Milloin heität kondomin pois?

  • 13 815
  • 61

Käytätkö kumia?

  • Sukka on jalassa alusta loppuun.

    Ääniä: 81 36,3%
  • Aloitan kumin kanssa, mutta eihän siitä tule helvettiäkään ja hoidan paljaalla loppuun.

    Ääniä: 16 7,2%
  • Kumin kanssa sujuu ihan ok, mutta silti heitän sen pois ennen Grande Finalea

    Ääniä: 7 3,1%
  • Purkka on mun ainoa kumini.

    Ääniä: 119 53,4%

  • Äänestäjiä
    223

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Sotkevaa? Parastahan se on kun vähän sotketaan ja maistellaan toisen lemmennesteitä.


MITÄ HELVETTIÄ SÄ PUHUT. Nyt jätkä jotain rotia näihin juttuihin.
:)

On katsos suht paksu penis jossa melko tiukka esinahka ollut aina. Peniksen runko ja esinahka eri paria ja en ole sitä leikkauttanut. Siinä syy. Vedän kyllä mielelläni paljaalla jos on synnyttänyt nainen jolla suht löysät paikat, mutta jos on pieni nainen ja synnyttämätön, niin suoraan sanottuna ilman kortsua joskus ollut epämukavaa seksiä. Ainakin pitää olla pitkä esileikki jotta paksukaisen saa viritettyä kuntoon. :D
Pituus normaali mutta paksuus ehkä joitain senttejä yli keskiarvon. On sillä kuitenkin pärjätty.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eiks niihin kääreisiin ole jotkut päiväykset painettu eli vanhentuneet voi heittää pois... Etteivät käytössä kulu ja hajoa.

Onhan niissä, mutta se johtuu kuluttajansuojalaista. Kananmunissa laitetaan Suomessa kuukausi leimaa ja jossain toisessa maassa neljä kuukautta, vaikka on sama tuote.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yleensä kaivan sen pinseteillä harmonikastani heti kohta kun arvon pastori on poistunut paikalta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Usein siinä vaiheessa, kun olen pakettia avaamaassa ja nainen on jo kerennyt huljauttaa melan mekkoon, niin mitäpä sitä sillä enää tekee.
 

Nick Neim

Jäsen
Yleensä siinä verhon kohdilla. Ihan käytännön syistä johtuen.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niitähän voi pistää kierrätykseen. Minulla olisi näitä käytettyjä jo iso kenkälaatikollinen. Myisin melko halvalla. Suurin osa on jopa ehjiä!
Ei muuta kuin käännetään ympäri, rullataan paikalleen ja pistetään taas eukot vinkumaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitääkö ne heittää pois? Nimimerkillä Pesinkö turhaan

Tapahtuukohan tälläistä. Ajat sitten edesmennyt isoäitini pesi ja kuivatti paperilautasia, vaikka rahasta ei ollut pulaa.

Maailman muoviroska lisääntyy niin hälyyttävää tahtia, että tälläiselle palvelulle olisi tarvetta. Tai siis tiedolle kuinka pestä itse.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Pitääkö ne heittää pois? Nimimerkillä Pesinkö turhaan

Tästä johtui mieleeni vanha, puolen vuosisadan takainen vitsintynkä: Laihialaisisäntä toimitti kehnosti pestyä varmuusvälinettä suutarille paikattavaksi noin kahdettatoista kertaa, jolloin suutari lievästi ärtyneenä, ellei jopa tuohtuneena ojensi isäntää: " tässä on kyllä paikka paikan päällä ja eikös isäntä tiedä, että nämä ovat kertakäyttöisiä kapistuksia". Isäntä tietysti kiemurteli pihiytensä ja häpeänsä ristiaallokossa, kunnes loihe lausumaan: "Kyllähän minä muuten, mutta kun se on maamiesseuran yhteinen".
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Paljaalla jo 40 vuotta! Tuurilla ne valtamerilaivatkin seilaa, sanoi isovelikin?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Isävainaa antoi mulle aikanaan seksuaalivalistusta. Sanoi, että se kumi pitää sitten olla aina päällä. Paitsi tietenkin naidessa ja kustessa, silloin se on vaan tiellä.

Venäjällä kuulemma kondomipakkauksen mukana tulee pesuohjeet, lieneekö todenperää?
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Pieraisemalla.

Edit. Olikin väärä ketju.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ei taida enää minua koskettaa tämä tropiicci.
Mutta silti pitää tulla sörkkimään: olivatko ne noin kaksi tai kuusi kortonkiani kumia vai synteettistä kumia ja kierrätinkö oikein? Menivät roskikseen, tyhmä niitä arkistoi tai vessanpönttöilee. Mutta
Onko hyväksyttävää käyttää nykyäänkin kondomia, tuota mielellään kertakäyttöistä ja siten maailmallista menoa kuormittavaa keksintöä?
Enpä hoksannut kysyä ääneni saaneelta ehdokkaalta tähän luonnon kuormitukseen näkemystä. Ja juu, en äänestänyt KDn tai Kepun ehdokasta.

Olipa onnetonta löytää tämäkin viestiketju eli ajatuskehitys.
Nyt mietin planeetan tulevaisuutta ja melko turhaa menneisyyttäni, surullisena.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nussiminen on ihan yliarvostettua toimintaa. Monen tunnin äheltämisestä parin sekunnin hurmio. Vaimo tosin tuntuu tykkäävän.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nussiminen on ihan yliarvostettua toimintaa. Monen tunnin äheltämisestä parin sekunnin hurmio. Vaimo tosin tuntuu tykkäävän.
Joo, mutta jos saa vaan jouluna ja juhannuksena, niin muutaman sekunnin äheltämisestä saa monen kuukauden hurmion.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jumalauta. Siis jätkät saa jopa kaksi kertaa vuodessa. Vähän kun olen kade. Itse olen saanut elämässäni kaksi kertaa, niistä on kaksi todistusta käppäilemässä. Eli neljän sekunnin hurmiosta vähintään 21 vuoden tuomio.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kortonki pois heti. Ja kulli pyyhitään verhoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös