Milloin Ninni jättää Kallen?

  • 8 965
  • 56

Millon Ninni lahtee?

  • Ekan kuukauden aikana.

    Ääniä: 23 7,3%
  • Ennen kesaa. Uusi kesaheila on saatava!

    Ääniä: 122 38,5%
  • Kesan aikana kun nahka palaa. Kalle ei.

    Ääniä: 71 22,4%
  • Syksylla. Illat pimenee ja suhde myos.

    Ääniä: 36 11,4%
  • Joululahjaksi Kalle saa rukkaset!

    Ääniä: 11 3,5%
  • Loppuun asti mennaan!!! Paina paina!!

    Ääniä: 54 17,0%

  • Äänestäjiä
    317

scholl

Jäsen
fedorov kirjoitti:
Sanottakoon että tietämättömyytesi ei tässäkään kohtaa tullut yllätyksenä. Mukava nähdä että osaat kuitenkin olla ylpeä siitä.

Olisi aika vastenmielistä, jos tietäisin, mitä juorulehdissä lukee. Parempi ettei tiedä ihmisten yksityiselämästä. Ne ovat kuitenkin moraalittomia penteleitä ne lehdet.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Kalle saa kenkää heti kun Ninni (kuka se on?) ei ole päässyt laatulehtien lööppeihin. Silloin Kalle lähtee ja Ninni bongataan terassilta jonkun kiekkoilijan/formulakuskin tjsp. kainanosta lausumassa kuinka uusi mies on se oikea. Sitten kun Ninni lopullisesti putoaa lööpeistä voisi tämä mies puolestaan kenkäistä Ninnin pihalle.

Oikeus ja kohtuus.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
scholl kirjoitti:
Olisi aika vastenmielistä, jos tietäisin, mitä juorulehdissä lukee. Parempi ettei tiedä ihmisten yksityiselämästä. Ne ovat kuitenkin moraalittomia penteleitä ne lehdet.

Näemmä kuitenkin tiedät mitä juorulehdissä lukee, koska oma-alotteisesti asian otit tämän aiheen tiimoilta puheeksi. Palander-kommentista huolimatta olisikin varmasti hyvä nyt vain myöntää, että viimeistään parturin tuolissa se Seiska etsiytyy ensiluokkaisen manikyyrin läpikäyneisiin, sametinpehmeisiin kätösiisi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
fedorov kirjoitti:
Näemmä kuitenkin tiedät mitä juorulehdissä lukee, koska oma-alotteisesti asian otit tämän aiheen tiimoilta puheeksi. Palander-kommentista huolimatta olisikin varmasti hyvä nyt vain myöntää, että viimeistään parturin tuolissa se Seiska etsiytyy ensiluokkaisen manikyyrin läpikäyneisiin, sametinpehmeisiin kätösiisi.

Ei se nyt taida kuitenkaan vaatia järkyttävän suuria näkijänlahjoja että tietää juorulehdissä kerrottavan misseistä ja muista hel~wetin tärkeistä julkkiksista vaikkei niitä lukisikaan...eli suotta schollin sarkasmista loukkaannut.

Anna minä arvaan. Fedorov, olet kestotilaaja?
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Golden AWe kirjoitti:
Ei se nyt taida kuitenkaan vaatia järkyttävän suuria näkijänlahjoja että tietää juorulehdissä kerrottavan misseistä ja muista hel~wetin tärkeistä julkkiksista vaikkei niitä lukisikaan...eli suotta schollin sarkasmista loukkaannut.

Anna minä arvaan. Fedorov, olet kestotilaaja?

Ihailtavaa aisan kannattelua.

En tilaa kestona, vaan hoidan asiani juuri kuten edellisessä viestissä kirjoitin: parturissa.
 

scholl

Jäsen
fedorov kirjoitti:
Näemmä kuitenkin tiedät mitä juorulehdissä lukee, koska oma-alotteisesti asian otit tämän aiheen tiimoilta puheeksi. Palander-kommentista huolimatta olisikin varmasti hyvä nyt vain myöntää, että viimeistään parturin tuolissa se Seiska etsiytyy ensiluokkaisen manikyyrin läpikäyneisiin, sametinpehmeisiin kätösiisi.

Kaveripiiristä jo löytyy henkilöitä, joita nuo lehdet todella vainoavat, joten koko toimituksen porukan voisi viedä saunan taakse. Joni Soilakin on itse asiassa on niin vastenmielinen otus, että kuka sellaista jaksaa katsoa. En viitsi tässä kertoa, mitä se jätkä on, koska penaltia rapsahtaisi, mutta asia on kyllä baarissa tullut selväksi. Misseistä en onneksi tiedä mitään. Koko porukka näytti jatkoajan äänestyksessä rumilta otuksilta, enkä sitä sittemmin ole seurannut. Onnekseni olen ollut viimeisten viikkojen aikana yli puolet ulkomailla, jottei ole tarvinnut joutua edes vahingossa seuraamaan.

Mutta Kalle on Kalle ja hänen ei nyt pitäisi liittyä mihinkään misseihin, vaan pujottelukeppeihin.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
scholl kirjoitti:
Kaveripiiristä jo löytyy henkilöitä, joita nuo lehdet todella vainoavat, joten koko toimituksen porukan voisi viedä saunan taakse. Joni Soilakin on itse asiassa on niin vastenmielinen otus, että kuka sellaista jaksaa katsoa. En viitsi tässä kertoa, mitä se jätkä on, koska penaltia rapsahtaisi, mutta asia on kyllä baarissa tullut selväksi. Misseistä en onneksi tiedä mitään. Koko porukka näytti jatkoajan äänestyksessä rumilta otuksilta, enkä sitä sittemmin ole seurannut. Onnekseni olen ollut viimeisten viikkojen aikana yli puolet ulkomailla, jottei ole tarvinnut joutua edes vahingossa seuraamaan.

Mutta Kalle on Kalle ja hänen ei nyt pitäisi liittyä mihinkään misseihin, vaan pujottelukeppeihin.

Tämän allekirjoitan kyllä täysin ja rinta kaarella.

Golden Awe ja Nikke, huutakaa HEP sitten kun saatte juonesta kiinni.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
fedorov kirjoitti:
Golden Awe ja Nikke, huutakaa HEP sitten kun saatte juonesta kiinni.
HEP? Tiedän että ironia ja sarkasmi ovat vaikeita lajeja....Itse aiheeseen totean että polkaisisin Ninniä.

~BREASTS!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
fedorov kirjoitti:
Tämän allekirjoitan kyllä täysin ja rinta kaarella.

Golden Awe ja Nikke, huutakaa HEP sitten kun saatte juonesta kiinni.

Sergei, sinä tiedät että minä en saa kierrellä Vapaan Keskustelun puolella häröilemässä, vastailemassa kaiken maailman herneitä, maissia ja paprikaa nenäänsä vetäneiden Ilta-sanomien kestotilaajien provoihin tai minä menetän kirjoitusoikeuteni jonkun sinunlaisesi trollin takia eikä tämä palsta saa enää ikinä nauttia minun nerokkaista, loistavista ketjunavauksistani. Nyt pistät sen oven kiinni, meillä on täällä tyttöjen kanssa räsypokka menossa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Taallahan Fedorov nayttaa jattavan Golden Awen ja Nikken ennen kun Ninni kerkiaa kissaa sanoa.

Hienoa!

Kylla ne pojatkin osaa!
 

Jeffrey

Jäsen
Olin muutens tuossa kesällä samassa tapahtumassa Ninnin kanssa duunissa ja täytyy todeta, että on tyttö vielä paremman näköinen livenä kuin kuvissa. Eikä ollut edes niin tyhmän tuntuinen kun haastatteluissa.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
1Timer kirjoitti:
Onko tahan paivityksia??

Olen vieläkin suutuksissani sekä Golden Awelle että Nikelle.
Ja schollille.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Vikaan meni veikkaus

Niin, vankka asiantuntemukseni näemmä haksahti jossain määrin kiveen, koska veikkailin, että kamoja jaetaan täyttä päätä jo kesäkuumilla ja viimeistään suvun perunatalkoisiin tuodaan uutta sulhaskandidaattia sukulaisten piinattavaksi.

Syksyn pimeys kohtalokkainen varjoineen, ynnä sadepisaroineen koitui siis Ninnin ja Kallen kohtaloksi. Yhdessä kuitenkin vielä asuvat ja ehkäpä kenties vielä astuvatkin vanhasta muistista.

Enää pitäisi muuten tietää, kuka tuo Ninni on. Joku Poptsaari-idoli vai?

Täältä tähän
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Mina en muista enaa kuka han on. Se on kuitenkin saletti, etta kun "ollaan erottu parhaina ystavina", niin Ninni on saanut Helnsingin seurapiireissa niim pal melaa, etta siina alkoi Kallen kanssa kayty, ikuinen lahetyssaarnaaja-leikki maistumaan puulta. Ja siitahan se silloin alkaa: "Meidan pitais vahan puhua...", samalla kun kanny piippaa messagea managerilta: "Marski, huone 223, oon ihan kovana, tule!".
 

scholl

Jäsen
En muista nähneeni tuota Niinaa vai onko se Nina kertaakaan viihteellä. Ja luulisi, että noin karmeannäköisen muistaisi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kanssa niin mitään muistikuvaa tästä neidosta, siis ulkonäön puolesta. Nimestä muistin että Miss Suomi tai joku muu maitotyttö oli kyseessä. Epäilen 1Timerin tarjoaman selityksen olevan kuitenkin aika lähellä totuutta.

Näitä kaiken maailman missejä valitaan muutenkin ihan liikaa. Sitten niistä tulee vuorollaan alkoholisteja ja uskovaisia, tai mikä kaikkein parasta jos on oikein lahjakas, voi päästä juontajan uralle.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Snaipperi #16 kirjoitti:
Nytkö se Tibbetts jo pokas naisen Suomesta?

Taitaa olla yli-ikäinen, jos Ninniä tarkoitat...(huono+turha)
 

Jeffrey

Jäsen
Pitäisköhän laittaa pystyyn äänestys "kuka on ninnin seuraava"? Itse veikkaan Kimi Räikköstä tahi Heikki Kovalaista.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös