Mainos

Milloin opit pyyhkimään itse?

• 3 100
  • 30
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Ruotsi
Niin elikkä milloin ei tarvinnut enää huutaa:
"Äiti pyyhkimään"

Milloin olette kasvaneet aikuiseksi...Itselläni siihen menee vielä, mutta pyyhin kyllä jo ihan itse, vai haluisko joku tulla auttaan?
Milloin jätitte muut lapsuuden "etuoikeudet", apurattaat, äiskän vieressä nukkumisen, jarrusukkien pitämisen?
Eli keskustelua lapsuuden jättämisestä taakse, tai pikemminkin vauvuuden jättämisestä taakse.
Onpa muuta älytön krapula näin sivuhuomautuksena..

TARINA, KAUNIS:
En muista ikää, mutta tapauksen muistan selvästi. Mutsi oli jossain reissussa ja olin faijan kanssa kahdestaan kotona. Olin paskalla ja kun pyyhkimisen aika tuli aloin hädissäni huudella faijalle "Tuu pyykii!"... Vastausta ei kuulunut ja huusin yhä kovempaa. Lopulta faija kuuli ja huusi jyrisevän auktoritteettisella äänellään, "EN TUU, PYYHI ITSE!". Istuin pöntöllä alahuuli väpättäen ja tippa linssissä ja rupesin itse pyyhkimään. Loppupäivän olin ihan shokissa, olin joutunut itse pyyhkimään hanurini.

Seuraavan kerran paskalla käytyäni mutsini oli jo palannut ja ihmetteli, että enkö pyyhkinyt ollenkaan kun en huutanut häntä pyyhkimään. Sanoin vaan ylpeänä, että "Mä osaan kyllä pyyhkiä itsekin"!

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvin pyyhkii, kiitos kysymästä Mister-Finland.

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Viestin lähetti Mister-Finland

Seuraavan kerran paskalla käytyäni mutsini oli jo palannut ja ihmetteli, että enkö pyyhkinyt ollenkaan kun en huutanut häntä pyyhkimään. Sanoin vaan ylpeänä, että "Mä osaan kyllä pyyhkiä itsekin"!

Jään innolla odottamaan mistä uudesta, vasta opitusta, taidosta avaat ketjun ensi viikolla.

minä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK,BLUES,MANU
Pyhkimään!!!!!!

Pyyhkii!!

mä opin pyyhkiin ite jo 3v...

mut on tää aika hyvä ketju...

kaikki vaan paskantamaan oikein kunnolla ettei tuu housuun... =) =)

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Kannattaisikohan modejen seuloa vähän tarkemmin näitä uusia käyttäjiä ennen hyväksyntää? Tämän viestin yläpuolella oleva viesti on jo aikamoinen työnäyte.

Viimeksi muokattu:

Kaivanto

Jäsen
Ehdin nähdä.

Typerä ketju.

Mistä näitä sikiää?

Modet!

Muu asiaan kuuluva taivastelu.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ma veikkaan oikeesti, etta kirjoittaja yritti avata fiksun ketjun lapsuudesta.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jep. Kysymys voidaan vielä laajentaa. Kummalla kädellä pyyhit ensi kertaa ennen kuin huomasit, että myös paperi on keksitty?

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitä ihmeellistä ketjussa muka on? Ihan hyvin argumentoitu ketjunavaus (kun ottaa huomioon kirjoittajan rekisteröitymispäivän) ja onhan täällä historian saatossa ollut yhtä sun toista kyselyä mitä "ihmeellisimmistä" tai ehkä turhaltakin vaikuttavista asioista..

Ketjun avaajahan pyysi kertomaan, milloin lapsuuden jutut ovat jääneet taakse, tämän laajempimittaisen kysymyksen hän kätki ovelasti otsikkoon.

Kyynisyys rokrok

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vastaan lyhyesti ketjun kysymykseen, ottamatta sen kummemmin kantaa aiheellisuudesta: toivottavasti jo lähiaikoina.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ehkä jo tänään? Tosin yöelämään olen matkalla, joten voi olla, että muut joutuvat EDELLEEN pyyhkimään......

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielenkiintoinen ketju, ja en kyllä rehellisesti sanottuna muista ajankohtaa. Taisi kuitenkin olla joku kerta 80-luvulla, kun kävin vessassa.

Tällaisen tarinan olen kuullut pikkusisarestani: Naapuriimme syntyi vauva, jonka jälkeen siskoni leikki leikkiä, jossa hänen suosikkinukkensa oli naapurin vauva, hänen huoneensa naapuriemme koti ja hän itse naapurin täti. Sisko oppi pyyhkimään itse tuolloin, koska "naapurin tätikin pyyhkii itse".

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Minä luulin tätä aivan varmaksi ervatsalon avaamaksi ketjuksi. Toki hänen käsissään "paska" olisi saanut jonkin hieman fiksumman kontekstin kuin pyyhkiminen.

Ja tämä ei missään nimessä ollut negatiivinen palaute sir ervalle - yleensä hänen tuutistaan sikiää mitä viihdyttävintä kirjallista tuotosta. Kaikkea muuta, kuin paskaa siis.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joskus 4-5 vuotiaana, muistelisin.

Tosin ekalla luokallakin peruskoulussa teki siellä koulun pelottavassa toiletissa välillä mieli huutaa äitiä paikalle...

Onneksi on nykyisin tyttöystävä olemassa, jos alan taantua tässä ihan pikkupojaksi, mistä on jo viitteitä olemassa.

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
On siinä varmaan ollut vanhemmuus koetuksella kun pikku Tilapili konttii paskaperse pystyssä huusin lattialla ja kiljuu pyyhkijää. Jaa-a, saattaa hyvinkin mennä tuonne 5 vuoden hujakoille, ennen kuin minut vieroitettiin pyyhinpalveluista.

Muistan kyllä hämärästi, että vaikka osasin jo pyyhkiä, niin joskus laiskuus voitti ja piti teeskennellä hellyyttävää.

Apupyöristä erosin kesällä 1977. Välissä oli tosin parin viikon pehmeä lasku yhdellä apupyörällä. Todennäköisesti vaikutus oli ainoastaan psykologinen. Hyvä puoli siinä oli, ettei tarvinnut käyttää pyörän jalkaa.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Eiköhän se ole pääasia, että osaa itse pyyhkiä. En tiedä, mutta vaikkaan ja vielä paperiin.

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mister-Finland
Niin elikkä milloin ei tarvinnut enää huutaa:
"Äiti pyyhkimään"

Milloin olette kasvaneet aikuiseksi...Itselläni siihen menee vielä, mutta pyyhin kyllä jo ihan itse, vai haluisko joku tulla auttaan?
Milloin jätitte muut lapsuuden "etuoikeudet", apurattaat, äiskän vieressä nukkumisen, jarrusukkien pitämisen?
Eli keskustelua lapsuuden jättämisestä taakse, tai pikemminkin vauvuuden jättämisestä taakse.
Onpa muuta älytön krapula näin sivuhuomautuksena..

TARINA, KAUNIS:
En muista ikää, mutta tapauksen muistan selvästi. Mutsi oli jossain reissussa ja olin faijan kanssa kahdestaan kotona. Olin paskalla ja kun pyyhkimisen aika tuli aloin hädissäni huudella faijalle "Tuu pyykii!"... Vastausta ei kuulunut ja huusin yhä kovempaa. Lopulta faija kuuli ja huusi jyrisevän auktoritteettisella äänellään, "EN TUU, PYYHI ITSE!". Istuin pöntöllä alahuuli väpättäen ja tippa linssissä ja rupesin itse pyyhkimään. Loppupäivän olin ihan shokissa, olin joutunut itse pyyhkimään hanurini.

Arvoisa Mr Finland, mä sanon ihan suoraan että ketä vois vähempää kiinnostaa tuo sun kysymys.....

Kyllä Jatkoajassa kaiken maailman ketjuja on nähty mutta
tämä vetää kyllä mielestäni aika lähelle pohjasuoritusta
Vai avasitko tämän ketjun ihan vaan vittuillaksesi kaikillle?

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Ehdinkö? Rentoo rentoo rentoo!

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kannata tätä ketjua ottaa tosissaan! Tämä ketjun avaaja on joku soccernetin runkkariteini, jota on potkittu päähän ja on ollut muutenkin vaikea lapsuus! Opin pyyhkimään 4-vuotiaana. Jos olen väärässä ketjun avaajan suhteen, niin olen syvästi pahoillani!

Viestin lähetti Ted Raikas
Onneksi on nykyisin tyttöystävä olemassa, jos alan taantua tässä ihan pikkupojaksi, mistä on jo viitteitä olemassa.

Hei tyttöystävä, minne sä meet? Tuu takasin, emmä tarkottanu! Osaammä iteki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy