Meillä pyörii tässä neljä mustarastasta (koiraita kaikki). Kertoilin niistä äidilleni ja hän sanoi että siinä on sitten kaksi paria. Sanoin että ovat miehiä kaikki. Äiti tokaisi että sellaistahan se on, etelästä tulee maahan vain nuoria miehiä...
Jatkoajan riettain fägäri, @Kiekkokatsoja, kertoo ettei vaihtaisi päiväkään pois homosteluistaan. Sitten tulee marakatti ja peukuttaa perseeseen, jonka jälkeen lentää majoneesi.Oheisen viestin (Ketjun otsikko ja viimeisin postaaja -ketjusta) nimimerkki-, sisältö- ja tykkääjäkombo on jokseenkin karnevalistinen.
Oot mun nouseva aurinko
ja mun ainoa kotimaa.
Ajetaan kovaa,
motellissa jossain saat kaataa
mun napaan tequilaa.
Siellä on mennyt Suomen linnat ja Turun linnat sekaisin... ;-)Laiva ei piru vie mene Turun linnan ohi.
Varmaankin Armas. Itse kyllä arvostaisin jos kolmannen nimi olisi Pentti. "Tässä meidän Usko, Toivo ja Pentti." Pentti on hyvä nimi tämmöisia tilanteita varten. Toki hyvä nimi muutenkin.Jääkiekkoliiton tulospalvelussa tuli vastaan veljekset Usko ja Toivo. MItäs jos olisi tullut kolmoset, olisiko kolmas saanut nimekseen Rakkaus?
Varmaankin Armas. Itse kyllä arvostaisin jos kolmannen nimi olisi Pentti. "Tässä meidän Usko, Toivo ja Pentti." Pentti on hyvä nimi tämmöisia tilanteita varten. Toki hyvä nimi muutenkin.
Minä muistaisin, että se neljäs olisi ollut Pasi.Tästä heti johdannainen kaskuun, jossa paikallisen pastorin uskoa epäiltiin, kun Matin, Markuksen ja Luukkaan uusin veli sai nimekseen Risto.
Se ei tainnut olla tämän vitsin pihvi. Saattoi olla vaikka Jorma.Minä muistaisin, että se neljäs olisi ollut Pasi.
Se ei tainnut olla tämän vitsin pihvi. Saattoi olla vaikka Jorma.