Vähän kyllä kummastuttaa tuo tähdistöpelin perusteeton mollaaminen, "ei tule onnistumaan, en kommentoi". Itse tiedän kyllä hyvin, mikä tuossa tapahtumassa voisi mennä pieleen (muistan joskus junnuna katsoneeni jonkun SM-liigan all stars -pelin telkkarista), mutta kyllähän tuosta voisi hyvin suunniteltuna saada hyvän tapahtuman. Kuten se on jo monta kertaa tässä ketjussa mainittu, aika moni SM-liiga -ottelu on yleensä vain rännikiekkoa ja tiivistä viisikkopuolustusta, joten miksi joku ei haluaisi nähdä peliä, jossa kolmos-nelosketjun puurtajat vaihdettaisiin pistepörssin kärkinimiin? Ja panostahan peliin tulisi varmasti, jos pelattaisiin suomalaiset vastaan ulkomaalaiset. Jos ulkomaalaisia ei riittäisi täyteen joukkueeseen asti, niin sinne voisi "lainata" jotain ulkomaalaistaustaisia kotimaisia, esim. Stefan Öhman, tai pakkipulassa kuudenneksi pakiksi vaikka Miika Huczkowski. Ehdotus rostereista tuli tuossa ylempänä RV16:sta toimesta:
Jokaisella löytyy varmasti pikku muutoksia noihin kokoonpanoihin, mutta mielestäni kaksi aika kovaa nippua noista saisi kasaan. Vielä ennen peliä (tai erätauoilla) järjestetyt, lyhyet, mutta huolellisesti suunnitellut taitokisat, sekä tottakai ilmainen televisiointi, niin johan on kumma, ettei liigan uskottavuus ja viihdearvo nykyisestä paranisi.
Pientä all stars -pelin meininkiä koettiin helmikuussa Jyväskylässä, kun JYP ja D Team ottivat yhteen maaottelutauolla. Toki itse peli oli hieman tapahtumaköyhää joukkueiden taitoeron vuoksi (JYP voitti 8-2), mutta erätauoilla pidetyt tarkin laukoja, kovin lämäri ja nopein luistelija -kilpailut olivat kyllä parasta kiekkoviihdettä mitä olen pitkään aikaan nähnyt (tässä kuvia tapahtumasta). Jos homma toimi pelkästään Jyväskylässä, niin miksi se ei voisi toimia myös koko liigan järjestämänä?
yo. linkki siis JYPin nettisivuille
Morrison - McLean - Rosa
Petruzalek - Nylander - Bremberg
Kaspar - Genoway - Birner
Öhman - Redenbach - Toporowski
Andersson - Sweatt
Lupaschuk - Cook
Clarke - Juskevitsh
Leggio
Tellqvist
...
Suomalaisten joukkue taas olisi ollut jotain tähän suuntaan:
Hentunen - Lehterä - Aaltonen
Kivenmäki - Hytönen - Enlund
Filppula - Kapanen - Luomala
Kiiskinen - Hirschovitsh - Granlund
Seikola - Vatanen
Mäenpää - Laamanen
Lajunen - Kovanen
Rynnäs
Lassila
Jokaisella löytyy varmasti pikku muutoksia noihin kokoonpanoihin, mutta mielestäni kaksi aika kovaa nippua noista saisi kasaan. Vielä ennen peliä (tai erätauoilla) järjestetyt, lyhyet, mutta huolellisesti suunnitellut taitokisat, sekä tottakai ilmainen televisiointi, niin johan on kumma, ettei liigan uskottavuus ja viihdearvo nykyisestä paranisi.
Pientä all stars -pelin meininkiä koettiin helmikuussa Jyväskylässä, kun JYP ja D Team ottivat yhteen maaottelutauolla. Toki itse peli oli hieman tapahtumaköyhää joukkueiden taitoeron vuoksi (JYP voitti 8-2), mutta erätauoilla pidetyt tarkin laukoja, kovin lämäri ja nopein luistelija -kilpailut olivat kyllä parasta kiekkoviihdettä mitä olen pitkään aikaan nähnyt (tässä kuvia tapahtumasta). Jos homma toimi pelkästään Jyväskylässä, niin miksi se ei voisi toimia myös koko liigan järjestämänä?
yo. linkki siis JYPin nettisivuille