Tekis niin mieli sanoa se kuuluisa lause "Mitä minä sanoin". Ja siinähän se nyt tuli. Ja täällähän on heti espoolaiset sun muut ilkkumassa. Missään ei missään vaiheessa puhuttu mistään veret seisauttavasta nimestä. Ainakin mulla itselläni tuli heti ton kauppalehden jutun luettauani kuva, että pääpaino on nimenomaan tämän uuden julkistamistavan lanseeramisessa,eikä missään Teemu Selänteen tai Lionel Messin hankinnassa.
Tuossa jo muutama muukin kommentoi, mutta tällaiset tempaukset luovat ympärilleen jo oman hypensä. Ihmisten odotukset nousevat, vaikka mistään megalomaanisesta julkistuksesta ei puhuttaisikaan. Sen takia tällaiseen julkistukseen olisi hyvä saada sellainen nimi, joka jollain tavalla pystyisi kattamaan nämä odotukset. Nyt tämä näyttää lähinnä huvittavalta. Sääli sinänsä, koska on hienoa että löytyy rohkeutta kokeilla jotain tällaista. Nyt tältä kampanjalta vain katkaistiin jalat tällaisella antikliimaksilla, eikä tätä temppua voida käyttää enää uudestaan.
Samalla luotiin ylimääräisiä paineita myös Raskille, joka tahtomattaan joutuu tässä ylimääräisen huomion ja naureskelun kohteeksi. Tuskin mies on itse naamaansa tuohon tilannut. Mikäli mies floppaa niin kaveri tullaan aina muistamaan tästä ns. pieleen menneestä julkistuksesta. "Eihän se osu edes tyhjään maaliin ja tuota piti sitten viisi tuntia arvailla Narinkkatorilla".
Pidän tätä markkinoinnin puolelta nolona epäonnistumisena, vaikka hyvä yritys olikin. Tämä olisi ollut sinällään jo antikliimaksi, jos jossain olisi ilmoitettu että torstaina 26.4 Narinkkatorin screenille ilmestyy uusi Jokeripelaaja. Ilman edes mitään tykkäyksiä ja sinne olisi ilmestynyt pelkkä Joonas Rask, niin tuolle olisi naurettu.
Tämä ei ollut kyllä mikään kiitos faneille, lähinnä pyllistys. Olisin odottanut että se kevään kovin vahvistusta julkistettaisiin tuolla tavalla, siihen kun vielä lisättäisiin sopivia pikkuhuhuja tulijoista. Oikeasti kovia nimiä ja sitten screeniltä paljastuisikin vielä joku niitäkin kovempi nimi. Niin hype, kampanja ja huomioarvo olisi saatu maksimoitua. Eihän se voi olla niin vaikeaa. Julkaistaan nämä Joonas Raskit, rivipakit ja junnusopparit sitten könttänä.