Milloin kuvaan astuu Hilkka Ahde??

  • 14 710
  • 94

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Ex-Mediamoguli (iltalehden titteli) Jussi Ahde Ja tyttöystävä Susanna Tervaniemi pidätettiin, uutisoivat molemmat iltapäivälehdet. Nyt odotan mielenkiinnolla milloin ja millä teemalla tuleva kansanedustaja ehdokas ex-toimitusjohtaja, ex-veikkauksen toimitusjohtajan aviopuoliso ja ex-kansanedustajasähköasentajan aviopuoliso Hilkka Ahde tulee julkisuuteen. Onko tämä vain kateellisten järjestämä ajojahti Ahteen perhettä kohtaan, kuka antoi ilmi meidän Jussin, vai olisiko tämäkin vain Helsingin sanomien ex-toimittaja Harri "raid" Nykäsen henk.koht. ajojahtia Matti Ahdetta kohtaan. Vai voisiko olla samat Veikkausen puutaheinää puhuvat työntekijät jotka "aiheetta" meidän Mattiakin syyttivät.
Mitä muuta tulee mieleen teille arvoisat muut kirjoittajat?

Ohessa IS:n juttu, IL:ssä enenmän.

Poliisi pidätti Jussi Ahteen ja Susanna Tervaniemen

Lehdenkustantajana hetken aikaa toiminut nuorisojulkkis Jussi Ahde ja Miss Suomen perintöprinsessa Susanna Tervaniemi olivat neljä päivää pidätettyinä keskusrikospoliisissa.

Elämätapalehti Absolutia suurella kohulla markkinoinut Ahde ja hänen mallina toimiva tyttöystävänsä Tervaniemi otettiin kiinni viime perjantaina huumausainerikoksesta epäiltyinä.

Poliisi tutkii pariskunnan yhteyksiä suureen huume- ja talousrikosliigaan, jonka epäillään syyllistyneen jopa 1,5 miljoonan euron talousrikoksiin ja useiden huumekilojen levitykseen.

-Se oli meille täysi sokki, eilen poliisin vapauttama Jussi Ahde kommentoi pidätystään IS:lle.


ps. mikä vi.un titteli on EX-mediamoguli ja saako mediamoguli tittelin toimittamalla 2kk tyhjänpäiväistä ilmaisjakelulehteä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jussin selityksen mukaan heidät pidätettiin neljäksi päiväksi, koska hän tunsi yhden ihmisen, joka on ilmeisesti kytköksissä huume- ja rikollisliigaan. Aivan varmasti tämä oli ainoa syy neljän päivän putkareissulle. Hassunkurisen perheen selitykset varmasti uppoavat kansaan ja vieläköhän Jussi ehtii ilmoittautua kansanedustajaehdokkaaksi. Sittenhän Arkadianmäen sirkuksessa olisi kolme Ahdetta ja show vain paranisi.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin harvemmin niitä rikoksia tehdään siksi, että kiinni jäätäisiin. Jokainen rikollinen oletettavasti kuvittelee olevansa poliisia ym. virkavaltaa fiksumpi ja ovelampi. Siitä kai se sokki.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan vaan tsät-viestinä totean että itse nauroin/ihmettelin itsekin tuota titteliä Ex-mediamoguli ,mistä ihmeestä tuollainen on keksitty ja mitä ihmettä tarkoittaa? Hyvin Ahteet muuten kiillottavat tempauksillaan julkisuuskuvaansa...tai toisaalta eikö kaikki julkisuus ole vain positiivista? -Any publicity is good publicity tai jotain tuonnepäin...
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti PeteX
Jussin selityksen mukaan heidät pidätettiin neljäksi päiväksi, koska hän tunsi yhden ihmisen, joka on ilmeisesti kytköksissä huume- ja rikollisliigaan. Aivan varmasti tämä oli ainoa syy neljän päivän putkareissulle. Hassunkurisen perheen selitykset varmasti uppoavat kansaan ja vieläköhän Jussi ehtii ilmoittautua kansanedustajaehdokkaaksi. Sittenhän Arkadianmäen sirkuksessa olisi kolme Ahdetta ja show vain paranisi.

En usko vieläkään tähän "poliisien mielivalta"-teoriaan. Jos jätkää pidetään neljä päivää pidätettynä niin tuskin hänen kaverinsa(tai kaverit tai itse) ihan pikkutekijä on. Se onko itse Ahteella jotain tekemistä asian kanssa onkin toinen juttu.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei vittu...'mediamoguli'?? Mies yritti pistää yhen lehden kasaan ja epäonnistui siinäkin totaalisesti. huoh...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Värikäs family. Vielä kun saadaan Hilkka dokaamaan, niin rupeaa perheessä olemaan ainekset HIFKiin duuniin.

Eipä aikaakaan kun Jussi sa Susanna nähdään Tuttu Jutussa, Kymppitonnissa, Speden Speleissä ja Bumtsi Bumissa levytettyään yhteisen singlen: ''Terveh, elämä voittaa!'' (säv., san., sov. Masa Nykänen)

nimin 'mitää en oo ottanu'
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Daespoo
Ei vittu...'mediamoguli'?? Mies yritti pistää yhen lehden kasaan ja epäonnistui siinäkin totaalisesti. huoh...

Mediamoguli-termi syntyy hyvästä journalismista, jota meille tarjoavat ilman ylimääräistä kuorrutusta ja faktojen peittelyä iltapäivälehdet.

Onhan tuo siis perseestä, näin ytimekkäästi ilmaistuna.
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Eipä muuta kuin että toi pelle pikku poika Jussi Ahde on niitä suome turhimpia julkkiksia. Ex- Mediamoguli kiss my ass.......
 

Aksu

Jäsen
Eilen vakuutti Jussi syyttömyyttään mihinkään ja poliisitkin oli mielivaltaisia paskoja. Tänään hän myöntää huumekokeilut, tosin aineita hän ei sano. Käyttäjäksi hän ei kuitenkaan itseään tituleeraa. Eli vaihda Jussi kaverit jos ne sinut noin kuseen saavat. Sinulla lienee valta itse päättää mitä teet ja kenen kanssa. Onneksi Hilkka tukee vaikka ei asiasta pidäkään.
 

erpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
- Toivoisin että äänestäjät ymmärtävät sen, että tämä on valitettavasti elävää elämää. Ja tietysti myös sen, että jos äänestäjät minut valitsevat, aion edelleen tehdä aktiivisesti huumeiden vastaista työtä.

- Oikeasti on hyvä, että ongelmaan laajuus tulee näin esiin ja että huumeiden vastaisen työhön pitää laittaa lisää voimavaroja. Oman kokemuksen kautta ymmärtää paremmin koko ongelman.

-IL-
-------
Pitaisiko naille kommenteille itkea vaiko nauraa? Mutta ei siina mitaan kun siihen peraan ladataan tallainen ryoppy samasta lehdesta

------
Tämä on rankka juttu, ja se avasi silmät lopullisesti. Minä ja mieheni emme missään tapauksessa hyväksy huumeita, emme edes kokeiluja. Olen pienestä pitäen valistanut ja omalla tavallani jopa pelotellut, rakastanut ja tukenut enkä tiedä, miten olisin tapahtuneen pystynyt estämään. Olen neuvoton.

- Olen tässä paljon jutellut poliisin ja muidenkin kanssa ja tiedän, että tällainen voi kohdata ketä tahansa, Hilkka Ahde sanoo vakavasti.

- En puolustele yhtään mitään ja vaikka poliisi sanookin, ettei Jussin tapaus ole vakava, niin minulle ja koko perheelle tämä on äärimmäisen vakava asia.

- Mutta olen onnellinen silti siitä, että kaikki ovat hengissä ja kukaan ei ole kuollut. Pakkohan tässä vain on mennä eteenpäin.
----

Kylla Hilkka tietaa, on se todellakin hyva, etta kaikki on hengissa vaikka ei kotona olisikaan.
 
Viimeksi muokattu:

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Tapausta en tunne mutta...

Ei voi sanoa kun voi voi...

Alusta asti olen pitänyt tätä Jussi Ahdetta rahalla kasvattettuna pikku elvistelijänä joka ei ole tehnyt päiväkään oikeaa työtä ja joka on saanut kaiken valmiiksi. Siis suomeksi sanottona: kusipäänä.

Nämä huume jutut eivät taineet tosin olla stadin pintaliitäjille kovin uusi uutinen. Vai muistaako joku parin viikon takaista JHS:ssä jossa oli vieraana Heidi Wilman. Heidihän vihjasi että asuminen ei ollut Susanna Tervaniemen kanssa kovin "rauhallista" kun kuvioon astui Jussi Ahde.

Taidamme saada tästä Jussi Ahteesta uuden mattinykäsen ja henrysaaren. Eli kaverin jota julkisuus vie ilman että kaveri itse haltsee omaa elämäänsä. Eli siis iltäpäivä lehtien uusi lemmikki.

Toisaalta Jussi tekee viellä hyvät rahat kun myy oman tarinansa iltapäivä lehdille.

Tästä kaverista kuulemme vielä ja paljon

PS: Susanna Tervaniemelle terveisiä että: Pistä se aasis tolpaan ja lähde miehen matkaan.....
 

Aksu

Jäsen
Re: Tapausta en tunne mutta...

Viestin lähetti laiska laita
PS: Susanna Tervaniemelle terveisiä että: Pistä se aasis tolpaan ja lähde miehen matkaan.....

Tuon paremmin asiaa ei ole vielä kukaan tässä ketjussa ilmaissut. Palaas nyt kaunis neito miesten pariin ja jätä nämä harjoittelijat pyörimään omalle hiekkalaatikolle.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kyllä ois rankkaa olla Hiluna näinä päivinä.
Ukko(se irstailija)kähmyytteli nuoria kauniita naisia,mutta poika pyörii heinäpäissään pintaliitopaikoissa.
 

JanJ

Jäsen
Hilkka Ahde reippaana äitinä on ensisijaisesti huolissaan äänestäjien äänistä ja sitten vasta pojastaan.

no, odotelkaas hetki niin toinen kuuluisa äiti-poikapari astuu parrasvaloihin samoissa merkeissä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JanJ
Hilkka Ahde reippaana äitinä on ensisijaisesti huolissaan äänestäjien äänistä ja sitten vasta pojastaan.

no, odotelkaas hetki niin toinen kuuluisa äiti-poikapari astuu parrasvaloihin samoissa merkeissä.

On luonnollista, että äiti on järkyttynyt kuulemastaan uutisesta, mutten voi olla välttymättä vaikutukselta, että Ahteet tässäkin asiassa kerää populaaripinnat himaan ja Hilde spiidaa jossakin Anneli Tempakan haastatteluohjelmassa ja vannoo 'vetäkää huumeet vessasta alas' -järjestön nimeen.

Tää Jussi on minusta ihan turha 'rumpali' ja toivottavasti häkki heilahtaa ja pääsee 'Adebisin rouvaksi' lusasemaan kakkunsa. Onneton nysväri.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Milloin näemme Seiskan otsikon: "Mediamoguli sortui aineisiin taas?" Tai: "Jussi tunnustaa: raskas työ vaatii raskaat huvit".

Siis voi vittu. Tämä 8-vuotiaan näköinen nössö, jolla tuskin on vielä munakarvoja, muka kaiken tämän julkisuuden arvoinen? Täässä(kin) maassa on oikeasti paljon ihmisiä, joilla on elämää suurempia huumeongelmia. Tiedän tapauksia henkilökohtaisesti. Heidän läheisiään varmaan lämmitti Hilkka Ahteen jeesustelu?

Silloin, kun Matti Ahdetta ensimmäisen kerran syytettiin seksuaalisesta häirinnästä, olin taipuvainen kuuntelemaan myös hänen kantansa, sillä en pitänyt tavasta, jolla tämä HS-Nykänen (aiheeseen sopiva nimi!) saalisti kaverin ansaan. Tämän tapauksen jälkeen kulunut aika, ja nimenomaan Ahteen hassunhauskan perheen oma toiminta, on saanut minut TÄYSIN VAKUUTTUNEEKSI siitä, että Matti Ahde, varpusen tasoinen ajattelija, on ehdottoman syyllinen kaikkeen. Ja Hilkka Ahde on julkisuudenkipeän perheen älykkäämpi puolisko - johon ei kyllä paljon vaadita.

Sähköasentajasta ministeriksi ja Veikkauksen pääjohtajaksi. Tämä on mahdollista Suomessa, kun sinulla on oikea jäsenkirja. Hallelujaa!
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Kuka v***n Jussi Ahde?

Tälläsistä tapauksista kirjoitellaan lööpeissä, kansa lukee ja mummot päivittelee. Samaan aikaan kuolee ihmisiä huumeisiin, se ei tunnu kiinnostavan ketään (mediamielessä)!
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Ex-sähköasentaja, ex-pääjohtaja,ex-moguli

Hienoa iltapäivälehdet, upeaa!! Näin Suomen kansaa pissitään silmään. Koko Ahteen porukka on mielestäni totaalisen ex. Ja vielä isä (ex,ex) tahtoo taas Arkadianmäelle. Voi äiti , anna mun kaikki kestää.

Niinhän se perheen molopää nuori kertoo olevansa täysin syytön. En tiedä, miksi olin neljä päivää kalterien takana. No hänen mukaansahan poliisi on tietysti täysin mielivaltainen. Ihmeellisiä tarinoita hassunkurisesta perheestä. Itse asiassa tarinatkin ovat suoraan pers..eestä.

Kuten ylempänä todettiin, kohta sentsaatioviikkolehdissä on tarinoita " Meidän pikku Susanna pahan Jussin pauloissa" , " Kiltti Jussi joutui Susannan kaverin johdattelemaksi" sitä rataa juu.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Re: Ex-sähköasentaja, ex-pääjohtaja,ex-moguli

Strategiapelien ystävänä voisin todeta kiistatta,että

aivan klassinen kuvio: poika hölmöilee, joutuu julkisuuden häpeäpaaluun. Vanhemmat tulevat antamaan myötätukea eksyneelle lampaalleen ja tienaavat siinä sivussa ison kasan (game)pointseja (lue=säälipinnoja) suurelta yleisöltä.

"on niillä niin vaikeaa, kun on tollainen hulttio. Taidanpa äänestää..."

Elämä on peliä. Tässä on kyseessä Kuningatargambiitti.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Millainen on perhe, jossa tavoitteet ovat korkealla?
Isä ja äiti pyrkivät eduskuntaan, poika pilveen.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Liityn joutessani kööriin.

Tässä on taas onnistuttu kloonaamaan ns. hyvän perheen rahalla kasvattama urpo.Tulos on taattua vastuuttomuutta,piittamattomuutta ja öykkärimäistä diivailua.

Yhtä vastaavaa sukupolvea seurailin 20 vuotta sitten välillä aika läheltäkin.Ihme ja kumma joistakin niistä tulikin jotain.Näitä myöhempiä poliittisia pyrkyreitä,kustantajia,diilereitä jne. pidän paskapäinä edelleenkin,kun olen sen oikean karvan nähnyt.Yleistämättä,nimeämättä.

Ahteen tapauksesa homma on julkisempaa,tarkoituksella tai ilman.Vaan eipä sieltä taida ihan oikeita ihmisiä kulissien takaa löytyäkään.
 

Haba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
Näköjään kohta Nelosella Hyppösen showssa mukana Jussi Ahde ja Susanna Tervaniemi, mahtaa tulla ylevää tekstiä. Hohhoijaa....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös