Kuka sinä olet? Pitäisikö sinut tuntea? Kyllä jokainen Jatkoaikaa lukenut tietää Evilin, mutta tietääkö ne sinut? Mahtaa harmittaa. Neuvo: kirjoita edes yksi omaperäinen, kiinnostava tai/ja viihdyttävä viesti. Kyllä se siitä.Itse vähän hymähtelen tälle Evilin joutsenlaululle tällä palstalla. En siis itse teksteille ja niiden aiheille vaan sille, että tämän pätkän se sitten taas kesti.
Olet oikeassa. Sinä olet Evil ja minä en-kukaan. Enkä edes omaperäinen, ei tosin harmitakaan.Kuka sinä olet? Pitäisikö sinut tuntea? Kyllä jokainen Jatkoaikaa lukenut tietää Evilin, mutta tietääkö ne sinut? Mahtaa harmittaa. Neuvo: kirjoita edes yksi omaperäinen, kiinnostava tai/ja viihdyttävä viesti. Kyllä se siitä.
Senkun raportoit, ja senkun vittuilet. Ihan sama. Mietityttää vain, että miksi ylipäätään joku tarttuu kirjoitelmiini. Joku agenda siinä on. Ja itse asiassa tiedänkin mikä siinä on. Mutta ei siitä sen enempää.Olet oikeassa. Sinä olet Evil ja minä en-kukaan. Enkä edes omaperäinen, ei tosin harmitakaan.
Neuvo: chillaa, ei ollut vittuilua. Enkä edes raportoinut, koska ei kuulu tapoihin.
En raportoi, en vittuile, ei ole agendaa.Senkun raportoit, ja senkun vittuilet. Ihan sama. Mietityttää vain, että miksi ylipäätään joku tarttuu kirjoitelmiini. Joku agenda siinä on. Ja itse asiassa tiedänkin mikä siinä on. Mutta ei siitä sen enempää.
Anteeksi että häiritsin mielenrauhaasi. Tai enhän minä tietenkään voi olettaa että sinulla on rauhaa tai edes mieltä. Se olisi asenteellista. Eli ihan sori vaan. Ei toistu. Tai voi toistuakin, mikä ennustaja mie muka.Nyt jumalauta. Onko taas pakko aloittaa tuo performanssi?
On. Koirat ja karvat, jne.Nyt jumalauta. Onko taas pakko aloittaa tuo performanssi?
No voi hellanlettas sentään. Tule tänne, mummi antaa lämmintä maitoa ja pullaa.Tää menee kyllä puolueettoman tarkkailijan silmin hienosti tämä uusi tuleminen! Lisää vaan armahduksia!
No voi hellanlettas sentään. Tule tänne, mummi antaa lämmintä maitoa ja pullaa.On. Koirat ja karvat, jne.
Älä ala vittuilemaan runkku.No voi hellanlettas sentään. Tule tänne, mummi antaa lämmintä maitoa ja pullaa.
Kyllä tuossa täytyy esityöt tehdä jo lämpiön puolella, ei muuten kerkiä lennon aikana onnelliseen loppuun...Pittin tulee itseään tyydyttäen 93 metriin...
Kaikkea sitä telkkarista (näkee ja) kuulee.
Ja nyt siellä viisarit värähtelee.
...
Voisiko luonnehtia, että yrittävät tehdä kusesta ja paskasta asiaa...Hesarilla tekeillä suuri vessatutkimus. Taidan osallistua itsekin.Kysely | Mitä kaikkea teet vessassa? Vastaa kyselyyn
Lukitsetko aina vessan oven? Pesetkö kätesi jokaisen vessakäynnin jälkeen? Vastaa HS:n vessakäyttäytymistä koskevaan kyselyyn ja osallistu jutuntekoon.www.hs.fi
Kyllähän tuosta tekee useamman aukeaman kansiaiheen kuukausiliitteeseen ja timanttijutun verkkoon. Odotan lisäksi laajaa julkista keskustelua aiheesta. Helsingin keskustan maksuttomat vessat, japanilaiset luksuskäymälät jne.Voisiko luonnehtia, että yrittävät tehdä kusesta ja paskasta asiaa...