Minä, Me, Jokerit 26.4.2012 -liveseuranta

  • 63 377
  • 432

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
"Onnea" Jokerit, mahtipontinen kaappaus ja millä tavalla.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Jos sieltä Rask paljastuu, niin sitten ainakaan tätä kikkaa ei voi enää käyttää :D Mikäli iso nimi, niin mikä ettei vuoden päästä sama homma.

No sehän tässä vähän on, mikäli tähän olisi iso kala nostettu, niin ensi vuonna olisi tykätty kahta kauheammin. Ensi vuonna sama temppu ja tuo 10 000 tykkäystä ottaa viikon verran aikaa. Hieno temppu, mutta vähän pannukakulta tuntuu. Joku Sami Lepistö sentään on iso ja tunnettu nimi. Joonas Rask floppasi viime kaudella liigassa ihan täysin, mitä järkeä nostaa sellainen pelaaja tuohon?
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Odotan viimeisen tipahtavan palasen olevan koko ruudun kokoinen ja takaa paljastuu Teemu Selänne. Kampin takaa ammutaan ilotulitus ja Jokerilogo heijastetaan taivaalle.

Tähän mä sit käytin työpäivän.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pientä nippelitietoa: Joonas Rask teki päättyneellä kaudella vähemmän maaleja kuin monta tuntia tuon kuvan paljastaminen kesti.
 

Ralph

Jäsen
Ei oo rask ku se teki nashvillen kaa sopimuksen vähäaikaa sitten

Näin joku kirjoitti kuvan keskusteluun, joten voisiko se olla sitten vaikkapa Sami Lepistö. Eiku ei voi olla, kun se teki sopimuksen Jokereihin.

Nyt kaikki jotka tykkäävät, painakaa että ette tykkääkkään ja kuva takaisin piiloon!
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joonas Rask toi näyttää olevan. Itse odottelin kovempaa nimeä, kun tällainen hässäkkä piti järjestää. Nyt Jokerit sai kosolti mediahuomiota, mutta se johtuu pelkästään tästä tempauksesta eikä pätkääkään tuosta pelaajasta.

Onhan Rask todennäköisesti hyvä tulevaisuuden pelaaja, mutta Jokerit tulee tekemään paljon kovempiakin hankintoja.
 

Ovechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, Leo Komarov ja Raimo Summanen
Sit vaan kohta odotellaan että Nashville Predators ilmottaa, että haluavat Raskin P-Amerikkaan ja sopparissa NHL-optio ja hellurei!
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olihan tämä mielenkiintoinen tapa julkistaa pelaaja. Vähän jäi kuitenkin huono maku, kun sieltä paljastuikin Rask.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Ei vit*u että naurattaa itseäkin tällä hetkellä aika paljon koko homma :D Tämmönen hype ja Joonas Rask. Nyt saa kyllä muiden jengien fanit aika kauan kuittailla ja se on kyllä ihan itse ansaittua.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Nyt kyllä Keklu kyykytti hienosti sekä Jokerifaneja että myös muuta Suomea. Tällaisia tuplakyykytyksiä onkin jo kaivattu Virmasen ja Föönin siirryttyä muihin hommiin.
 

Sambody

Jäsen
HAhahaahahahaah. Totaali repeäminen. Jatkoajassa liveseurantaa tapahtunut yli neljän tunnin ajan ainakin kolmessa eri ketjussa, streamiä käynyt mulkoilemassa yli 35000 katsojaa ja sitten sieltä ilmestyy Joonas Rask.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sami Lepistö vasemman käden hätäisellä uutisella sisään ja Joonas Raskista tämä hype. VMP.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Muumien mörkö olisi ollut parempi... Aikamoinen perseennäyttö kyllä. Ja mitä Rask itse tykkää tästä? Jos hänen soppari olisi julkistettu normaalilla tavalla, hän olisi varmasti saanut lähteä kauteen vähän erilaisella fiiliksellä. Nyt katsomossa naureskellaan heti alkukaudesta lähtien tälle "megahankinnalle" vaikka hän pelaisi ihan hyvin.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Elton kyykyttää Keklua.

No joo....mediahuomioo tämä sai joten tempauksena hyvä. Varmaan meistä jokainen odotti vähän isompaa kalaa liigajäille.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Voi Joonas reppanaa. Ei ehkä ole ihan huikein fiilis juuri nyt. Hieno tapa aloittaa uudessa seurassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös