Mille naurat juuri nyt?

  • 13 190 251
  • 50 336

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Iltalehti lienee se kaikista huonoin näistä itseään vakavasti otettavana mediana kuvaavana julkaisuna. Toki myös lukijat ovat sieltä syvemmästä päästä, ainakin jos tekee päätelmiä vaikkapa facebook kommenttien perusteella. Iltalehden sivuilla ne kaikista sakeimmat tuntuvat viihtyvän. Tosin miksipä moderoida, vaikka haitallista paskaahan tuo on, koska klik, klik ja reaktiot, niin mainosmyynti jatkuu. Journalismin kanssa noilla ei kovin paljon tekemistä ole - enemmän kuitenkin kuin näillä "vaihtoehtomedioilla".
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä itse kuvasin eilen pohjois-Helsingissä videon jossa karhu rikkoo tielleen osuneen pöydän. Paikalle osunut ohikulkija kommentoi tilannetta uskomattoman rauhallisesti. Saiskohan tästä isoa vinkkipalkkiota?

No onks teidän sukulaisilla sitten jotain kissoja tai koiria lemmikkeinä?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokainen armeijan käynyt tietää, että täysin uunoja piisaa. Siellä se asia kummasti valkeni minullekin.
Ööö mutta eikö sitä ennenkin just hengaillut niiden kaikkien kanssa. Inttiin sitten meni vähän haikein fiiliksin kun tajusi että se on viimeisiä sellaisia, missä kaikki on yhdessä. Ja vaikka sen tiesi että ihmiset kuplaantuu niin seuraava koulu yllätti. Ei niitä sellaisia ollut intin tuvassa tai jossain peruskoulun luokalla kuin yks tai maks kaks.

Nyt sit tietty yrittää hengailla kaikkien kanssa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On mulla kovasti kuiva huumorintaju ja repeilin äsken Ari Vallin Show'n pätkälle jossa mies muistelee mestaruuskeväitään. Oli ihan uusi pätkä itselle vaikka keväällä tuo jo ilmestyi. Mahtavaa itseironiaa vielä tuossa lopussa kun toteaa 2014 ja 2015 mestaruuksista että "olin kyllä isossa roolissa". Oikeastihan tilanne oli varsinkin 2015 sellainen että Vallin oli ihan nippanappa että mahtuuko pelaamaan vai ei. Toki toisaalta Vallin oli juuri oikea pelaaja siihen niiden pienten minuuttien pelaamiseen. Hieno mies, ei voi kuin arvostaa. Niin ja se video:





Tossa lopussa on muuten ihan uusi kuvakulma Sebastian Ahon voittomaaliin 2015 game sevenin Jatkoajalla. On tuo Humlin syöttö vaan upea ja tästä sen näkee jotenkin vielä paremmin että miten Aho hiipii selustaan, napauttaa mailalla jäätä ja kohta onkin kiekko maalissa.

EDIT:

Tosin videon tiedoissahan on virhe kun sanotaan että Vallinia enemmän Suomen mestaruuksia olisi ainoastaan Ilkka Mikkolalla, todellisuudessahan näin ei ole vaan siinä kakkosena on Reijo Mikkolainen seitsemällä kullalla ja sitten Mikkola jolla niitä on siis kahdeksan.
 

Baldrick

Jäsen
Aamulla vähän suihkussa hihitytti, kun mieleni syövereistä esiin tulvi South Parkista tuttu Kanye Westin Gayfish-biisi.

"I found me a lover,
A brother, who's a cross-dressing pike named Trish,
And together we are gayfish."
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Aamulla vähän suihkussa hihitytti, kun mieleni syövereistä esiin tulvi South Parkista tuttu Kanye Westin Gayfish-biisi.

"I found me a lover,
A brother, who's a cross-dressing pike named Trish,
And together we are gayfish."

Itselläkin tuli joku aika sitten vastaan samasta laatusarjasta (tai leffasta tarkemmin sanottuna) vanha kunnon Uncle Fucker -biisi, joka kyllä edelleen laittoi repeileen.

Pannaan nää nyt tähän aamunavaukseksi..



 
Viimeksi muokattu:

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Venäjällä oppositiojohtaja köijätään tajuttomana sairaalaan. Tulee tiedoite, että ukossa on vaarallista myrkkyä, joka on vaaraksi jopa hoitohenkilökunnalle, potilaasta puhumattakaan. Ylilääkräin huoneeseen saapuu kolme mustapukuista herraa pitämään palaverin, ilman ylilääkäriä. Hetken päästä ylilääkäri ilmoittaa, että mitään myrkkyä ei ole missään. Kerrankos sitä kesken lennon taju lähtee.
Ja vuosihan on edelleen 2020 eikä 1965.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Jatkoa edelliseen: Propagandapäällikkö avautuu havainneensa heti suttuisesta videosta, että sokerikoomaahan se oppositiopomolle tekee. Niin on pätevä diagnoosi pelkästä videosta, että Suomesta useampi vakuutusyhtiö on ollut yhteyksissä, vakuutuslääkärin virkaa olis tarjolla.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Kummelin patologiselle valehtelijalle ja Studio Julmahuvin pashaisteille. Ai että.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
En tiedä twiitin aitoudesta, mutta naurahdin.
 

Liitteet

  • bc52304aaedd300d62ce2c50918a9ae04879c91d.jpeg
    bc52304aaedd300d62ce2c50918a9ae04879c91d.jpeg
    27,7 KB · kertaa luettu: 476
K

Kiekkokatsoja

Eilisille asioille. Mulla oli tapaaminen naisen kanssa. Hän halusi että nähdään prismassa, no ok se oli mulle. Odottelin siinä ovensuussa, ja muistelin mitä eräs sanoi kerran mulle. Sanoi, että elämänsä ihmiseen voi törmätä vaikka prismassa. Heti tämän ajatuksen jälkeen, olin kävellessä törmätä lääkäriin, joka oli hieman aijemmin hoitanut mua.
Että niin se vaan muuttuu ajatus odotukset, elämän realismiin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vakava asia, mutta oli pakko hörähtää tälle!
 

Liitteet

  • FB_IMG_1598124601399.jpg
    FB_IMG_1598124601399.jpg
    38,5 KB · kertaa luettu: 436

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kävin tänään Burger Kingissä ajatellen ostaa Oreo Pirtelön. Myyjä sanoi että pirtelökone on rikki. No ei siinä sitten mitään. Kuitenkin noin puolen tunnin päästä kaupungilla tuli mies vastaan Burger Kingin pirtelö kädessä. Pitäisikö tästä pahoittaa nykyisten trendien tapaan mieli ja olla iltalehtiin yhteydessä asiasta? Tiedä vaikka alkaisivat uutisen perässä soittelemaan Burger Kingiin, että mikä juttu se tämä on.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kävin tänään Burger Kingissä ajatellen ostaa Oreo Pirtelön. Myyjä sanoi että pirtelökone on rikki. No ei siinä sitten mitään. Kuitenkin noin puolen tunnin päästä kaupungilla tuli mies vastaan Burger Kingin pirtelö kädessä. Pitäisikö tästä pahoittaa nykyisten trendien tapaan mieli ja olla iltalehtiin yhteydessä asiasta? Tiedä vaikka alkaisivat uutisen perässä soittelemaan Burger Kingiin, että mikä juttu se tämä on.
Eikö sun kaupungissa ole useampaa Burger Kingiä? Aika köyhän oloista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hölmöydelleni, joka maksoi sata euroa plus ripauksen häpeää ja vitutusta.
Itelle käyny nuorna miehnä samoin. Ei sitä aina kun on massia päällä ja nuoruuden humalan kiima, huomaa onko huoralla munat vai ei ennen kun on liian myöhäistä. Sen verran juutalainen olen kyllä näissä tilanteissa että ajellaan loppuun asti kaikesta huolimatta. Sata euroo on sata euroo.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kouvolassa järjestettiin pienimuotoinen piknik-tapahtuma koronan takia perutun priden tilalla. Kouvolan Sanomat haastatteli piknikin nuoria osallistujia. Tämä kohta artikkelissa aiheutti spontaanin repeämisen:

Kouvolalainen Kai, 14, määrittelee itsensä muun muassa ei-binääriksi, eli hän ei ole sukupuoleltaan mies eikä nainen. Syntymänimeltään hän on Pauliina. Seitsemännellä luokalla hän alkoi käyttää Daniel-nimeä, mutta vaihtoi sen sitten Kaiksi.
- Suurin osa kavereistani kutsuu minua Kaiksi ja opettajistani Danieliksi.

En missään nimessä naura tälle (tai muillekaan artikkelissa haastatettulle) nuorelle, sillä sehän on vaan mahtava juttu, että ihmiset saavat olla mitä haluavat ja jopa nuoret uskaltavat puhua siitä julkisesti omalla nimellä ja naamallaan.

Tämä vaan sai väkisinkin minut nauramaan aikojen muuttumiselle. Miksiköhän sitä olisi itse osannut määritellä itsensä 14-vuotiaana? Ehkä "liian nuorennäköiseksi ostamaan tupakkaa kioskilta"... Toivottavasti nyt kasvava sukupolvi on edellisiä fiksumpi myös muissa asioissa.

Ja kyllähän tässä myös koko ajan vanhetessaan avautuu, miten oli mahdollista, että omina teinivuosina tuntui aina siltä että opettajat, vanhemmat ja muut kalkkikset eivät vaan ymmärrä mistään mitään. Ei ole nimittäin nyt itselläkään mitään mahdollisuuksia pysyä perillä nykynuorten elämästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös