin yllättynyt siitä, millaiset mittasuhteet tämä jippo on saanut. Mykistävää tosiaan, kuinka ihmiset tätä seuraavat ja kommentoivat.

Jumalauta ton striimin seuraaminen on kiinnostavampaa kuin sm-liiga finaalit!
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kyllä tuo vahvasti näyttää Raskilta :D. :). Saitte tsempparipelaajan jolla sitten laukaus on yhtä huono kun meikällä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ja itse ideasta sen verran, että ihan uniikki tää ei ole. Esimerkiksi Soneralla oli vastaava Soneramiehen etsimiskampanja tossa syksyllä. Sen toteutuksesta tais käsittääkseni vastata WhiteSheepIsobar.
Kyllähän se uniikki on, kun Jokerit sitä kerran käyttää.

Keklulle tuli kiire ja laittoi näköjään toisen tykättävän kohteen, jotta innokkaimmat pääsee peukuttamaan toiseen kertaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olemus on ihan Zaborskyn kaltainen. Näyttäisi olevan lyhyet tummat hiuksetkin...tai sitten nään vaan painajaisena tuon :D
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä tuo vahvasti näyttää Raskilta :D. :). Saitte tsempparipelaajan jolla sitten laukaus on yhtä huono kun meikällä.

Kävi mielessä myös äsken täällä. Haiskahtaa ei-minkään-väriseltä lyhyeltä siilitukalta.. jollainen mm. Raskilla on useissa kuvissa. No, odotellaan..
 

d2uce

Jäsen
Siis onko siellä Kampissa nyt joku pelaaja jossain säkissä jota raotetaan aina sitä mukaa kun joku näyttää peukkua? Keuhkokuumeen saa pian raukka.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tuossa kuvassa voi nähdä kaikki mahdolliset arvelut, sillä fakta on että ei tuo vielä keneltäkään näytä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei toi kyllä Lepistö tai kukaan muukaan pitkätukkainen ole, vaikka olisi letti kuinka liimassa. EIkös Raskilla ole tuollainen lyhyt tukka? Tai Nokelaisella?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös