Mille tuhahdit viimeksi eli ei ihan naurata –ketju

  • 33 635
  • 215

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Kattelin tossa viime viikkosta UFC Fight Nightia ja siä oli yhellä kulmamiähellä semmonen "Jesus Didn't Tap Out" -paita. Aattelin vaan daaa'a, milläs taputat kun molemmat handut on naulattu parruun kii.
Verbal tap-out eli sanallinen luovutus on myös yksi tapa, jolla tappelija voi luovuttaa. Oliko Jessellä suukapulaa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Verbal tap-out eli sanallinen luovutus on myös yksi tapa, jolla tappelija voi luovuttaa. Oliko Jessellä suukapulaa?
Tästä ei liene todisteita. Toki voihan olla että juuttaat vetivät jonkun kumipallon tai omenan Jefen suuhun nahkasella niittiremmillä kii, mutta jätetty sitten vaan ikuistamatta ikoneihin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotkut tuossa muistelivat muistiinpainuneita kohtauksia pizzakuskin kanssa. Itselläni kokemukset tuosta hommasta on todella kapeat.
Mutta ikumuistoisin pizzalähetti oli kyllä se joka asuntoni lähellä mutkassa kaatoi autonsa kyljelleen. Kun hän kömpi avoimesta ikkunasta ulos paikailla olleiden avustamana niin hän hoki:,"Minä kunnosa, pitsa ei..."
Tuolle minä tuhahdan edelleen. On se niin melkein hauska tilanteeseen nähden.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse vähän hymähtelen tälle Evilin joutsenlaululle tällä palstalla. En siis itse teksteille ja niiden aiheille vaan sille, että tämän pätkän se sitten taas kesti.

Edit. Evil näemmä poisti nuo yllä olleet viestit, joten eipä enää mitään...
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse vähän hymähtelen tälle Evilin joutsenlaululle tällä palstalla. En siis itse teksteille ja niiden aiheille vaan sille, että tämän pätkän se sitten taas kesti.
Kuka sinä olet? Pitäisikö sinut tuntea? Kyllä jokainen Jatkoaikaa lukenut tietää Evilin, mutta tietääkö ne sinut? Mahtaa harmittaa. Neuvo: kirjoita edes yksi omaperäinen, kiinnostava tai/ja viihdyttävä viesti. Kyllä se siitä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Luke

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka sinä olet? Pitäisikö sinut tuntea? Kyllä jokainen Jatkoaikaa lukenut tietää Evilin, mutta tietääkö ne sinut? Mahtaa harmittaa. Neuvo: kirjoita edes yksi omaperäinen, kiinnostava tai/ja viihdyttävä viesti. Kyllä se siitä.
Olet oikeassa. Sinä olet Evil ja minä en-kukaan. Enkä edes omaperäinen, ei tosin harmitakaan.
Neuvo: chillaa, ei ollut vittuilua. Enkä edes raportoinut, koska ei kuulu tapoihin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olet oikeassa. Sinä olet Evil ja minä en-kukaan. Enkä edes omaperäinen, ei tosin harmitakaan.
Neuvo: chillaa, ei ollut vittuilua. Enkä edes raportoinut, koska ei kuulu tapoihin.
Senkun raportoit, ja senkun vittuilet. Ihan sama. Mietityttää vain, että miksi ylipäätään joku tarttuu kirjoitelmiini. Joku agenda siinä on. Ja itse asiassa tiedänkin mikä siinä on. Mutta ei siitä sen enempää.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Senkun raportoit, ja senkun vittuilet. Ihan sama. Mietityttää vain, että miksi ylipäätään joku tarttuu kirjoitelmiini. Joku agenda siinä on. Ja itse asiassa tiedänkin mikä siinä on. Mutta ei siitä sen enempää.
En raportoi, en vittuile, ei ole agendaa.
Täällä tartutaan kirjoitelmiin, koska tämä on keskustelupalsta. Blogit on sitä varten, että voi puhella yksin.

Pidä mua vaikka sun suojelusenkelinä. Ilman mun viestiä et olisi poistanut sun kirjoituksia tähän ketjuun, ja ne olisivat olleet tänne jäädessään varma VIP-lippu päätyovista ulos.

No, eiköhän tämä ollut tässä tästä aiheesta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saatat olla oikeassa. Minä ihan varmasti olen väärässä. Mutta olen ollut väärässä vuodesta 1973 ja aion jatkaa väärässä olemista. En taivu maailmalle, maailma saa taipua minulle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt jumalauta. Onko taas pakko aloittaa tuo performanssi?
Anteeksi että häiritsin mielenrauhaasi. Tai enhän minä tietenkään voi olettaa että sinulla on rauhaa tai edes mieltä. Se olisi asenteellista. Eli ihan sori vaan. Ei toistu. Tai voi toistuakin, mikä ennustaja mie muka.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No voi hellanlettas sentään. Tule tänne, mummi antaa lämmintä maitoa ja pullaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tää menee kyllä puolueettoman tarkkailijan silmin hienosti tämä uusi tuleminen! Lisää vaan armahduksia!
No voi hellanlettas sentään. Tule tänne, mummi antaa lämmintä maitoa ja pullaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pittin tulee itseään tyydyttäen 93 metriin...
Kaikkea sitä telkkarista (näkee ja) kuulee.

Ja nyt siellä viisarit värähtelee.

Kyse siis yhdistetyn mäestä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pittin tulee itseään tyydyttäen 93 metriin...
Kaikkea sitä telkkarista (näkee ja) kuulee.

Ja nyt siellä viisarit värähtelee.
...
Kyllä tuossa täytyy esityöt tehdä jo lämpiön puolella, ei muuten kerkiä lennon aikana onnelliseen loppuun...

Btw - kyllä minäkin aikoinani joskus jouduin harjoituslenkiltä hiihtelemään käsi housuissa kotiin, mutta siinä oli nautinto kaukana... enempi tuskan puolella...
 

Ralph

Jäsen
Tällainen otsikko tuli vastaan:

Sointu Borgin ylläriuutinen: tätä on odotettu

En avannut juttua, koska ei enempää kiinnosta, mutta otsikon ristiriitaisuus aiheutti tuhahduksen.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei aivan nauruketjun kamaa, mutta hymähdin kyllä huvittuneesti. Luin siis verkkolehden juttua eilisestä mestisfinaalimatsista ja siellähän pomppaa näytölle tämä kyselytutkimus Helsingin areenahankkeesta, niin ajattelin että voihan sen täyttää jos siitä jollekin iloa on. Edettyäni puolen tusinaa sivua siten että jokainen vastaus oli joko vaihtoehtorivin vasemman laidan "En ole käynyt", tai ruksitettavien rivien "En ole osallistunut" -kohdissa, niin päättelin että ehkei minusta ole sittenkään hirveästi iloa tuon kyselytutkimuksen laatijoille.

Avautui toisaalta samalla ettei ihan liian kanssa ole viitsinyt reissata tapahtumien perässä aikoihin eikä silti koe mitään edes menettäneensä. Jonkunlainen mukavoituminen varmaan tapahtunut, aikoinaan tuli jurnutettua vaikka missä humppajaisissa ympäri maata, nykyisin ei oikein jaksa innostua jos tapahtuma on kävelymatkaa kauempana asumukselta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK




Joku nevöhööd -tubettaja päättää kokeilla elämää ilman asuntoa huikean 24 tunnin ajan. Sininauha -säätiössä sekä Vailla vakinaista asuntoa ry:ssä tämä lienee kerännyt tuhansia katselukertoja. Vakava aihe, joka pistetään läskiksi alusta lähtien, mutta toisaalta kaveri vaikuttaa olevan vasta parikymppinen ja tulevan kohtalaisen vakaista oloista, niin ehkä hän ei vaan tajua, millaista asunnottoman arki on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös