Milloin Ninni jättää Kallen?

  • 8 965
  • 56

Millon Ninni lahtee?

  • Ekan kuukauden aikana.

    Ääniä: 23 7,3%
  • Ennen kesaa. Uusi kesaheila on saatava!

    Ääniä: 122 38,5%
  • Kesan aikana kun nahka palaa. Kalle ei.

    Ääniä: 71 22,4%
  • Syksylla. Illat pimenee ja suhde myos.

    Ääniä: 36 11,4%
  • Joululahjaksi Kalle saa rukkaset!

    Ääniä: 11 3,5%
  • Loppuun asti mennaan!!! Paina paina!!

    Ääniä: 54 17,0%

  • Äänestäjiä
    317

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jeffrey kirjoitti:
Pitäisköhän laittaa pystyyn äänestys "kuka on ninnin seuraava"?
Pitäisi.

Jeffrey kirjoitti:
Itse veikkaan Kimi Räikköstä.
Ei voi olla. Kimillä on varmasti onnellinen parisuhde Jenninsä kanssa. Tämä Thomas Von Rettig jonka seurassa Jenni hevostelee on ihan vain hyvä ystävä.

Tämä Ninni on muuten parhaillaan vieraana kakkoselta tulevassa "kestääkö kantti!" -ohjelmassa. Aika lailla tavallisen tallaajan näköinen akka, en olisi uskonut Miss Suomeksi jos en olisi tätä ketjua aiemmin hoksannut.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi ninni on tehnyt meikäläiseen ehkä lähtemättömän vaikutuksen tyhmimpänä tuulitunnelina mitä tämä pohjoinen maa päällään kantaa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kuvernööri kirjoitti:
Toi ninni on tehnyt meikäläiseen ehkä lähtemättömän vaikutuksen tyhmimpänä tuulitunnelina mitä tämä pohjoinen maa päällään kantaa.

Kaltaisensa tunnistaa? ;)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuvernööri kirjoitti:
Toi ninni on tehnyt meikäläiseen ehkä lähtemättömän vaikutuksen tyhmimpänä tuulitunnelina mitä tämä pohjoinen maa päällään kantaa.

Panisin.

Aika timmi kissahan se Ninni on.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Helsingin Sanomat / NYT kirjoitti:
Miss Suomi Ninni Laaksonen ilmastonmuutoksesta:
"En ole ajatellut koko asiaa. Olen kyllä nähnyt sanan otsikoissa, mutta en nyt muista mitä sillä tarkoitetaan. Eikö se ole sitä, että tulee pitempi lämmin kesä? En tiedä miten sitä voi estää." (Me Naiset 45/06)

Hetken pidin Ninniä niiden Trump ja Miss Maailma (tms) juttujen perusteella edes hieman fiksumpana kuin perus-missi, mutta hei kukaan ei ole täydellinen....
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cottonmouth kirjoitti:
Hetken pidin Ninniä niiden Trump ja Miss Maailma (tms) juttujen perusteella edes hieman fiksumpana kuin perus-missi, mutta hei kukaan ei ole täydellinen....

Ninni unohtui katselemaan peiliin kun älyä jaettiin, ulkonäkö-jonossa sen sijaan Ninni muisti olla mukana.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Trenchtown kirjoitti:
Tämä Ninni on muuten parhaillaan vieraana kakkoselta tulevassa "kestääkö kantti!" -ohjelmassa. Aika lailla tavallisen tallaajan näköinen akka, en olisi uskonut Miss Suomeksi jos en olisi tätä ketjua aiemmin hoksannut.
Mä taas olin positiivisesti yllättynyt. Yleensä nämä missit ovat ihan tusinakamaa, ja niinhän Ninnikin on, mutta on niitä paljon pahempiakin tapauksia valittu Suomen kauneimmiksi. Ihan perussettiä mutta hyvää sellaista.

PS. Aika outoa muuten puhua "Ninnistä" ihan etunimellä, ihan kun se olisi joku mun hyväkin kaveri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös