Mainos

Milloin opit pyyhkimään itse?

• 3 101
  • 30

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Minä ymmärsin kyllä että ei tässä ketjussa pelkästä perseen pyhkimisestä kyselty, vaan koska muutkin lapsuuden "etuisuudet" jäivät taakse. Itse asiassa kun olin lukenut tuon avaus viestin, ajattelin että täällähän saattaa olla oikeastikin vastattu noihin kysymyksiin, mutta ei, heti alkaa tulla x määrä viestejä jossa ilmoitellaan, että jes ehin nähdä, ehkä paskin ketju ikinä, modet pliis!! Voi vittu että työ olette tyhmiä, jos ketju on mielestänne paska niin jättäkää vastaamatta, eiköhän ne modet sitten lyö sen lukkoon jos aihetta on.

Aiheeseen, ilman apupyöriä ajoin 4 vuotiaana, pyyhkimään opin abauttiarallaa saman ikäisenä, tutti jäi 3 vuotiaana.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
ehdin nähdä!

Suosikkijoukkue
Jokerit ja Ruotsi
Viestin lähetti Blackie
Ei kannata tätä ketjua ottaa tosissaan! Tämä ketjun avaaja on joku soccernetin runkkariteini, jota on potkittu päähän ja on ollut muutenkin vaikea lapsuus! Opin pyyhkimään 4-vuotiaana. Jos olen väärässä ketjun avaajan suhteen, niin olen syvästi pahoillani!

Voi teitä Suomen juntteja...onneksi olen kaukana sieltä.
Itse ketjusta sen verran että ketjun pääteemahan ei suinkaan ollut tämä pyyhkiminen, senkin voisi ymmärtää, jos siellä päässä edes jotain liikkuisi. Myönnän että avasin ketjun ehkä puoliksi huumorilla, mutta olisihan tästä tietysti asiallisenkin ketjun voinut saada.Kattokaas se pointti oli sijoitettu ovelasti sinne viestin sisään, mutta ilmeisesti tuli oltua liian ovela suomalaisille.
Siispä lukekaa se avausviesti uudestaan, tarkoitushan ketjussa oli käsitellä "vauva"tapojenne taakse jättämistä, ei mitään köyhää kakkahuumoria.

Ai niin vielä, Ruotsi on teitä 100-0 parempi lätkässä nyt ja aina!
Den glider in..

Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Mister-Finland

Eipä tähän voi enää mitään sanoa. Kyllä Mister-Finlandin älyllisestä ja kultturellisesta ylemmyydestä vakuuttuu viimeistään siinä vaiheessa kun lukaisee läpi koko mykistävän kirjoitushistorian. Me maan matoset kumarramme sinne Suomen länsi-naapurin suuntaan kunnioittavasti.

Ja kiitos muuten että arvoisesi yläluokkainen herrasmies katsoi tämän kurjan keskustelupalstamme käynnin arvoiseksi. Eli kiitos käynnistä.

Saanko muuten kysyä mitä tarkoittaa harrastuksiesi kohdalla Peter Forsberg?

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti Mister-Finland
Itse ketjusta sen verran että ketjun pääteemahan ei suinkaan ollut tämä pyyhkiminen, senkin voisi ymmärtää, jos siellä päässä edes jotain liikkuisi. Myönnän että avasin ketjun ehkä puoliksi huumorilla, mutta olisihan tästä tietysti asiallisenkin ketjun voinut saada.Kattokaas se pointti oli sijoitettu ovelasti sinne viestin sisään, mutta ilmeisesti tuli oltua liian ovela suomalaisille.
Ai niin vielä, Ruotsi on teitä 100-0 parempi lätkässä nyt ja aina!
Den glider in..

Nyt on kyseessä sen luokan älykkö, että ehdottaisin ottamaan yhteyttä Nobel-komiteaan! Tai ainakin moderaattori-komiteaan. On veijarin lyhyt, mutta ytimekäs kirjoitushistoria täynnä toinen toistaan maukkaampaa tuotosta. Liekö turhautunut, kun jäi "junasta", kun serkut eivät poimineetkaan Meksikosta kyytiin kotiplaneetalle?

Suosittelisin vielä ruotsiksi kirjoittamista, koska tämä suomen kieli varmastikin haalistaa sitä sinikeltaista nestettä, joka suonissanne virtaa. Ja niitä omia pikku piilomerkityksiä voi helposti haudata sinne svenskin sekaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy